![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Δυστυχώς δεν έχω βίντεο
.Η περιγραφή είναι απλή, ξεκινήσαμε ρολάροντας με δευτέρα και το gs πετάγεται και είναι συνεχώς μπροστά με αυξανόμενη μικρή διαφορά. Μέχρι τα 190 είχαμε βαριά 10 μέτρα απόσταση , από εκεί και πέρα αρχίζει να καλύπτει την διαφορά το budit και στα 200 είναι δίπλα μου και με περνά, η διαφορά αρχίζει να μεγαλώνει μέχρι τα 210 που πήγα με το gs και τα 240 το budit. Δεν είχα την ευκαιρία να το ξανακάνω αν και δεν ψήνομαι αλλά έπαιξα με την μεγάλη ζελατίνα στην όρθια θέση. Μπορεί να επηρεάζει την αντίσταση της μηχανής τόσο πολύ που να με περνάει ξαφνικά τόσο άνετα το ποιο αεροδυναμικό budit? Πόσο τελική σας έχει βγάλει εσάς? Θεωρητικά το rtμε τον παραπλήσιο κινητήρα τι τελική βγάζει με την αεροδυναμική του? |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Για αρχη...δεν ξερω κανενα suzuki budit650
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() η τελικη που εβγαλε το gs ειναι κανονικη...και ΒΕΒΑΙΩς επηρεαζεται απο την μεγαλη η οχι ζελατινα (οχι πολυ αλλα επηρεαζετε) οσο για τα 240 του.....budit μηπως ηταν μουφα???ΠΟΛΛΑ μου φαινονται....
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Λογικο το βρισκω ολα αυτο...το bandit ειναι μια τετρακυλινδρη street μοτοσυκλετα και οπως ολες οι τετρακυλινδρες εχει την ροπη του και την δυναμη του ψηλα, το GS ειναι μια on-off δικυλινδρη μοτοσυκλετα και σε καμια περιπτωση δεν μπορει να φτασει τις τελικες ενος τετρακυλινδρου street μοντελου. Οσο για την τελικη του GS τοσο βλεπουν ολοι περιπου, 210-215
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Σωστά τα είπες χοντρικά Ανδρέα.
Στο GS άντε να δεις 220 στο κοντέρ, που στην πραγματικότητα είναι ~215 γιατί τόσο επιτρέπει όχι η αεροδυναμική κλπ. αλλά η κλιμάκωση του κιβωτίου. Αν θες να παίξεις με μικρότερα street μηχανάκια (που έχουν εξάλλου εφάμιλλη ιπποδύναμη με την GS) φρόντισε να τα χτυπήσεις εκεί που πρέπει: στην ροπή. Βρες μια ανηφόρα, βρες κάπου που είστε και οι δυο δικάβαλοι (για να μην πω όταν είναι ο άλλος μόνο)... Εκεί η μεγάλη διαφορά στη ροπή θα κάνει τη δουλειά της. Επίσης φρόντισε στις στροφές να τον... τρομάζεις. Το GS όποιος ξέρει να το οδηγεί, περνάει από πάνω μέτριους αναβάτες street μοτοσυκλετών ακόμα και ίδιου κυβισμού (!). Το bandit 650 δεν πάει με 240 - θα ήθελε - άντε να πάει με καλές συνθήκες καμιά 10αριά παραπάνω από το GS. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Για να μην έχετε τέτοια θέματα μπορείτε να πάρετε ένα... F 800GS !!!!!
![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Είστε ανυπόφοροι!
![]() ![]() ![]() ![]() Πριν μερικούς μήνες έγιναν τα χωμάτινα μαθήματα, μόλις είχα δώσει το Dakar, και τώρα που ενδιαφέρει η τελική του Bandit, πάλι ο μακάκας της υπόθεσης είμαι που δεν πρόλαβα να το τελικιάσω πριν το δώσω κι αυτό! ![]() ![]() ![]() Αν και για να είμαι ειλικρινής, το Bandit τραβάει πολύ καλά από χαμηλές στροφές, δεν είναι fazer. Μάλλον εντελώς κουλός ήταν ο σουζουκάκιας... ![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
86 αλογάκια στις 10500 στροφές δίνει το Bandit και σίγουρα δεν είναι από τα πιό γρήγορα 600άρια, άλλη ιστορία τα τετρακύλινδρα,
![]() Όσοι έχουν οδηγήσει 1000άρι τετραλύκινδρο ξέρουν.... ![]() Εμένα πάντως με φοβίζουν ....είναι να σε βάζουν σε μία σφεντόνα και να σε αμολάνε ...
