
25-03-2011, 11:24
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Chalkidiki 40° 14' 38" (40.2439°) north
|
|
F1 έφτασε
Επιτέλους, η πιο αγαπημένη στιγμή για τους απανταχού φίλους της F1 έφτασε. Και η μοίρα τα 'φερε έτσι, ώστε ο πρώτος αγώνας να γίνει εκεί που πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο, στην Αυστραλία.
Οι σκληροπυρηνικοί οπαδοί του σπορ ασφαλώς και θα θυμούνται τα ατέλειωτα ξενύχτια μπροστά στην τηλεόραση κάθε χρόνο Μάρτη μήνα. Ξύπνημα στις πέντε και έξι η ώρα το πρωί ή ολονυχτία με καλή παρέα, περιμένοντας με ανυπομονησία τις πρώτες μονομαχίες των καινούργιων μονοθεσίων στην πίστα του Αλμπερτ Παρκ.
Μια από τις πλέον αξιομνημόνευτες πρεμιέρες στην Αυστραλία, ήταν αυτή του 1998. Μέχρι την προηγούμενη σεζόν η McLaren δυσκολευόταν ακόμα και να μπει στους βαθμούς, αλλά στο ξεκίνημα εκείνης της χρονιάς, εμφανίστηκε με ένα μονοθέσιο που ήταν σχεδόν 1" πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα. Το αποτέλεσμα ήταν ένα πολύ άνετο 1-2 των Χάκινεν και Κούλθαρντ.
Κάτι ανάλογο συνέβη το 2009 με την Brawn GP, η οποία ήρθε από το πουθενά για να ταπεινώσει τους μεγάλους του σπορ, δίνοντας τον τόνο για την υπόλοιπη σεζόν. Η κατάληξη γνωστή: το αναπάντεχο νταμπλ της ομάδας που στη συνέχεια έγινε εργοστασιακή της Mercedes.
Στην φετινή πρεμιέρα τα πράγματα αναμένεται να κυλήσουν σε διαφορετικό πλαίσιο, καθώς, όπως πέρυσι, κανένα μονοθέσιο δεν ξεχωρίζει ως "world beater".
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει φαβορί. Ο λόγος για την Red Bull RB7, η οποία δείχνει να ακολουθεί τα χνάρια της πρωταθλήτριας προκατόχου της. Παρόλα αυτά, η Ferrari κατά πρώτο λόγο και η Mercedes κατά δεύτερο, μοιάζουν ικανές να κάνουν δύσκολη τη ζωή των Κόκκινων Ταύρων.
Πολλοί περιμένουν και την αναγέννηση του Σουμάχερ. Προσωπικά αμφιβάλλω αν ο γερμανός μπορεί στα 42 του χρόνια να αποδειχτεί τόσο αξιόμαχος, ώστε να διεκδικήσει με αξιώσεις τον 8ο παγκόσμιο τίτλο του. Θεωρώ, ωστόσο, περίπου βέβαιο ότι θα τον δούμε ξανά να πίνει σαμπάνια από το πρώτο σκαλί του βάθρου σε τουλάχιστον έναν αγώνα, φέτος που έχει ένα μονοθέσιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του.
Το μεγάλο ερωτηματικό είναι η Renault, η οποία άλλοτε έδειχνε ένα βήμα πάνω από τα υπόλοιπα στις δοκιμές και άλλοτε χανόταν στο βάθος της κατάταξης.
Αν η R31 αποδειχτεί όντως ικανή να μπει στο κυνήγι των πρώτων θέσεων, τότε θα είναι μεγάλο κρίμα για τον Κούμπιτσα. Γιατί αν δεν είχε τον σοβαρό τραυματισμό που θα τον αφήσει έξω για όλη τη σεζόν, αλλά ήταν υγιής και έτρεχε με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, τότε σίγουρα θα αποτελούσε έναν πολύ υπολογίσιμο αντίπαλο για τους διεκδικητές του τίτλου.
Οι υπόλοιπες ομάδες θα δώσουν τη δική τους μάχη για να ξεχωρίσουν στο midfield, πλην της (βελτιωμένης) Lotus, της HRT και της Virgin, που και φέτος απλώς θα συμπληρώνουν το grid.
Αυτό που έχασε το ευρύ κοινό, είναι την απευθείας κάλυψη των κατατακτήριων δοκιμών, καθώς ο Alpha θα προβάλλει μόνο τα κυριότερα στιγμιότυπα σε μαγνητοσκόπηση λίγο πριν ξεκινήσει ο αγώνας.
Αντίθετα οι συνδρομητές του Conn-x TV θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθούν όλη τη δράση του αγωνιστικού τριημέρου (ελεύθερες δοκιμές, κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα) σε απευθείας μετάδοση και χωρίς την παραμικρή διακοπή. Κεντρικός παρουσιαστής είναι ο Κώστας Ψάρρας, ενώ στο σχόλιο βρίσκεται ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος
|