![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Φίλοι Καλημέρα
Στο GS1200R έχω τοποθετήσει πίσω βαλίτσα (Top) GIVI MAXIA 52. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω -το αντιμετωπίζουν και άλλοι- είναι ότι κόβει συνεχώς τις βίδες που πιάνουν οι πίσω βάσεις (σωληνωτές) στην βάση της μηχανής (πάνω από το πίσω φανάρι). Η givi, αφού αντιλήφθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα, άλλαξε τη βάση και την έφτιαξε στα πρώτυπα της πίσω βάσης του ADV. Οι ερωτήσεις μου είναι: 1. Το πρόβλημα αυτό το αντιμετωπίζουν και βαλίτσες άλλων εταιριεών; 2. Αν θελήσω να κρατήσω τη βάση που έχει τώρα η μηχανή, έχει βρει κάποιος φίλος άλλο τρόπο ώστε να μην κόβονται οι βίδες αυτές (π.χ. κατασκευή στον τόρνο ή άλλες βίδες); 3. Υπάρχει βαλίτσα άλλης εταιρείας χωρίς το πρόβλημα αυτό τόσο μεγάλη όσο η maxia 52 ( πρέπει να χωράει μιά τσάντα γραφείου) ; Αν υπάρχει κάποια σχετική άποψη με τα παραπάνω θα ήθελα μιά γνώμη. Ευχαριστώ Χαιρετώ όλους. Πολλά, καλά και όρθια χιλιόμετρα. ΛΕΒΑΔΟΣ |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Την ίδια βαλίτσα έχω και δεν μου έχει κόψει βίδες
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Φαντάζομαι μιλάς για την SR689?...
Κι εμένα με ενδιαφέρει γιατί μου κόπηκε η δεξιά βίδα (βέβαια την είχα φορτώσει σαν γαιδούρι...). Αν και στις φωτογραφίες φαίνεται ότι το κατεβάζει αρκετά χαμηλότερα το top case, και γενικότερα μου φαίνεται λίγο στον αέρα... Υπάρχει και μια αγγελία απο τον Goulas για μια SR689 πάντως... Και ένα post στο Adv Rider για την συγκεκριμένη βάση... R12GS With Givi SR689 Rack & E460 Trunk - ADVrider |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Στο motoraid.eu πουλάνε ένα ζευγάρι μικρές μπάρες που βιδώνουν στις μπροστά βίδες της σχάρας/χειρολαβών και "παίρνουν" κάποιο φορτίο από τη βάση της βαλίτσας, μεταφέροντάς το πιο μπροστά.
Αν το ψάξεις λίγο στο site θα το βρεις. Δεν ξέρω αν κάνουν και για τη βάση της givi που έχεις, αλλά μπορείς να ρωτήσεις. ΚΑι γώ givi έχω αλλά τη χαμηλή βάση, για την οποία το εργοστάσιο αναφέρει μέγιστο φορτίο 10 κιλά (αντί των 6 της ψηλής). Η διαφορά ίσως ακούγεται μικρή αλλά αν σκεφτείς τις δυναμικές φορτίσεις που αναπτύσσουν τα 6 και τα 10 κιλά, τότε μιλάμε για διπλάσια (και βάλε) αντοχή. Προσωπικά πιστεύω ότι αν σου κόβει τις βίδες με τα συνήθη φορτία σου τότε άλλαξε και βάλε τη χαμηλή βάση. έχω φορτώσει μέχρι και 20 κιλά ταξίδι χωρίς πρόβλημα. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σε κάποια τέτοια φάση απο τα ζόρια πρέπει να την έκοψε την βίδα, αλλά εννοείται ΔΕΝ φταίει η σχεδίαση αλλά η κακή χρήση απο μέρους μου... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
