GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 07-07-2011, 09:34
danaos Ο/Η danaos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Μoto: !?!?!?
Μηνύματα: 6,920
Προεπιλογή BMW: Νέα ημι-ενεργητική ανάρτηση!

BMW: Νέα ημι-ενεργητική ανάρτηση!Μετά την παρουσίαση των ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων που βλέπουμε στα περισσότερα μεγάλα μοντέλα της βαυαρικής εταιρίας, η BMW προχωρά στο επόμενο βήμα παρουσιάζοντας τις…«σκεπτόμενες» αναρτήσεις! Το γεγονός έλαβε μέρος κατά την εκδήλωση «Ημέρα Καινοτομίας BMW Motorrad 2011», στο Μόναχο.Η BMW είναι μία εταιρία που «ψάχνεται» αρκετά με τις αναρτήσεις των μοτοσικλετών της και έχει παρουσιάσει κατά καιρούς τα δικά της συστήματα που δεν ακολουθούν την πεπατημένη και έχουν καταφέρει να την ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. H μονόμπρατση ανάρτηση Paralever, για τον πίσω τροχό, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1986, το Telelever για τον εμπρός τροχό που είδε το φως της παραγωγής το 1993 και η εξέλιξή του, το Duolever που έκανε την εμφάνισή του το 1995 αποτελούν μερικά από τα highlights της BMW στην πάροδο των χρόνο.

Με την πρόοδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων και τη συνεργασία του τμήματος μοτοσικλετών με αυτό των αυτοκινήτων ο Γερμανός κατασκευαστής κατάφερε επίσης να περάσει στα δίτροχα μοντέλα του τεχνολογίες που έκαναν αίσθηση κατά την παρουσίασή τους και βελτίωναν σημαντικά την πρόσφυση των τροχών.
Η K1 ήταν η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής που εφοδιάζεται με ABS στο στάνταρ εξοπλισμό της. To επόμενο σημαντικό βήμα έγινε με την παρουσίαση του ASC, το 2007, του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού και φυσικά με την εξέλιξη αυτού, το DTC (2009) που λάμβανε υπόψη του και την κλίση της μοτοσικλέτας στις στροφές.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα, που αφορούσαν καθαρά τον έλεγχο των αναρτήσεων, είχαν και αυτά την τιμητική τους με την ESA (2004) και μετέπειτα την ESA II (2009) να δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να ρυθμίζει μία σειρά από παραμέτρους στις αναρτήσεις τις μοτοσικλέτας -μέχρι και την σκληρότητά τους στην τελευταία έκδοση- του με το πάτημα ενός κουμπιού.
Το επόμενο και λογικό βήμα, όπως το χαρακτηρίζει και η ίδια η BMW, δεν είναι μόνο ο συνδυασμός αυτών των συστημάτων αλλά και η δυνατότητα να «σκέφτονται» και να αντιδρούν κατά βούληση ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Το πρώτο βήμα, λοιπόν, προς αυτή την κατεύθυνση, που βελτιώνει ακόμη περισσότερο την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει η ESA II, ονομάζεται Dynamic Damping Control, εν συντομία DDC.
Το DDC, σύμφωνα με τους Βαυαρούς, είναι ένα ημι-ενεργητικό σύστημα ανάρτησης που αναλύει τις οδικές συνθήκες και αντιδρά αυτόματα στις αλλαγές των φορτίων που δέχονται οι αναρτήσεις (επιτάχυνση, φρενάρισμα, στρίψιμο, ανωμαλίες) μέσω των αισθητήρων που βρίσκονται σε αυτές. Μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενων βαλβίδων το DDC, που είναι συνδεδεμένο τόσο με το DTC όσο και με το ABS, μπορεί να επηρεάσει την απόσβεση και να τη ρυθμίσει στο ποσοστό που χρειάζεται ώστε να υπάρχει η μέγιστη πρόσφυση.
Πέρα από τα στοιχεία που συλλέγει για την ταχύτητα των τροχών, το DDC υπολογίζει και το άνοιγμα του γκαζιού, ενώ η συμπίεση και η επαναφορά ελέγχονται ξεχωριστά.

Στην πράξη αυτό σημαίνει, ότι στο άνοιγμα του γκαζιού, οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες «κλείνουν» με αποτέλεσμα η πίσω ανάρτηση να συμπιέζεται λιγότερο σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα. Όταν το γκάζι σταθεροποιηθεί και η μοτοσικλέτα αρχίσει να κινείται με μία σταθερή ταχύτητα, τότε οι βαλβίδες επανέρχονται στην προηγούμενη ρύθμισή τους. Η αντίστοιχη διαδικασία ισχύει και κατά το φρενάρισμα. Τέλος, όταν η μοτοσικλέτα περνά πάνω από συνεχόμενες ανωμαλίες τότε οι βαλβίδες ρυθμίζουν την συμπίεση και την επαναφορά σύμφωνα και με τη διαδρομή που χρησιμοποιείται από την ανάρτηση κατά τη φάση της συμπίεσης, παίρνοντας παράλληλα στοιχεία και από τη συχνότητα λειτουργίας των ελατηρίων.
Όλες οι παραπάνω αλλαγές, στην απόσβεση των αναρτήσεων, λαμβάνουν μέρος μέσα σε μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου, σύμφωνα με την BMW, με τον αναβάτη, να έχει στη διάθεσή του τρεις διαφορετικές επιλογές "Comfort", "Normal", και "Sport", όπως γνωρίζουμε και από την ESA II.

Το DDC, σύμφωνα και με τους ανθρώπους της BMW, αναμένεται να περάσει στην παραγωγή σύντομα.

www.mototriti.gr
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 07-07-2011, 10:35
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: BMW: Νέα ημι-ενεργητική ανάρτηση!

Άντε να δούμε πως θα παίζει και το DDC ...

Ευχαριστούμε Δαναέ ...
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 07-07-2011, 10:43
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: BMW: Νέα ημι-ενεργητική ανάρτηση!



Ευχαριστούμε Δαναέ .


Reply With Quote
  #4  
Παλιό 12-07-2011, 03:06
pepcr Ο/Η pepcr βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: athina
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 32
Προεπιλογή Απάντηση: BMW: Νέα ημι-ενεργητική ανάρτηση!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από danaos Εμφάνιση μηνυμάτων
το DTC (2009) που λάμβανε υπόψη του και την κλίση της μοτοσικλέτας στις στροφές.
Τι είναι αυτό;;;;;;;;;;;
Πρώτη φορά το ακούω
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 12-07-2011, 03:27
egefalikos Ο/Η egefalikos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Μoto: R1200 GS 04
Μηνύματα: 4,672
Προεπιλογή Απάντηση: BMW: Νέα ημι-ενεργητική ανάρτηση!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepcr Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι είναι αυτό;;;;;;;;;;;
Πρώτη φορά το ακούω

Μάζευε λεφτά γιατί σε κανά δυό χρόνια θα θες να το αγοράσεις!!!
Θα μας βάλουν μέσα αυτοί οι Γερμαναράδες!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση R1200GS Adv 2009 george1968 Τεχνικά θέματα διάφορα 29 20-01-2011 13:54
Αfter market ESA ανάρτηση: Wilbers Carduelis Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 2 07-07-2010 07:44
Καινούργια ανάρτηση WP - R1200GS ADV fotisgs Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 2 25-05-2010 19:55
η ανάρτηση, τα φίδια και ο μάγος kostas-patra Τεχνικά θέματα διάφορα 9 25-06-2009 18:05
Ρυθμιζόμενη ανάρτηση σε GS GS_maniac Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 15 18-06-2009 02:43


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:50.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!