![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Τι έπαθε ο άνθρωπος............
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Παντως σταυρο ειναι παλια η φωτογραφια (εγω την ειχα ανεβασει σε αυτο το φορουμ:http://www.gsforum.gr/%CE%9D%CE%AD%C...-2009-a-4.html, μυνημα 33 ) στην ελλαδα πριν 2-3 χρόνια και ειναι Ελληνικο το μηχανακι!! Ειχε 7000-9000κμ αν θυμαμαι καλα, και ο κατοχος του ηταν Αφρικανος ,μετα Βαραντεριδης μετα BMWGSακιας και μετα παλι Βαραντεριδης όπου παραμενει μεχρι σημερα!! Ηταν απο τα παλια και πρωτα μελη του ΑΤ club το 1992!! Η φωτογραφια αυτη εχει κανει τον γυρο των φορουμς στον κοσμο όπως και άλλες σαν την εταιρη επισυναπτομενη στο παραπανω λινκ, παλι ελληνα σε εκδρομη στην Πελοπονησο το 2005-6 δεν θυμαμαι χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!! Ετσι ξαφνικα καθως πηγαινε συνεβηκε το της φωτογραφιας!!! Καλα που δεν σκοτωθηκε, ηταν τυχερος γιατι ειχε χαμηλη ταχυτητα και ηταν σε ευθεια!! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Εμένα η απορία μου είναι αν μπορεί να φτάσεις σε αυτό το σημείο χωρίς προειδοποιήσεις,
ξέρεις περίεργους ήχους κ.λ.π.. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
το θέμα εδώ και κανα δυο χρόνια που το χα ανακαλύψει, κοσμεί το μαύρο μουσείο των bmw, μαζί με άλλες τέτοιες τρομακτικές εικόνες, από αυτά που εύχεσαι να μην τύχει ούτε στον εραστή της άπιστης σου.
οι προειδοποιήσεις πάντα υπάρχουν, αρκεί να μπορεί κάποιος να τους αντιληφθεί και να τους αποκωδικοποιήσει σωστά, μιλά ω για μηχανικά μέρη, όχι για ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά που βασίζουν την λειτουργία τους στην αρχή της αβεβαιότητας, αναλόγως την χώρα κατασκευής τους |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
παντως η 2η φωτο που δινεις ειναι λιγο περιεργη... και εξηγουμαι παροτι ειναι σε ασφαλτο αραγμενο το μηχανακι, εντουτοις το σκασμενο λαστιχο και η θεοστραβη ζαντα μαρτυρουν καταπονηση μεγαλη και μαλλον αλλου ειδους που λογικα μονο σε σκασιμο απο αλμα μπορει να γινει και οχι σε ευθεια και με λιγα κμ, ισως ειναι αλλοι οι λογοι που <<διερευσε>> ΑΥΤΗ η εκδοχη της ιστοριας, ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
.
Εμένα τώρα ..... πως μου φαίνεται κάτι abnormal ????? ![]() Ερώτηση πρώτη: Ο ιδιοκτήτης, είδε το μηχανάκι του να καίγεται, ξεκαβάλησε, το έβαλε στο κεντρικό σταντ, έσβησε την μηχανή - έβγαλε τα κλειδιά απ' τον διακόπτη, ξεκλείδωσε την βαλίτσα, άνοιξε την βαλίτσα, έβγαλε την φωτογραφική μηχανή απ' την βαλίτσα - μετά απ' την θήκη της, και άρχισε να τραβάει φωτογραφίες ..... Και όλα αυτά ...ενώ βλέπει το μηχανάκι του να ....... ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ ....... ![]() Και δεν έκανε καν τον κόπο να σκύψει και να κάνει ένα "φουου", να σβήσει η φωτιά ;;;;;; Ερώτηση δεύτερη: Τα υγρά στον κύκλο "Α" .....ας υποθέσουμε ότι έσταξαν όση (λίγη λογικά) ώρα, βρίσκεται σταματημένο το μηχανάκι, και ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ .... Τα υγρά στον κύκλο "Β" ..... τί είναι ;;;; Ερώτηση τρίτη: Το καμένο τμήμα του διαφορικού, σας φαίνεται φυσιολογικό ;;;;; Το ξεφλούδισμα στον κύκλο "C" ..... από τί δημιουργήθηκε ;;;;; Ερώτηση τέταρτη: Έχουμε δει ανοιγμένα διαφορικά σε μηχανάκια με μηδενική βαλβολίνη, από σκισμένη φούσκα, με μαύρα από την σκουριά γρανάζια διαφορικού ... Πως εκείνα ΔΕΝ πήραν φωτιά ;;;;; Εφόσον λοιπόν, είχε ακόμη λίγη ποσότητα βαλβολίνης, (αυτή που τρέχει κάτω - κύκλος "Α"), γιατί να πάρει φωτιά η φούσκα ;;;;; Υπάρχουν κι άλλες ελαστικές επιφάνειες κοντά σε υψηλές θερμοκρασίες, αλλά δεν έχουμε ξαναδεί να παίρνουν φωτιά ..... (κ μην ακούσω οτι είναι από άλλο υλικό) Αυτές τις λίγες ερωτήσεις για αρχή ..... ακολουθούν κι άλλες ..... ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε Μαρίνο οι δυο μότο είναι διαφορετικές( on-off λάστιχο με ακτινωτές ζάντες, μάλλον adv,το πρώτο - χυτές ζάντες και off λάστιχο το δεύτερο).
Η ζημία μπορεί να συμβεί χωρίς ο αναβάτης να αντιληφθεί κάτι πριν το μοιραίο.! Έχω δει 1200adv να έχει χάσει την βαλβολινη του με μόλις 80 χλμ στο κοντέρ ( όχι 80 χιλιάδες – 80 σκέτο ,καινούριο!)και σώθηκε γιατί σταμάτησε για …καφέ.! Είναι ένα πολύ σπάνιο περιστατικό (ευτυχώς!) ![]() Φίλε Γιώργο θα ήθελα φώτο και από τον στρόφαλο του vara της Κινέττας( θυμάσαι; θυμάσαι?) καθώς και τα χιλιόμετρα (από την τελευταία αλλαγή λαδιού) που έκανε μέχρι το … μοιραίο! ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|