![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
καλημέρα στα μέλη του forum
είμαι ιδιοκτήτης 1200adv του 2006, άλλαξα μπαταρία το 2008 και απο τότε πήρα και τον φορτιστή-συντηρητή της 'μαμάς' τον οποίο χρησιμοποιώ κυρίως τους χειμερινούς μήνες και όταν πρόκειτε να μην κυκλοφορήσω για περισσότερο απο 2 μέρες. Σήμερα έμεινα απο μπαταρία μετά απο την χθεσινοβραδινή βροχή. Εβαλα τον φορτιστή για 10 λεπτά και μετά το μωρό μου 'πήρε'.Ερώτηση: πόσο λογικό είναι να χρειάζομαι μπαταρία κάθε δύο χρόνια με δεδομένο οτι χρησιμοποιώ την μηχανή σχεδόν κάθε μέρα? ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Το ότι έμεινες (άδειασε) δεν σημαίνει ότι χάλασε η μπαταρία σου. Μπορεί απλά να άδειασε.
Έλεγχος. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
μια γεμάτη μπαταρία δεν παραμένει γεμάτη εάν της ζητήσεις να δουλέψει πχ μετά από 10 μέρες......το περισσότερο ρεύμα καταναλώνεται στην εκκίνηση οπότε εάν έχει λιγότερο φορτίο δεν θα σου εκκινήσει τη μοτό...
Μπορεί απλά να είχε λιγότερη διαθέσιμη δύναμη τη συγκεκριμένη στιγμή. Είναι άξιο κουβέντας όταν στο ξανακάνει.... Το να οδηγάμε κάθε μέρα δεν σημαίνει οτι φορτίζουμε απαραίτητα τη μπαταρία...Εάν είμαστε διαρκώς μέσα στη κίνηση και σταμάτα/ξεκίνα η μπαταρία αποδυναμώνεται και δεν φορτίζεται επαρκώς...εάν έχουμε στη καθημερινή μας διαδρομή διαθέσιμο δρόμο για να "ανοίξουμε" λίγο το γκάζι τότε τη διευκολύνουμε να φορτίσει...... Η καθημερινή διαδρομή μου είναι 80% Αθήνα και 20% σε ανοικτό δρόμο. Έτσι κράτησα μπαταρία YUASA με υγρά για 3+ χρόνια . Μόνο συμπλήρωμα υγρών κάθε 6 μήνες και την ανωτέρω διαδρομή ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Αυτό ίσχυε στα παλιά τα χρόνια που οι μηχανές (αυτοκινήτων και μότο) είχαν δυναμό. Σήμερα όλα έχουν αλτενέιτορ που φορτίζει σχεδόν από το ρελαντί. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Εαν μιζαρεις,,,κανεις 1000 μετρα,,,σβύνεις και ξαναμιζαρεις,...ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕ........(δεν προλαβαινει να φορτίσει η μπαταρία) γιαυτο πιθανος καθε 2 χρονια να θες μπαταρια....δυστυχως για τα αλογα μας καθε μιζάρισμα που κάνουμε...θέλει περιπου 3-7 χιλιόμετρα για να επαναφερει την μπαταρια στην προ μιζαρίσματος τάση...
![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Με ένα ψηφιακό βολτόμετρο μέτρησέ την επάνω στην μηχανή..
Αν είναι κάτω απο 12,6v μάλλον πάει για αλλαγή Αν είναι κάτω απο 12,3v μισογεμάτη Αν είναι κάτω απο 12,0v άδεια Και μια μέτρηση την ώρα που μιζάρεις πρέπει στιγμιαία να δείχνει >9.6v Με τις συχνές μιζιές μέσα στην πόλη είναι λογικό τα 2 χρόνια..Αλλαξα πρόσφατα! Καλή συνέχεια και να βάλεις Odyssey όταν άλλάξεις.. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γεια σου Στράτο άψογος .
![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
εννοείται ότι μιλάω για κύκλωμα με αλτερνέιτορ, είναι όμως εξίσου δεδομένο ότι χρειάζεται χρόνος για να φορτίσει επαρκώς τη μπαταρία. Στο σταμάτα/ξεκίνα η μοτό ζητάει φορτία που το αλτενέιτορ δεν έχει προλάβει να φορτίσει με αυτά τον συσσωρευτή. ![]() Ανοίγω ο γκάζι δεν σημαίνει μόνο μαρσάρω αλλά επίσης σημαίνει ότι έχω δρόμο μπροστά μου ώστε να προλάβει να φορτιστεί ο συσσωρευτής ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Πάντως αν μου επιτρέπετε, μιάς και δεν έχω 1200 αλλά 1150, μού λεγε κάποιος γνωστός με 1200, οτι κάθε 2 χρόνια θέλει μπαταρία. Αυτός βέβαια, βάζει πάντα μαμά.
Και να φανταστείτε, οτι κινείται μόνο με τη μηχανή. Δεν έχει αυτοκίνητο. Περίπτωση, δεύτερη.(Προς γνώσην).Κάθομαι το καλοκαίρι στη Μήλο σε ένα πεζούλι και μπροστά μου κάτω απο ένα δένδρο, βρίσκεται μια 1200gs 07, κούκλα.Πεντακάθαρη, γυαλισμένη, φοβερή. Ξαφνικά, σκάει ένα αυτοκίνητο μπροστά, σταματάει, κατεβαίνουν δυό με καλώδια, συνδέουν τη μπαταρία του πεζώ με τη μπαταρία του 1200, και προσπαθούν να βάλουν μπροστά το 1200, το οποίο δεν έπαιρνε με τίποτα. Πάω κοντά, ρωτάω τι έγινε, ο τύπος έξαλλος μου λέει οτι το πρωί έπαιρνε μπροστά, και τώρα το μεσημέρι, δεν παίρνει.Μου χάλασε τις διακοπές, μού'λεγε. Τελικά την επόμενη μέρα την έστειλε Αθήνα με το καράβι στο συνεργείο, διαγνώσανε μπαταρία, την αλλάξανε και του στείλανε πίσω τη μηχανή. Κάποια στιγμή του λέω, δεν το δίνεις να πάρεις κανένα βαραντέρο ? Και μου λέει. Την ομορφία αυτής της μηχανής, δεν τη συγκρίνω με τίποτα άλλο και γι'αυτό δεν την αλλάζω. Το θυμήθηκα δαβάζοντας το πόστ και είπα να το γράψω. Πάντως η γιατρειά στις μπαταρίες είναι η οντίσευ, έτσι ? (Κι εγώ τέτοια έβαλα πρόσφατα). Last edited by eolos; 26-11-2010 at 13:40. Λόγος: πρόσθεση |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ | thomas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 15-02-2011 21:46 |
ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ σε 1200gs ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ | arisp | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 09-11-2010 21:53 |
ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ | Adamis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 8 | 06-11-2010 11:13 |
ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΛΑΔΙΟΥ | SAMURAI | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 16-05-2010 02:04 |
ΑΛΛΑΓΗ ΛΟΓΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ | NIKOS PAPADOPOULOS | Πωλήσεις εξοπλισμού αναβάτου | 5 | 01-03-2010 08:04 |