έτσι κι αλλιώς η ψηλή βάση ακολουθεί τη σχεδίαση της "μαμάς" με το "Π" να πιάνει στις πίσω βίδες. Είδα όμως και τις δύο βάσεις από κοντά και η χαμηλή βάση μου ενέπνευσε μεγαλύτερη σιγουριά. Το γεγονός ότι κατεβάζει περίπου 7 εκατοστά ολόκληρη τη βαλίτσα και το υψηλότερο μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο με έκανε να παραβλέψω το αισθητικό κομμάτι και να θυσιάσω το χώρο για το τσαντάκι κάτω από τη μαμά σχάρα |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Φίλε μου οι βίδες στην δικιά μου κόπηκαν στο πρώτο ταξίδι. Τη λύση μου την έδωσε φίλος μηχανουργός ο οποίος άνοιξε με κολαούζο μεγαλύτερα σπειρώματα και βάζοντας αρκετά παχύτερες βίδες. Από τότε εδώ και 4χρόνια και παρόλα τα φορτώματα και χωματόδρομους που έχω κάνει δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Προσοχή πρέπει να ξέρει τι κάνει αυτός που θα δουλέψει το κολαούζο. Χαιρετισμούς... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ότι και να κάνουμε όσοι χρησιμοποιούμε τη βάση της αριστερής φωτογραφίας στην Ελλάδα - λόγω του κακού οδοστρώματος - η μια βίδα, συνήθως η ίδια, θα σπάει συνέχεια. Ισχυρότερη κατασκευή είναι η δεξιά, αλλά δεν την προτίμησα λόγω του ότι τροποποιεί αρκετά το πίσω μέρος της μηχανής και δε μου άρεσε.
Για αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα στο εξωτερικό που ήμουν και είχα την αριστερή βάση, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Με το που έφερα τη μηχανή στην Ελλάδα, στον πρώτο μήνα - κρααακ - κόβεται η αριστερή βίδα. Τη γνωστή λύση με το τρυπανάκι να βγάλω το απομεινάρι για να καθαρίσει η τρύπα και να αλλάξω βίδα. Από τότε, αν έχω βάρος στη βαλίτσα και πέσω σε λακούβα, ξανασπάει, την αλλάζω κ.ο.κ. Η βαλίτσα είναι μεγάλη, το βάρος που μπορεί να χωρέσει μεγάλο, οι τρύπες στους δρόμους μας είναι μεγάλες όπως και τα σαμαράκια, άρα η βίδα θα σπάει πάντα. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
3 βιδες εχω αλλαξει και εγω μεχρι τωρα.
Τις επανω και αριστερα και δεξια και κατω μονο στη δεξια πλευρα. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα
Σας ευχαριστώ πολύ γιά την διάθεσή σας και τις απόψεις που παραθέσατε. Μάλλον θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τη λύση του φίλου Τροχήλατου, αφού η χρήση γίνεται κατά κανόνα μέσα στην Αθήνα και το βάρος είναι σχετικά μέσα στα πλαίσια του κατασκευαστή. Αυτό που ξεφεύγει από τον κατασκευαστή και δεν προέβλεψε, είναι η κακή κατάσταση του οδοστρώματος (!). Αν ο φίλος Τροχήλατος είναι Αθήνα και θέλει να με συστήσει στο φίλο του και μόνο επ' αμοιβή, θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Σας Ευχαριστώ όλους Χαιρετώ και Εύχομαι πάντα όρθιοι |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΒΑΣΗ ΒΑΛΙΤΣΑΣ GIVI ΓΙΑ GS1200 | gkol | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 5 | 27-10-2010 16:34 |
BMW GS1200R 2009 | Mike | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 12 | 18-10-2010 16:19 |
Βελτιωσεις Gs1200r/ADV | taksidiotis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 22-04-2010 18:38 |
ΒΑΣΗ UNIVERSAL GIVI MONOKEY | evanslam | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 1 | 06-02-2010 20:20 |
SERVICE GS1200R MONT 07 ,60000 | gsmaniac | Τεχνικά θέματα διάφορα | 10 | 24-09-2009 15:48 |