![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ποιες είναι οι εντυπώσεις απο τους κατόχους της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας?
Εντάξει, φαντάζομαι οτι σε ταξίδι δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός...Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να μου πείτε τα θέματα αξιοπιστίας, τα σέρβις (κόστος και τι προβλήματα βγάζει συνήθως), ποιο μοντέλο να προσπαθήσω να αποφύγω (αν υπάρχει κάτι τέτοιο), τη συμπεριφορά της μηχανής εντός πόλεως (με ενδιαφέρει πολύ και αυτό το κομμάτι καθώς δεν έχω 2ο μέσο μετακίνησης να διαθέσω) κτλ Σόρι αν σας τα πρήζω, αλλά κουβέντα να γίνεται... |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Νομίζω οτι η θέση οδήγησης της 1300 gt θα με κουράζει...
Εξάλου, μου έχει κάνει τρομερό κλικ η rt και επειδή η μηχανή είναι (πρωτίστως για μένα) συναίσθημα και σκέψη όχι απαραίτητα με το πάνω κεφάλι..... ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Αξιόπιστο όσο και τα άλλα με μπόξερ κινητήρα,πολύ καλή συμπεριφορά στο ταξίδι(πιό άνετο από το GT) και μέσα στη πόλη χωρίς πλαϊνές βαλίτσες πάει σφαίρα.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Το ειχα επι 2μηνο στην Γερμανια το 2005 και εκανα καθε Σ/Κ 400 χλμ απο Μοναχο μεχρι Ολλανδια και τουμπαλιν ξε-κου-ρα-στος.
![]() ![]() Φαντασου οτι εφτανα Ολλανδια Κυριακη βραδυ στις 1 και 6 ξυπναγα για δουλεια. Στην πόλη χλμ δεν ειχα κανει για να εχω αποψη,οπως επισης δεν εχω αποψη αν βγαζει προβληματα. ![]() Με λιγα λογια θα την επαιρνα με κλειστα ματια ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εντάξει, φαντάζομαι οτι σε ταξίδι δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός Έχεις δίκιο, ότι είναι άνετη, ξεκούραστη, έχεις επιλογές ηλεκτρονικής ρύθμισης στο παμπρίζ, έχεις cruise που σε βοηθά να κρατάς τον καρπό σου ξεκούραστο. Και βέβαια υπάρχει ανταγωνισμός (LT, GT, και άλλες, και μάλιστα τώρα τα νέα μοντέλα GT και GLT), αλλά η ίδια αποτελεί μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα μακρινών ασφάλτινων αποστάσεων. Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να μου πείτε τα θέματα αξιοπιστίας, τα σέρβις (κόστος και τι προβλήματα βγάζει συνήθως), Εάν βγάζει προβλήματα εξαρτάται από την συντήρηση που έχει και θα της κάνεις, αλλά και από την κατασκευή της (υπάρχουν μοτοσυκλέτες, καινούριες, που δυστυχώς κατασκευάστηκαν με αδυναμίες). Εάν έχει γίνει σωστή συντήρηση, το κόστος για service θα σου κυμαίνεται από 120 σε 250 ευρώ, ανάλογα με το τί κάνεις. Είναι βαριά και έχει κατανάλωση, αλλά σε ταξίδι με 100 και cruise η κατανάλωση πέφτει κάτω από 4.8l/100 km. ποιο μοντέλο να προσπαθήσω να αποφύγω (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) Η RT είναι μία. Διαθέσιμη με radio / CD ή χωρίς. Δεν υπάρχουν διάφορα μοντέλα όπως το 1-2 και 1-3 της GS. Ίσως αξίζει όμως, ανάλογα με τα οικονομικά σου, να κοιτάξεις τα νέα μοντέλα GT και GTL που λανσάρονται σύντομα. τη συμπεριφορά της μηχανής εντός πόλεως (με ενδιαφέρει πολύ και αυτό το κομμάτι καθώς δεν έχω 2ο μέσο μετακίνησης να διαθέσω) κτλ Εκτός πόλης και σε ταξίδι, θα εκπλαγής από την άνεση, τη σταθερότητα και αξιοπιστία. Εάν όμως σου αρέσουν οι ρεπρίζ και γκάζια, πήγαινε για την GT, αν κι εγώ είμαι ευχαριστημένος με τα γκάζια και ροπές της RT. Μέσα στην πόλη είνα δύσκολη καθώς έχει μεγάλα αυτιά (οι καθρέφτες προεξέχουν). Θα χτυπάς καθρέφτες αυτοκινήτων εάν μπαίνεις ανάμεσα. Δεν είναι όπως τα GS και GSA. Εάν η καθημερίνή σου μετακίνηση είναι μέσα στην πόλη, στο κέντρο, θα δυσκολευτείς στην κίνηση και θα την ταλαιπωρήσεις. Σ'αυτή την περίπτωση, δες για GS ή πάρε και ένα μικρό για την πόλη αντί να τριγυρνάς παντού με την RT. Δεν λέω ότι δεν μπορείς, μπορείς να πας παντού, αλλά με μεγαλύτερη δυσκολία και προσππαθεια, και ίσως να ανεβάζεις την θερμοκρασία της. Άλλωστε, η GS δεν είναι για να πας παντού. Βγαίνει σε ξεχωριστές στιγμές. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Και βέβαια υπάρχει ανταγωνισμός (LT, GT, και άλλες, και μάλιστα τώρα τα νέα μοντέλα GT και GLT), αλλά η ίδια αποτελεί μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα μακρινών ασφάλτινων αποστάσεων. GT (βαρύτερη, πιό σκυφτή, Κ κινητήρας, ζέστη το καλοκαίρι, λίγο ακριβότερα service). GLT (πολύ βαρύτερη, Κ κινητήρας, ζέστη το καλοκαίρι, λίγο ακριβότερα service, αρκετά ακριβότερη, μη δοκιμασμένο μοντέλο). Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να μου πείτε τα θέματα αξιοπιστίας, τα σέρβις (κόστος και τι προβλήματα βγάζει συνήθως), Στα 55,000 χλμ δεν έχει βγάλει τίποτα, κόστος service λογικότατο..! ποιο μοντέλο να προσπαθήσω να αποφύγω (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) 2007 και μετά λόγω αλλαγής φρένων..! τη συμπεριφορά της μηχανής εντός πόλεως (με ενδιαφέρει πολύ και αυτό το κομμάτι καθώς δεν έχω 2ο μέσο μετακίνησης να διαθέσω) κτλ Στα 3 χρόνια με αρκετά συχνή χρήση πόλης δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα κίνησης λόγω όγκου...είναι θέμα συνήθειας.! |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() ![]() Δεν βγαινουν? |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Μοναχο-Αμστερνταμ = 830 χλμ
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Bαλιτσες για Gs 1200 - ADV 1200 με βασεις | κουτσαφτης βασιλης | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 19-03-2012 22:33 |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
ΑΠΟΨΕΙΣ - ΓΝΩΜΕΣ | vagouras120 | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 7 | 20-01-2010 14:04 |
ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ "ΕΚΛΕΨΑΝ" ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ | Alext | Διάφορα | 13 | 10-09-2009 06:52 |
ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΜΑΣ | danaos | Συναντήσεις - Εκδηλώσεις (Μόνο επίσημες συναντήσεις) | 66 | 23-02-2009 16:34 |