GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Επικαιρότητα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 14-07-2010, 15:26
ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Ο/Η ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: GALATSI
Μoto: BMW R 1200GS
Μηνύματα: 833
Προεπιλογή ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ (Πηγή Νewsit.gr)

σημειώνω με μπλέ χρώμα τα σχόλια μου

Δραματική είναι η κατάσταση στην αγορά καυσίμων σύμφωνα με του ίδιους του βενζινοπώλες. Η αμόλυβδη θα ξεπεράσει το 1,8!


Πάνω από 500 πρατήρια καυσίμων έχουν βάλει "λουκέτο" από την αρχή του χρόνου, άλλα 1000 υπολειτουργούν και αντιμετωπίζουν άμεσο κίνδυνο,.......

Τα στοιχεία αυτά παρουσίασε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών κ. Μ. Κιούσης, και κάλεσε την κυβέρνηση να μειώσει τη φορολογία στα καύσιμα καθώς, όπως είπε, παρά τις αυξήσεις οι εισπράξεις για το Δημόσιο Ταμείο είναι μειωμένες λόγω της πτώσης της κατανάλωσης.

Ναι σαφώς η κρίση έπληξε και τους βενζινοπώλες.Μήπως όμως ο εκάστοτε
κ.Κιούσης θα πρέπει να παραδεχτεί ότι τα πρατήρια είναι πολύ περισότερα από αυτά που η αγορά έχει ανάγκη.Για παράδειγμα θα αναφέρω τη Λεωφ.
Γαλατσίου-Πρωτοπαδάκη (προέκταση της) η οποία από τη συμβολή της με τη Ταυγέτου μέχρι και τη συμβολή της με την Ολυμπίας, μία απόσταση 1200 - 1300 μετρα έχει 6 πρατήρια στη άνοδο και 3 στη κάθοδο.
Πρατήρια ,που οι άδειες τους δόθηκαν αφειδώς , χωρίς σχεδιασμό και σ'αρκετές περιπτώσεις παράνομα (πυλωτές πολυκατοικιών κλπ).

Reply With Quote
  #2  
Παλιό 14-07-2010, 15:51
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ

Ευστοχος σχολιασμος
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 14-07-2010, 15:56
BUSA MAKIS Ο/Η BUSA MAKIS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: BMW F650GS SUZUKI HAYABUSA
Μηνύματα: 299
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ

θα συμφωνήσω με το σχολιασμό σου.
γενικά έχω την εντύπωση πως λόγω της κρίσης
γίνεται ένα ξεσκαρτάρισμα στις επιχ/σεις.
για καλό για κακό, θα δείξει.

Reply With Quote
  #4  
Παλιό 15-07-2010, 08:32
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ

Στη χώρα μας σε κάθε πρατήριο αναλογούν κάτι παραπάνω από 250 αυτοκίνητα.

Στη Γερμανία η αντίστοιχη αναλογία είναι περίπου 2.000 αυτοκίνητα

και στην πλησιέστερη προς τη χώρα μας Δανία 570 αυτοκίνητα.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 15-07-2010, 08:43
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Στη χώρα μας σε κάθε πρατήριο αναλογούν κάτι παραπάνω από 250 αυτοκίνητα.

Στη Γερμανία η αντίστοιχη αναλογία είναι περίπου 2.000 αυτοκίνητα

και στην πλησιέστερη προς τη χώρα μας Δανία 570 αυτοκίνητα.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 15-07-2010, 20:01
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή "Λουκέτο" σε 500 πρατήρια καυσίμων από την αρχή του χρόνου

Πάνω από 500 πρατήρια καυσίμων έχουν βάλει "λουκέτο" από την αρχή του χρόνου, άλλα 1.000 υπολειτουργούν και αντιμετωπίζουν άμεσο κίνδυνο, ενώ οι καταναλωτές που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το ΙΧ αναζητούν εναλλακτικές λύσεις και στρέφονται είτε στην υγραεριοκίνηση είτε, όσοι μένουν σε παραμεθόριες περιοχές, προμηθεύονται βενζίνη από τη Βουλγαρία ή τα Σκόπια σε τιμές 40 - 50 λεπτά χαμηλότερες από τις ελληνικές.

