![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Oτι είναι χρήσιμο και απαραίτητο το ξέρουμε. Όμως όταν το βλέπεις στην πράξη νοιώθεις ευγνωμοσύνη για όσους το ανακάλυψαν!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Και να φανταστείς ότι πριν λίγα χρόνια στα forums οι "φωστήρες" και μάγκες μηχανόβιοι, έγραφαν και κατηγορούσαν το ABS (και ιδιαίτερα τη BMW οι γιαπωνεζάκηδες) για το πόσο άχρηστο και επικίνδυνο είναι και ότι "εγώ φρενάρω καλύτερα χωρίς ABS" και ένα σωρό τέτοιες π@π@ρολογίες...
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Σωστός!!!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Δεν πιάσατε το νόημα!!!, τις βοηθητικές ρόδες διαφημίζει
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
έτσι γίνομαι κι εγώ άπαιχτος άπεφτος
το λοιπό, πάμε ομαδική τις βοηθητικές; 1.... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Το θέμα δεν είναι να σε λένε είναι να μη μείνεις!
![]() Πάντως για να τα λέμε όλα πρέπει να γνωρίζουμε τι ακριβώς κάνει αυτό το ριμάδι για να ξέρουμε και τις αντιδράσεις της μοτό κάθε φορά που πιέζουμε τους λεβιέδες! Και φυσικά παίζει μεγάλο ρόλο το τερεν σε ότι έχει να κάνει με αντιδράσεις γιατί εγώ μετα από μεγάλη αυτοπεποίθηση και σιγουριά σταμάτησα μετά την διασταύρωση στην πρώτη επαφή με το ABS. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
+800 ![]() Και το κακο ειναι οτι υπαρχει ακομα αυτη η νοοτροπια!!! ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
προβλημα στο ΑΒS | commander | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 13-04-2010 20:50 |