GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Αυτοκίνητο

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 29-01-2011, 15:54
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Δοκιμάζουμε το υγραεριοκίνητο Fiat Bravo GPL

Η FIAT είναι η πρώτη εταιρεία που διαθέτει εργοστασιακή μετατροπή των μοντέλων της ώστε να καίνε υγραέριο.
Στα χέρια μας είχαμε για δοκιμή διαρκείας το Bravo 1,4 GPL. Πρόκειται για την ατμοσφαιρική έκδοση των 1.400 cc, που αποδίδει 90 PS.
Με το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.200 kg η κατανάλωση ξεπερνά τα 8 lt/100 km όταν αυτό κινείται με βενζίνη.
Για να μπορέσει να συμβάλει στη μείωση του κόστους χρήσης η Fiat σχεδίασε και εξέλιξε ένα σύστημα υγραεριοκίνησης βασιζόμενη στην εμπειρία που διαθέτει από τους κινητήρες φυσικού αερίου.
Ο κινητήρας του Bravo μπορεί να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο βενζίνη ή υγραέριο. Αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo. Εχουν γίνει ειδικές μετατροπές για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας, η οποία έχει πιστοποιηθεί με πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.

Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στον χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται ως στάνταρ), με απώτερο σκοπό τη διατήρηση του χώρου φόρτωσης. Η χωρητικότητα της φιάλης είναι 41 λίτρα. Η εναλλαγή από βενζίνη σε υγραέριο και τούμπαλιν γίνεται πανεύκολα μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται δίπλα στο χειρόφρενο. Πάνω του υπάρχει ένδειξη και για την πληρότητα της δεξαμενής σε υγραέριο.
Ο οδηγός που θα θελήσει να κινηθεί χωρίς στάση με το Bravo μπορεί να φτάσει οδηγώντας οικονομικά από Αθήνα μέχρι τους Κήπους (σ.σ.: στα σύνορα με την Τουρκία) χωρίς ανεφοδιασμό! Αυτό θα το πετύχει εκμεταλλευόμενος και τα δύο ρεζερβουάρ, της βενζίνης και του υγραερίου.
Πρακτικά δεν υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις που να γίνεται αντιληπτή στον χρήστη, είτε αυτός κινείται χρησιμοποιώντας υγραέριο είτε βενζίνη.
Αντίστοιχα στην κατανάλωση υπάρχει μια μικρή διαφορά της τάξης του 1 lt/ 100 km, που οφείλεται στη μικρότερη πυκνότητα του υγραερίου.
Υπάρχει όμως σημαντικά διαφορά στο κόστος με δεδομένη τη μέση τιμή για το υγραέριο στο 0,7 ευρώ και τη βενζίνη στο 1,55 ευρώ.# Ετσι ο οδηγός καλείται να πληρώσει 63 ευρώ για κάθε 1.000 km χρησιμοποιώντας υγραέριο και 124 ευρώ χρησιμοποιώντας βενζίνη.
Στα 100.000 km θα έχει εξοικονομήσει ποσό 6.100 ευρώ, που λογικά δεν θα διαφέρει πολύ από την έπειτα από τόσα χιλιόμετρα εμπορική αξία του αυτοκινήτου.# Με δεδομένη την τιμή του βενζινοκίνητου Bravo στις 15.500 ευρώ, υπολογίστε ένα κόστος για το GPL κοντά στα 17.000 ευρώ. Το Fiat Bravo που είχαμε στα χέρια μας είχε κινητήρα προδιαγραφών Euro 4 με εκπομπές ρύπων 134 g/km CO2, 12 λιγότερα απ’ ό,τι το αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Από τις αρχές της νέας χρονιάς όμως θα είναι διαθέσιμο το Bravo GPL με προδιαγραφές Euro 5.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.368 cc
Ισχύς: 90 PS / 5.000 rpm
Ροπή: 13 kgm / 4.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 179 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,5 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 9,1 lt (με υγραέριο)
Εκπομπές CO2: 134 gr/km
Βάρος: 1.285 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.336 / 1.792 / 1.498 mm
Χώρος αποσκευών: 400 lt
Τιμή: 17.300 ευρώ (εκτίμηση)
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 29-01-2011, 19:23
gandreas Ο/Η gandreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 3,874
Προεπιλογή Απάντηση: Δοκιμάζουμε το υγραεριοκίνητο Fiat Bravo GPL

:sm5::sm5:
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 29-01-2011, 19:40
repogs Ο/Η repogs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: athina
Μoto: bmw1200gs
Μηνύματα: 22
Προεπιλογή Απάντηση: Δοκιμάζουμε το υγραεριοκίνητο Fiat Bravo GPL

Απόσπασμα:
Εχουν γίνει ειδικές μετατροπές για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας, η οποία έχει πιστοποιηθεί με πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.

Καλό !!!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 29-01-2011, 19:42
SenseiG Ο/Η SenseiG βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΝΤΕΛΗ ΑΘΗΝΑ
Μoto: HONDA VARADERO MK2 1000 ABS
Μηνύματα: 22,711
Προεπιλογή Απάντηση: Δοκιμάζουμε το υγραεριοκίνητο Fiat Bravo GPL

:sm5:πολυ καλο..
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 29-01-2011, 19:42
repogs Ο/Η repogs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: athina
Μoto: bmw1200gs
Μηνύματα: 22
Προεπιλογή Απάντηση: Δοκιμάζουμε το υγραεριοκίνητο Fiat Bravo GPL

Απόσπασμα:
Εχουν γίνει ειδικές μετατροπές για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας, η οποία έχει πιστοποιηθεί με πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.

Καλό !!!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 29-01-2011, 22:47
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Δοκιμάζουμε το υγραεριοκίνητο Fiat Bravo GPL



Πολύ καλά στατιστικά και επιδόσεις και με το υγραέριο .

:sm5:στο Bravo .
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
FIAT FIORINO 1.7 T DIESEL ΠΩΛΕΙΤΑΙ GEO_K Πωλήσεις γενικώς 6 19-08-2010 17:18
Fiat: επιστρέφει στο προσκήνιο με τη Fiat Yamaha Team MARK Αγώνες 0 11-02-2010 11:01
Δοκιμάζουμε τις BMW 320 & 316 KostasGS Αυτοκίνητο 1 04-01-2009 12:21


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:42.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!