Τα στοιχεία αυτά παρουσίασε σήμερα Τετάρτη σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Μ. Κιούσης, και κάλεσε την κυβέρνηση να μειώσει τη φορολογία στα καύσιμα καθώς, όπως είπε, παρά τις αυξήσεις οι εισπράξεις για το Δημόσιο Ταμείο είναι μειωμένες λόγω της πτώσης της κατανάλωσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΟΒΕ από την αρχή του 2010 μέχρι την 1η Ιουλίου η επιπλέον φορολογική επιβάρυνση στην αμόλυβδη από τις αυξήσεις στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και το ΦΠΑ είναι 41 λεπτά.

Χωρίς την αύξηση αυτή, είπε ο κ. Κιούσης, η λιανική τιμή θα ήταν γύρω στο 1,1 ευρώ δηλαδή χαμηλότερη από πέρυσι. Αντίθετα, αν υιοθετηθεί η πρόταση για νέα αύξηση του ΕΦΚ κατά 20 - 30 λεπτά προκειμένου να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας, πάντα σύμφωνα με την ΟΒΕ, οι οδηγοί θα ακινητοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους καθώς η αμόλυβδη θα φθάσει στο 1,8 ευρώ το λίτρο.

Η αύξηση των φόρων έχει οδηγήσει σε μείωση της κατανάλωσης κατά 30% με αποτέλεσμα εκατοντάδες πρατήρια να απειλούνται με λουκέτο, καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν τα απαιτούμενα κεφάλαια για να αγοράσουν καύσιμα από τις εταιρίες. Έτσι, λειτουργούν ορισμένες μόνο ημέρες της εβδομάδας ή διαθέτουν π.χ. μόνο βενζίνη ή ντίζελ ή ανοίγουν μόνο για να παρέχουν υπηρεσίες πλυντηρίου, λίπανσης, κλπ. Όλα αυτά τα πρατήρια αναζητούν αγοραστή αλλά το ενδιαφέρον, κυρίως από την πλευρά των εταιριών, εντοπίζεται μόνο σε όσα βρίσκονται σε καλά σημεία. Τα υπόλοιπα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΟΒΕ οδηγούνται σε κλείσιμο.

Πολλοί καταναλωτές στρέφονται στη λύση της υγραεριοκίνησης καθώς ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο υγραέριο διαμορφώνεται στα 42 λεπτά το λίτρο, 37 % χαμηλότερος σε σχέση με τη βενζίνη. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα "ραντεβού" στα συνεργεία που κάνουν τις μετατροπές κλείνονται πλέον μετά από 3 - 4 μήνες ενώ πολλοί σπεύδουν να κάνουν τις μετατροπές αυτές σε γειτονικές χώρες.

Η ΟΒΕ κατήγγειλε σήμερα και "λαθρεμπόριο", όπως είπε, καυσίμων στις παραμεθόριες περιοχές καθώς οι καταναλωτές προμηθεύονται καύσιμα σε χαμηλότερες τιμές από γειτονικές χώρες και ζήτησε να ληφθούν μέτρα από το υπουργείο Οικονομικών. Ενδεικτικά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας ανέφερε ότι σε ένα Σαββατοκύριακο, μόνο από μία μεθοριακή διάβαση (Ορμενίου) Έλληνες οδηγοί αγόρασαν 150.000 λίτρα βενζίνης.

Το κέρδος για τον καταναλωτή είναι 40 - 50 λεπτά το λίτρο, όσο είναι η διαφορά τιμής αλλά η απώλεια για το Δημόσιο είναι πολλαπλάσια, 1 ευρώ το λίτρο, αφού χάνει το σύνολο των φόρων που θα εισέπραττε αν η πώληση γινόταν στην Ελλάδα, συν το φόρο εισοδήματος εταιριών και πρατηρίων.

