![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ως γνωστόν έχω βάλει αγγελία να πουλήσω το Bandit, αρχικά διότι εξελειπε ο λόγος που το ήθελα....τώρα μου την έχει δώσει οριστικά με τις διαρκείς αυξήσεις τελών κι ασφαλίστρων.
Σκέφτομαι να κατεβώ σε κυβισμό, μέχρι 250 και προτιμώ εντουράκι...με τα σκούτερ δεν τα πάω καλά. Τα 2 μοντέλα του τίτλου είναι πιό κοντά σε αυτό που σκέφτομαι και δε με ενδιαφέρει η παλαιότητά τους. Οσο πιό φτηνά τόσο καλύτερα, αλλωστε έχω καταπληκτικό μηχανικό. τα είχε κάποιος φίλος συμφορουμίτης; θα τα βολευτώ για τις μετακινήσεις μου εντός Αθηνών; από θέμα κατανάλωσης ξέρει κανείς; κοιτάζω και σε άλλα φόρουμ για πληροφορίες αλλά θέλω και τη δική σας γνώμη! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Λάστιχα, αλυσιδογράναζα, καμιά δισκόπλακα, καμιά ντίζα, τα περισσότερα από αυτά που κυκλοφορούν είναι χρέπια και οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν παρατημένα, υπολόγισε 300-500 ευρώ για να τα "μαζέψεις". Με το TTR πάντως κάνω 280-300χλμ. με 14 λίτρα βενζίνης και με βολεύει μέσα στην Αθήνα πολύ περισσότερο από το GS. Last edited by frits; 29-06-2011 at 23:34. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Συμφωνω 100% με την αποψη σου !!!Ιδιο θεμα περιπου ειχε ανοιξει παλαιοτερα ο φιλος frits. Για ψαξε να το βρεις στα θεματα που εχει ανοιξει και θα βρεις αρκετες απαντησεις σε αυτο που ρωτας !!!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Είχα και τα δύο. Άριστες εντυπώσεις, αν και νιώθω λίγο αλλοτριωμένος απο την εικοσαετία που πέρασε για να εισέλθω και σε λεπτομέρειες. Τότε μου φαίνονταν "εργαλεία", σήμερα μάλλον θα προτιμούσα να χρησιμοποιώ σκούτερ μεσαίου κυβισμού για τη πόλη. Ήσουν βέβαια σαφής για την απαρέσκεια σου στη κατηγορία αυτή, οπότε τα εντουράκια ίσως να είναι και μονόδρομος.Πιθανότατα θα τα βρεις σε πολύ χαμηλές τιμές και μάλλον "κουρασμένα". Κοινώς, δύσκολα θα αποφύγεις σε πρώτη φάση να βάλεις το χέρι στη τσέπη για ψιλομαζέματα. Αν πάλι δεν τίθεται θέμα αισθητικής, νομίζω ότι το AX - NX βολεύουν καλύτερα για αστικές μετακινήσεις. Δεν τα είχα, όμως άνθρωποι εμπιστοσύνης που τα είχαν ήταν κατηγορηματικοί.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Είχα πρν χρόνια οδηγήσει ένα AX κι αυτό που με είχε ξενίσει ήταν ότι έπρεπε να ανεβούν αρκετά οι στροφές για να αρχίσει να τσουλάει. Είναι το ίδιο και στα άλλα δύο; φαντάζομαι βέβαια ότι συνηθίζεται...
το ttr δεν είναι με μανιβέλα; |
|
#7
|
|||
|
|||
|
yamaha xt400 artecia δεν σπαει δεν χαλαει 20km to λιτρο.μιζα μανιβελα
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
κι εγω κανενα xt θα προτεινα.τιμια λυση και σιγουρα πολυ καλυτερο απο οποιοδηποτε αλλο 250αρακι.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Μιλάω για μέχρι για 249 κυβικά διότι από κεί και πάνω και μέχρι 900 το ασφάλιστρο είναι το ίδιο.
Θα μειώσω τα πάγια έξοδά μου και θα μου κλάσουν τον μπούτσον! |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Επειδή έψαχνα κανένα τρίμηνο να σε προειδοποιήσω ότι δεν είναι εύκολη δουλειά, θα φλομώσεις στα ρημάδια θέλει προσοχή μην πετάξεις τα λεφτά σου. Αν και δεν είσαι του χώματος κατά την γνώμη το καλύτερο 250άρι είναι το ΧR, δεν υπήρχε ούτε ένα με δακρυσμένο κινητήρα...(ελπίζω να μην διαβάσει ο GeorgeP. ), αλλά είναι τα ακριβότερα και με σχετικά κοντό γρανάζωμα.Το KLR έχει το πλεονέκτημα της υγρόψυξης, αλλά και πολλά προβλήματα. Νομίζω ότι το DR είναι καλύτερο (μετά το XR) αλλά και αυτό είναι δυσεύρετο. |
![]() |
|
|