![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΥΓΡΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΜΠΡΑΓΙΑΖ?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
vitamol v10
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
και δεν θέλουν ποτέ αλλαγή
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ!!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Πασχάλη μάλλον μόνο μαμά
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kαι για το διαφορικο η BMW ελεγε στις αρχες, αλλαγη λαδιων στα 100.000χλμ και βγηκαν καλες οι... μπυρες που επιναν την προηγουμενη μερα !!!Το λαδι του συμπλεκτη (αν και δεν εχει καμμια σχεση με το "φορτο" εργασιας που καλειται να φερει εις περας το λαδι του διαφορικου), θελει και αυτο, που και που μια αλλαγη. Με ενα μπουκαλι Vitamol κανεις αρκετες αλλαγες. Τοσες που ισως να μην τα καταφερει κανεις να το χρησιμοποιησει ολο, στα χρονια που θα εχει την μηχανη. Καλο του κανει ομως, οχι κακο. Υ.Γ Εγω του τα ειχα αλλαξει στα περιπου 40.000χλμ και τωρα κοντευω τα 100.000 και θα αργησω ακομα μεχρι την επομενη αλλαγη. Στην τελικη 10 λεπτα δουλεια ειναι !!!
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
σωστό και αυτό
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Συνεπώς καλύτερα μ ένα μπουκάλι να αλλάξεις σε πολλές μοτό παρά να το εμπιστεύεσαι για πολλές αλλαγές στη δική σου.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δοξα τον Θεο, εχω αρκετες μηχανες που κανω σερβις (οχι ολες δικες μου φυσικα ) και ετσι δεν βασταει πολυ καιρο ενα μπουκαλακι !!!Αν σε προσεχουν οι φιλοι σου.... !!!
|
![]() |
|
|