Η ΟΒΕ ζήτησε τέλος να αρχίσει έγκαιρα, δηλαδή άμεσα, διάλογος για το καθεστώς διάθεσης του πετρελαίου θέρμανσης από την προσεχή χειμερινή περίοδο (από 15 Οκτωβρίου) καθώς ο κλάδος δεν μπορεί να συνεχίσει να εφαρμόζει το ισχύον σύστημα με το οποίο οι βενζινοπώλες αγοράζουν το πετρέλαιο φορολογημένο με τον υψηλό συντελεστή του πετρελαίου κίνησης, το πουλάνε με το χαμηλότερο συντελεστή που ισχύει για τη θέρμανση και εισπράττουν τη διαφορά από το υπουργείο Οικονομικών.

Οι επιστροφές έως πέρυσι γίνονταν σε τρεις ημέρες, τελευταία υπάρχουν καθυστερήσεις που ξεπερνούν και τις 15 ημέρες αλλά οι βενζινοπώλες δηλώνουν ότι δεν έχουν την δυνατότητα πλέον να διευκολύνουν το Δημόσιο ούτε για τρεις ημέρες.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 15-07-2010, 23:34
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: "Λουκέτο" σε 500 πρατήρια καυσίμων από την αρχή του χρόνου

Το 63% στην τιμή της βενζίνης είναι φόροι...
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 16-07-2010, 00:03
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: "Λουκέτο" σε 500 πρατήρια καυσίμων από την αρχή του χρόνου

Και που θα πάει ακόμη.....
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 20-07-2010, 18:29
VILLY Ο/Η VILLY βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: Varadero XL1000V '07
Μηνύματα: 548
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Εμφάνιση μηνυμάτων

Ναι σαφώς η κρίση έπληξε και τους βενζινοπώλες.Μήπως όμως ο εκάστοτε
κ.Κιούσης θα πρέπει να παραδεχτεί ότι τα πρατήρια είναι πολύ περισότερα από αυτά που η αγορά έχει ανάγκη.Για παράδειγμα θα αναφέρω τη Λεωφ.
Γαλατσίου-Πρωτοπαδάκη (προέκταση της) η οποία από τη συμβολή της με τη Ταυγέτου μέχρι και τη συμβολή της με την Ολυμπίας, μία απόσταση 1200 - 1300 μετρα έχει 6 πρατήρια στη άνοδο και 3 στη κάθοδο.
Πρατήρια ,που οι άδειες τους δόθηκαν αφειδώς , χωρίς σχεδιασμό και σ'αρκετές περιπτώσεις παράνομα (πυλωτές πολυκατοικιών κλπ).

