![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλημέρα σε όλους
Αντιμετωπίζω ένα κρυωματάκι και θα ήθελα την γνώμη όσων συμπάσχουν Όταν ο κινητήρας είναι κρύος και έχει υγρασία ‘κτυπάει’ ο ιμάντας του δυναμό κατά την αποσύμπλεξη (μετά από 2-3 εκκινήσεις είναι οκ) Πήγα και τον αντικατέστησα στην εγγύηση αλλά μετά από 1 εβδομάδα ξεκίνησε τα ίδια Με το προηγούμενο 1200gs του 2005 δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι οι τροχαλίες είναι οκ (8000km) και ότι συμβαίνει σε αρκετές μηχανές > 2008. Υπάρχει καμιά παρόμοια περίπτωση ???? |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Τι ακριβως εννοεις οταν λες οτι "κτυπαει";
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ο θόρυβος που κάνει ακούγετε σαν μεταλλικός (τακ τακ τακ) σχεδόν συγχρονισμένος με τη λειτουργία των πιστονιών. Αλλά μόνο όταν έχει υγρασία.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Θα σε ρωτησω κατι ακομα εντελως φιλικα! Εισαι σιγουρος οτι στον αντικατεστησαν τον ιμαντα; Θελω να πω αν ειδες την αλλαγη με τα ματια σου, γιατι με τα χλμ που εχει η μηχανη σου (αν δεν κανω λαθος ειναι καινουργιο μοντελο) ο ιμαντας σιγουρα θα ηταν αψογος! Αν οντως στον εχουν αλλαξει ομως, τοτε δοκιμασε ενα σπρεϋ για ιμαντες. Ξεβιδωσε το μαυρο πλαστικο καπακι που υπαρχει στον "καθρεπτη" της μηχανης και ψεκασε λιγο στην εσωτερικη πλευρα του ιμαντα μονο (αυτην με τις αυλακωσεις). Το σπρεϋ αυτο εκτος του οτι διωχνει την υγρασια, εχει μια κολωδη υφη η οποια βοηθα στο να μην ξεσερνει ο ιμαντας στις τροχαλιες (πχ λογο υγρασιας, λογο μη σωστου τεντωματος ή ακομα λογο φθορας που το τελευταιο στην περιπτωση σου αποκλειεται!!!). Υ.Γ Οταν ενας ιμαντας ξεσερνει απο τις τροχαλιες του, εκτος της γρηγορης φθορας του, ακουγεται ενας θορυβος σαν ουρλιαχτο ή ενα μεταλλικο χτυπημα σαν αυτο που περιεγραψες. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου Την αλλαγή του ιμάντα φυσικά δεν την είδα. Όταν όμως ξανάκανε θόρυβο επέστρεψα στην αντιπροσωπία και τη δεύτερη φορά χρησιμοποίησαν σπρέι για την υγρασία. Σταμάτησε για λίγο αλλά πάλι επανήλθε
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Και εμένα το κάνει φίλε μου.R1200GSA 08 με 48.000 χλμ.Να σου δώσω μία συμβουλή;Από θορύβους τα BMW άλλο τίποτα.Όλοι κάτι έχουνε να λένε.Στην πορεία τα συνηθίζεις .Έπαψα να ασχολούμε....
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
-Αρα αποκλειουμε το σπρεϋ γιατι, εβαλαν ![]() -Ιμαντα υποθετουμε οτι αλλαχθηκε, αλλα και να μην τον αλλαξαν στην τελικη, παλι καινουργιος ηταν ![]() Κατι που θα μπορουσες να κανεις για να λυθουν αρκετες αποριες ειναι τα εξης: (αρκει να εχεις λιγο ορεξη, χρονο και ελαχιστες μηχ/κες γνωσεις) -Αν εχεις κατω μπαρες στην μηχανη σου βγαλε τις για να αφαιρεσεις το μαυρο πλαστικο καπακι που ειπαμε πριν. -Βγαλε ενα μπουζι απο καθε κυλινδρο (δεν εχει σημασια αν θα ειναι το main ή το sec, αρκει να ειναι ενα απο καθε πλευρα για να μπορεις βαζοντας εκτη ταχυτητα να στρεφεις τον κινητηρα της μηχανης) -Εχοντας λοιπον βγαλει πλεον το μαυρο πλαστικο καπακι κανε εναν καλο ελεγχο του ολου συστηματος. Δηλ: α)Ελεγξε την ενταση του ιμαντα, β)αν εχει τιποτα σημαδια εσωτερικα κυριως ή και εξωτερικα, γ)αν οι εσωτερικες αυλακωσεις του ιμαντα ειναι καπου "μασημενες", δ)την τροχαλια του δυναμο κυριως αλλα και την κατω, ε)δες με το ματι ή ακομα καλυτερα με εναν πχ χαρακα αν οι δυο τροχαλιες ειναι ακριβως καθετες στον ιμαντα αλλα και παραλληλες μεταξυ τους -Με την βοηθεια τωρα ενος δευτερου ατομου το οποιο θα στρεφει την πισω ροδα (με την εκτη ταχυτητα παντα στο κιβωτιο ταχυτητων, και με φορα περιστροφης της ροδας ιδια με αυτην της προωστηριας κινησης του κινητηρα) παρατηρησε το ολο συστημα πλεον σε κινηση, αργη περιστροφη μεν, αλλα σε κινηση δε! |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Σε ευχαριστώ πολύ, θα το κάνω το ΣΚ αν και αυτό είναι δουλειά της γα...αντιπροσωπείας......
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Περιμενουμε τις παρατηρησεις σου! ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ωραίοοοοοοοοοοοοοοος ο BOXER !!!!!!!!!!!Ευχαριστούμε φίλε γαι τις γνώσεις σου !!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΚΛΟΠΗ BMW R1200GSA ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ | tolisthe | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 119 | 12-12-2011 09:04 |
Πώληση R1200GSA 2006 Γκρί | mlock | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 1 | 13-11-2009 16:21 |
Ανακληση BMW R1200GS και R1200GSA | antonis1150GSA | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 5 | 24-09-2009 11:48 |
R1200GSA - computer και μέτρηση πίεσης ελαστικών | george1968 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 24 | 28-07-2009 13:08 |
R1200GSA | syan | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 1 | 22-02-2009 15:18 |