![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
ΠΡΙΝ 15 ΜΕΡΕΣ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ METZELER..ΛΟΓΟ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΠΑΡΤΙΔΑΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 140 ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΟΤΑΝ,ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ DUNLOP TR91..ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙ 250 ΚΜ ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΑΩ ΒΟΛΟ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ..Ε,ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙ ΨΙΛΟΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥΔΙΑΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 140-150 ΚΜ..ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΩΡΑ?
Υ.Γ...Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΕΤ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΛΑΣΤΙΧΑ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ.. ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΒΟΗΘΕΙΑ,ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ.. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Δεν είμαστε με τα καλά μας.... χωρίς ζυγοστάθμιση?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Χωρίς ζυγοστάθμιση δεν υφίσταται σωστό ζύγισμα στο τροχό άρα και τρέμουλο . ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
μα καλα τοσο μα.............κας
![]() ![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ,ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.. ..ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΙ 40 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.. ![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Εάν δεν εβγαζε τα παλια παλι θα ήθελε αλλα θα ήτανε ποιο λιγο και δεν θα το καταλάβαινες….. πήγαινε και χε…
….να !!!! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
πανο επειδη εχω το ιδιο προβλημα με τα metzeler τι ενοειςδεν κρατιοτανε??ειχε εντονο τρεμουλο στο τιμονι και κατι σαν συντονισμο προβολεα και οργανων|?
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
ΜΕ 150 ΚΜ ΓΥΡΝΟΥΣΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΨΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΩ ΣΤΟΝ ΙΣΙΟ ΔΡΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΗ,,ΕΦΤΑΣΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΣΩ..ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ..ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕ ΤΑ DUNLOP ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝ..
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Να ξέρεις πάντως από εδώ και στο εξής, ότι ζυγοστάθμιση χρειάζεται ακόμα και μετά από απλό σκάσιμο κανονικά, άσχετα αν δεν το κάνει κανείς εύκολα. Αν όμως μετακινηθεί το ελαστικό σε σχέση με την ζάντα, η ζυγοστάθμιση είναι απολύτως απαραίτητη....
Θεωρώ πάντως ότι μετά την ζυγοστάθμιση θα σταματήσει το πρόβλημα, και είναι κάτι που πρέπει να κάνεις άμεσα... Last edited by gepol; 03-10-2011 at 14:26. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Σύμφωνο και επαυξάνω !! |
![]() |
|
|