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Μια και είπες για το 800GS (που μου αρέσει πολύ).
Ένα πρόβλημα είχα με το Dakar (εντάξει μιλάμε για 50 άλογα)... Τα πιο χωμάτινα 650άρια μου έριχναν και ακόμα και τα mega scooter μπορούσε να τύχει. Αυτά τα "θεματάκια" λύθηκαν. Ξέρω ότι δεν έχω sport μηχανή (όχι ότι περί τα τριάμιση δεύτερα 0-100 είναι και κάνα χάλι), αλλά οκ θέλω να είμαι σε αξιοπρεπές επίπεδο. ![]() Από σπορτάδες έχω σημειώσει δυο βουβά σχόλια τα τελευταία χρόνια: 1) 1000άρι δεκαετίας (καλά και το δικό μου 5ετίας είναι - πράγμα που ξεχνάμε καμιά φορά γιατί πράγματι η BMW φτιάχνει κάτι που κρατάει χρόνια την υψηλή του θέση), έστριβε γρήγορα μια καμπή (πλαγιασμένος κλπ.)... όχι τόσο γρήγορα όμως που να μην τον περάσει από την εξωτερική με +40 (!) το GS (σχεδόν τελική). Μόλις πέρασα κούνησε το κεφάλι του με ΑΠΟδοκιμασία. Δεν παρεξήγησα γιατί κατάλαβα. Κατάλαβα αυτό που δεν ήξερε... ότι το έκανα με απόλυτο έλεγχο και ασφάλεια. Στα δικά του όρια ήταν extreme αυτό που έκανα γιατί εκείνος (λογικά περισσότερο ο ίδιος και λιγότερο η μηχανή του φυσικά) ήταν ήδη κοντά στο όριο του. Φυσικά δεν διεκδικώ δάφνες "χερά" (γιατί απλά δεν είμαι), αλλά ένας λόγος που έχω αυτό που έχω, είναι ότι η μηχανή αυτή σε βελτιώνει. Είναι ένας από τους λόγους που λέω ότι πολλοί που την πουλάνε απλά ποτέ δεν την κατάλαβαν. 2) Αυτοσχέδια κοντρίτσα με άλλο 1000άρι sport. Ναι το παραδέχομαι. Φυσικά 1000άρι vs. GS = μια γκαζιά του 1000αριού sport αρκεί για να μείνει το GS 20 μέτρα πίσω. Όμως εκμεταλλευόμενος την ευελιξία (εκεί τους τρελαίνεις) του GS και την ικανότητα του στις στροφές, ποτέ δεν μου έφυγε. Το κάναμε αυτό 4-5 λεπτά και στο τέλος ο ακομπλεξάριστος αναβάτης του μου έκανε ένα thumbs up (όχι δεν ήταν το μεσαίο δάχτυλο το πρόσεξα )... του ανταπέδωσα με μια κορνίτσα και πήγαμε στο δρόμο μας.Disclaimer: Δεν συνιστώ σε κανέναν να κάνει τις χαζομάρες μου, ούτε έχω καμιά ευθύνη αν τις κάνει και δεν του βγουν όπως περίμενε.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
BTW Bandit 650 υπήρχε μια χαρά. Δεν ξέρω αν βγαίνει ακόμα. |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Suzuki Vstrom DL 650 04 | emix | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 16 | 09-08-2010 14:43 |
| Suzuki Alto | stam | Πωλήσεις γενικώς | 3 | 17-03-2010 11:49 |
| Suzuki, In the air! | Black_Shadow | Αστεία Video | 7 | 26-12-2009 17:58 |
| SUZUKI SV 650 S | driverman | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 3 | 07-12-2009 23:23 |
| Ειπα να πλύνω λίγο το Suzuki μου... | gma21 | Αστεία Video | 12 | 11-02-2009 02:37 |