GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Νέα μοντέλα BMW

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 29-12-2010, 01:13
Jego Ο/Η Jego βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: ΓΑΛΑΤΣΙ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 102
Προεπιλογή K 1300 S - τεστ



Το πιο ακραίο Supersport Touring μοντέλο της BMW, το K 1300 S, είναι για μια ακόμη χρονιά μαζί μας. Για το ίδιο, τίποτα δεν έχει αλλάξει, αλλά γύρω του οι εξελίξεις τρέχουν. Πώς άραγε το επηρέασε η έλευση του S 1000 RR; Ακούγεται διαφορετικά πλέον το τραγούδι του ή όχι;



Ένα χρόνο πριν, όταν οδηγούσα το K 1300 S, σε πορτοκαλί τότε χρώμα, είχα ομολογουμένως εντυπωσιαστεί. Παρόλο που οι Γερμανοί δεν είχαν ακόμη δεσμευτεί να παρουσιάσουν ένα καθαρόαιμο Superbike, το K 1300 S ήταν ένα μοντέλο που κράταγε το κεφάλι ψηλά σε όλες τις συγκρίσεις με τον ιαπωνικό ανταγωνισμό -Suzuki GSX 1300 R Hayabusa και Kawasaki ZZR 1400. Κινητήρας 1.300 κυβικών, ροπή αεροπλανοφόρου, επιταχύνσεις από τα 160 στα 250 σε χρόνο ντε τε, απαράμιλλη σταθερότητα έως και τα 290 χλμ./ώρα και γερμανικές -ξεχωριστές- προτάσεις στις αναρτήσεις. Ένας διηπειρωτικός πύραυλος, που έκανε μπαμ από μακριά.

Τι άλλαξε μέσα στο 2010;
Καταρχάς, εμφανίστηκε το BMW S 1000 RR, μια μοτοσικλέτα που άλλαξε το τοπίο, όχι μόνο λόγω των υπερ-επιδόσεών της. Και δεν το άλλαξε μόνο στα Superbikes, αλλά και στα Sport-Touring. Πώς το έκανε αυτό; Με τα προηγμένα ηλεκτρονικά της συστήματα και πιο συγκεκριμένα, με την υιοθέτηση ενός νέου, εκπληκτικού Traction Control, που περνάει σχεδόν απαρατήρητο από τον αναβάτη. Το σύστημα αυτό δεν κόβει άγαρμπα τη δύναμη βάζοντας κάτω τα άλογα της μοτοσικλέτας και βοηθά τον αναβάτη να κινηθεί πραγματικά γρήγορα, ακόμα και στην πίστα, με μέγιστη ασφάλεια. Αφήνουμε τώρα το S 1000 RR κατά μέρος, μιας και ενώ έκανε την αρχή, βρήκε γρήγορα μιμητές, τόσο στην Ευρώπη (Aprilia RSV4 Factory APRC SE, Aprilia Dorsoduro 1200 & Ducati 1198S) όσο και στην Ιαπωνία (Kawasaki ZX-10R). Έτσι, μέσα σε ένα χρόνο, το Traction Control, χρησιμοποιώντας δεκάδες παραμέτρους, κλισιόμετρα και δεδομένα, εξελίχθηκε σε απίστευτο βαθμό. Δυστυχώς, για το 2010-11, η BMW δεν πέρασε το σύστημα του S 1000 RR και στο K 1300 S.Πηγή:Μοτοτριτη
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
BMW K 1300 GT Arkas Νέα μοντέλα BMW 37 09-07-2011 17:24
moto honda paneuropean 1300 Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ!!!!!!! riko46 Διάφορα 54 18-11-2009 17:58
1300 6κυλινδρο LT ??????? Alext Νέα μοντέλα BMW 3 22-10-2009 10:35
Βmw K 1300 S kostas_366 Νέα μοντέλα BMW 19 28-04-2009 00:19
BMW K 1300 R by Wunderlich! Arkas Νέα μοντέλα BMW 11 23-04-2009 16:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:27.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!