![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Η μηχανη αγοραστηκε πριν μια εβδομαδα καινουρια και διαπιστωσα οτι δεν δειχνει τις πραγματικες τιμες οσο αφορα την πληρωση καυσιμου. Οταν αναψει η ρεζερβα(στα 170 περιπου χλμ) αρχιζει και μετρα ποσα χιλιομετρα κανεις.....ενω μετα απο γεμισμα δεν σου αναφερει καθολου ποσα χιλιομετρα εχεις....Γνωριζει καποιος κατι για αυτο....θα την παω την Δευτερα στο συνεργειο....απλως μια πρωτη γνωμη θα ηταν ανακουφιστικη για μενα!!
Last edited by kwon; 20-05-2011 at 22:16. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Υπάρχει ανάκληση για το φλοτερ αλλά στα παλαιότερα μοντέλα ίσως να έχει και στο δικό σου
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Στο δικό μου F650GS TWIN μέχρι την μέση του δείκτη είναι τελείως αναξιόπιστο.Οι μπάρες πέφτουν από το full στο μισό ακαριαία όχι λίγο λίγο.Μετά τη μέση είναι κάπως πιο αξιόπιστο.Πρέπει απλώς μετά από κάθε γέμισμα να μηδενίζεις τον μερικό χιλιομετρητή.
Να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι μέγιστη αυτονομία είναι 160-170 κμ Αν πας στο συνεργείο πες μα και τι σου είπαν |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Για τσεκάρετε κι οι δυο το φλοτέρ... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ο υπολογιστής μετά από γέμισμα δείχνει αυτονομία 180 κμ.Ποτέ δεν το άφησα να φτασει στο τέλος .Οπότε αυτά που έγραψα είναι αυτό που δείχνει ο υπολογιστής. Το φλοτέρ το πήγα σε συνεργείο για έλεγχο και σετάρισμα εκ νέου. Για να δω την πραγματική αυτονομία πρέπει να το αφήσω να αδειάσει κατανάλωση δείχνει 5,2 άρα κάτι όντως δεν δείχνει καλά.'Η η κατανάλωση είναι λάθος ή η αυτονομία.Κανονικά με 5,2 και 16 λτ τεπόζιτο θα πρέπει κάνει 300 κμ Last edited by geolag; 21-05-2011 at 09:08. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
τα αρχικά μοντέλα είχαν θέμα με το φλοτέρ το οποία αλλαζόταν με ένα της SIEMENS
στα πλαίσια της εγγύησης/ανάκλησης.Πρέπει να είναι λειτουργικό και σχετικά ακριβές στη μέτρησή του και μην αποδεχτείς ημίμετρα και δικαιολογίες...Εάν δεν επιδιορθωθεί με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου θα απαιτήσεις άμεση αντικατάσταση.. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Το R 1200 RT μου έκανε το ίδιο δεν έχουν παιδιά φλοτέρ τα καινούργια μοντέλα έχουν μία ράβδο αντίστασης που από την υγρασία, στάθμη του καυσίμου δείχνει την ένδειξη . μου το αντικατέστησαν και μου το έδειξαν αυτό που έβγαλαν και το πρόβλημα λύθηκε μην στεναχωριέσαι μόνο για να μην σε αφήσει και εσένα φούλαρε και μηδένιζε τα χιλιόμετρα γύρω στα 200 γύρευε πρατήριο.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ευχαριστω για τις απαντησεις.....θα βρουμε ακρη....γινεται και αλλιως;;
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Κάποα πράγματα για να μην μπερδευόμαστε. Μιλάω για τα F 650/800 GS.
Η ενδειξη στάθμης βενζίνης (αυτό με τις μαύρες γραμμούλες) ΔΕΝ είναι γραμμική. Η πρώτη μεγάλη (παχιά) γραμμή είναι περίπου το μισό ντεπόζιτο. Όσο είναι σε αυτή την περιοχή , ο υπολογιστής ταξιδίου δεν βγάζει εναπομείναντα χιλιόμετρα αυτονομίας, αλλά βγάζει το σύμβολο >. Μόλις κατέβει πιό κάτω η στάθμη, και σβήσει η πρώτη γραμμή, τότε αρχίζει και μας δίνει ενδείξεις υπολογισμού αυτόνομίας, η οποία βέβαια πάντα εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης μας. Όταν πλέον μείνουν περίπου 4 λίτρα καύσιμο, τότε υπάρχει πλέον και η φωτεινή ένδειξη που μας προτείνει ανεφοδιασμό. Επίσης, όταν ανάψει η φωτεινή ένδειξη, τότε ο υπολογιστής ταξιδίου, άσχετα με το τι είχαμε επιλέξει να μας δείχνει το όργανο, "γυρνάει" αυτόματα στην ένδειξη υπόλοιπης αυτονομίας. Υπάρχουν αρκετές χρήσιμες πληροφοριές στο user manual. Παραθέτω αποσπάσματα.Range The range readout indicates how far you can ride with the fuel remaining in the tank. The figure is calculated from the level of fuel in the tank and a postulated average consumption, stored in memory, that is not always the same as the average that can be viewed on the display. The system cannot tell exactly how much fuel is on board when the tank is completely full. Under these circumstances the display shows a minimum-range figure accompanied by a > symbol. A more accurate figure for range is shown as soon as the fuel level can be measured exactly. refuelling.When refuelling after running on reserve, make sure that you top up the tank to a level above reserve, as otherwise the sensor will not be able to register the new level. If the sensor cannot register the new level neither the fuel-level reading nor the range readout can be updated. The calculated range is only an approximate reading. Consequently, BMW Motorrad recommends that you should not try to use the full range before |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ετσι ειναι
Στο γεματο τεποζιτο δειχνει >180.Δεν δειχνει 180.Εχω βγαλει και πανω απο 350χλμ σε ταξιδι. Χαλαραααα βεβαια, με 120-130 περιπου.
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Αυτονομια καυσιμου Gs/GSA | taksidiotis | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 71 | 29-04-2011 18:40 |
| ενδειξη καυσιμου | taksidiotis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 05-12-2010 17:02 |
| Πωλείται Ζελατίνα MRA Vario για F800GS-F800GS | thleon | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 8 | 22-11-2010 20:11 |
| TOURATECH R1200GS GSA προστατευτικά γραμμής καυσιμου | KOSTASB | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 6 | 07-07-2010 12:05 |
| ενδειξη δείκτη βενζινης σε 1200gs/2008! | FANISGS | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 12-10-2009 23:21 |