Το ζήτημα μπορεί έχει να κάνει με αυτό αλλά το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πρατηριούχοι είναι η μείωση του τζίρου από τη στιγμή που η αμόλυβδη εκτινάχτηκε στα ύψη. Οι ι.χ.ήδες έχουν ελαχιστοποιήσει τις μετακινήσεις τους.
Λύση όμως υπάρχει στο θέμα πρατήρια και έχει όνομα. Αίγυπτος.
Να απελευθερώσουν το σχεδόν μονοπωλιακό καθεστώς της αγοράς που υποχρεώνει όλες τις εταιρίες να προμηθεύονται από τα Ελληνικά πετρέλαια και την motoroil (Βαρδινογιάννης-Λάτσης. Πελατειακές σχέσεις με τις κυβερνήσεις των τελευταίων 20 ετών) και ας πάνε να την αγοράσουν από την Αίγυπτο με 0,18 το λίτρο.
Ναι καλά ακούσατε, τόσο πωλείται στην χονδρική - και 0,22 στη λιανική!!)
Προσαυξάνοντας με το 35% εφορία και επιπλέον δασμούς, κέρδος εταιρίας – πρατηριούχου, φθάνει τελικά σε εμάς με 0,36 περίπου. Άρα τι;
Ενώ μπορούμε και ψωνίζουμε ρούχα από τη Κίνα, φάρμακα από την Αμερική, τρόφιμα από την Αφρική, αυτοκίνητα από την Ιαπωνία και ένα σωρό άλλα λόγω του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος της ελεύθερης διακίνησης αγαθών, ας επιτρέψουν οι 300 της Βουλης(σταν) να φέρουμε και πετρέλαιο από την Αίγυπτο ή τη Λιβυή (τόσο κάνει και εκεί).
Δεν το κάνουν όμως υποχρεώνοντας όλους τους Έλληνες σε καθεστώς ομηρίας 2 και μόνο Ελληνικών οικογενειών.
Φαντάζεστε πόσα εμπορικά είδη (ακόμα και η παροχή υπηρεσιών) θα ήταν αρκετά φθηνότερα αν η τιμή της αμόλυβδης και αντίστοιχα του πετρελαίου κίνησης ήταν σε αυτά τα δραματικά χαμηλά επίπεδα; ΟΛΑ!!
Το έφερα το θέμα σε 3 βουλευτές σε ζωντανή εκπομπή αλλά η κυβερνητική πλευρά και η μπλε πλευρά, εκείνη την ώρα έκαναν το Κινέζο. Μόνο ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ συμφώνησε. Παρών και τρεις νομαρχιακοί πρόεδροι πρατηριούχων. Δεν ήξεραν τι να απαντήσουν.
Οπότε τι κάνουμε; Όλοι τα «πιάνουν» και ο λαός πεινά!
Ας αφήσει λοιπόν ο πρόεδρος των πρατηριούχων κ.Κιούσης το μοιρολόι και ας πιάσουν δουλειά. Να υποχρεώσουν τη κυβέρνηση οι νομαρχιακές ενώσεις πρατηριούχων, εδώ και τώρα να απελευθερώσει την αγορά πετρελαίου από το καθεστώς αυτό και ας σταματήσουν να τρώνε με χρυσά κουτάλια κάποιοι εις βάρος του συντριπτικού συνόλου.

Απόσπασμα από το δημοσίευμα:
Για πελατειακές σχέσεις της κυβέρνησης με τα μεγάλα ονόματα οικογενειών της πλουτοκρατίας και του επιχειρηματικού κόσμου, έκανε λόγο σήμερα στο «Πρωινό Δελτίο» του Μελωδία FM 102,7 από το Ρέθυμνο ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ηρακλείου κ. Μιχάλης Κριτσωτάκης.
«Υπάρχουν προτάσεις για να βγούμε από την κρίση, το θέμα είναι
όμως ότι δεν θέλουν να χαλάσουν το «γλυκό» με τους «άρχοντες»
της τοπικής επιχειρηματικής κοινωνίας που τους στηρίζουν εδώ και χρόνια». είπε ο κ. Κριτσωτάκης.
Τρανό παράδειγμα που ετέθη αφορούσε τα καύσιμα, τα οποία ενώ θα μπορούσαν να πωλούνται στη Κρήτη με 0,36 το λίτρο εάν επέτρεπαν να αγοράζουν οι πρατηριούχοι, από την Αίγυπτο για παράδειγμα, εντούτοις υπάρχει αδικαιολόγητο καθεστώς που επιβάλει σε αυτές τις εταιρίες να «ψωνίζουν» από τις δύο μεγάλες πετρελαϊκές Ελληνικές οικογένειες - κραταιά ονόματα - εδώ και δεκαετίες και να πωλείται πλέον στα πρατήρια η αμόλυβδη με 1,67 και με τα όποια βέβαια τραγικά αποτελέσματα που γνωρίζουμε όλοι, για την τοπική οικονομία, κοινωνία, εμπόριο.
«Ενώ συνταγματικά είναι κατοχυρωμένο το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης αγαθών, από την άλλη βλέπουμε τόσο προκλητικά οι κυβερνήσεις να δρομολογούν αντιλαϊκές συντεταγμένες προς εξυπηρέτηση ιδιωτών!», συμπλήρωσε ο Βουλευτής, θέτοντας θέμα ότι ο καθένας μας μπορεί να εισάγει προϊόντα από οποιαδήποτε χώρα αλλά τα καύσιμα είναι ένα προϊόν που δεν επιτρέπεται «να το αγγίξει κανείς!»

Ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ

Last edited by VILLY; 20-07-2010 at 18:32.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 20-07-2010, 20:02
Captain_Andreas Ο/Η Captain_Andreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R1200 GS
Μηνύματα: 279
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΕΡΒΟΛΗ

"Άντε γειά" πείτε του κου Βουλευτή... Ας έλθει να μας πει πρώτα τον τρόπο με τον οποίο το Ελληνικό Δημόσιο θα αποτινάξει από πάνω του τις συμβάσεις που έχουν υπογράψει ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις από το '74 κι έπειτα με τις μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες, και να εισάγουμε πετρέλαιο και από το Ουζμπεκιστάν μετά και πρώτος εγώ!

Επι πλέον, για να μην λαϊκίζουμε και να ξέρουμε τι λέμε, να μας πει ο κος βουλευτής σε ποιές εγκαταστάσεις τα δεξαμενόπλοια θα εκφορτώσουν τον πετρέλαιό από την Αίγυπτο. Μήπως οι μόνες εγκαταστάσεις σε όλον τον Ελληνικό χώρο είναι της Motoroil και των ΕΛ.ΠΕ.; Μήπως δεσμεύονται και αυτές με συμβάσεις με τις 7 αδελφές; Μήπως ;...
Επειδή λοιπόν λέμε λόγια του αέρα καλό είναι να γνωρίζουμε πως το 60% των 1.50 € που πληρώνουμε το λίτρο είναι Φ Ο Ρ Ο Ι και Δ Α Σ Μ Ο Ι και όχι η τιμή του καυσίμου. Καλό θα είναι επίσης να γνωρίζουμε πως η χώρα μας πλέει στην κυριολεξία σε μια λίμνη από εκμεταλλεύσιμους υδρογονάνθρακες τους οποίους όμως οι ως άνω προδοτικές συμβάσεις, δεν μας αφήνουν να τους εκμεταλλευτούμε.

Ας μας πει ο κος Βουλευτής γιατί δεν καταθέτει μια επερώτηση στην Βουλή για τα Ελληνικά πετρέλαια. Για την Ζάκυνθο; Για την Θάσο; ... Ας μας πουν όλοι οι "επαϊοντες" αν γνωρίζουν την Ελληνική νομοθεσία περί "εκμεταλλεύσεως υδρογονανθράκων" και το πως το κρατικό μονοπώλιο δολοφονεί πρωτοβουλίες όπως αυτή του Σωτηρίου Σοφιανόπουλου . Ας μας πουν για ποίον λόγο η Ελλάδα, σε καθεστώς υποτιθέμενης ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, αφαιρεί από τους πολίτες της το δικαίωμα εξορύξεως κι εκμεταλλεύσεως του υπεδάφους που ευρίσκεται σε ιδιωτική γή.

Ας μας πούνε κάτι οι βουλευτές μας κι ας πάψουν να μας δουλεύουν... Έλεος...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Ελλάδα 5 15-05-2010 11:56
ΟΥΡΕΣ ΣΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ MARK Επικαιρότητα 0 17-02-2010 10:56
ΟΛΥΜΠΟΣ - ΑΝΑΒΑΣΗ ΜΕ ΑΛΛΗ ΚΑΡΔΙΑ Gazi Υγεία 3 19-07-2009 04:52
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ EOD-K9 Ελλάδα 11 19-06-2009 01:06


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:40.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!