![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Η VW παρουσίασε το σύστημα TAP (Temporary Auto Pilot) το οποίο υλοποίησε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος HAVEit. Το πρόγραμμα HAVEit (Highly Automated Vehicles for Intelligent Transport) ξεκίνησε το 2008 με σκοπό την ανάπτυξη τεχνολογιών και συστημάτων για τη δημιουργία αυτόματου πιλότου στα αυτοκίνητα. Απώτερος σκοπός είναι να γίνουν οι μετακινήσεις ασφαλέστερες, πιο ξεκούραστες αλλά και πιο φιλικές προς το περιβάλλον.
![]() Τη χρηματοδότηση του ανέλαβαν από κοινού 17 εταιρείες από το χώρο του αυτοκινήτου (κατασκευαστές και προμηθευτές), Πανεπιστήμια (μεταξύ αυτών και της Αθήνας) αλλά και ερευνητικοί οργανισμοί, με συνολικό προϋπολογισμό 28 εκατομμυρίων ευρώ. Η VW μελέτησε κι εξέλιξε ένα ημιαυτόματο σύστημα οδήγησης το οποίο είναι λειτουργικό μέχρι τα 130km/h και συνδυάζει τα διαθέσιμα συστήματα με την προοπτική που μπορεί να έχουν σε μελλοντικές εφαρμογές. Το TAP αξιοποιεί την υποδομή του προσαρμοζόμενου cruise control (ACC) αλλά και του αυτόματου συστήματος διατήρησης λωρίδας (Lane Assist) ώστε να διατηρεί για μικρές διαστήματα την πορεία του αυτοκινήτου χωρίς ο οδηγός να κάνει διορθώσεις στο τιμόνι. Η συγκεκριμένη πρόταση δεν έχει ερευνητικό χαρακτήρα, αλλά ουσιαστικά αποτελεί μια μελέτη εφαρμογής ενός συστήματος που μελλοντικά μπορεί να διατεθεί ως μέρος του εξοπλισμού. Η εφαρμογή του TAP αφορά κυρίως την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, όπου τα δεδομένα κυκλοφορίας είναι σαφέστερα προσδιορισμένα, αλλά επιπλέον επιβάλει στον οδηγό να τηρεί τους κανόνες ασφαλούς προσπέρασης και φυσικά των ορίων ταχύτητας. Σε όλες τις περιπτώσεις ο οδηγός παραμένει αυτός που έχει τον έλεγχο του οχήματος αφού η λειτουργία είναι επικουρική και όχι πλήρως αυτοματοποιημένη. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Πολυ καλο το ειδα εχθες στις ειδησεις αλλα πολυ μεγαλο το κοστος...
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
χανεται η χαρα της οδηγησης
|
#4
|
|||
|
|||
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Καλό! Αλλά για Ελλάδα θέλει μάλλον ειδικό λογισμικό γιατί...
α) προϋποθέτει ότι υπάρχουν λωρίδες στον δρόμο... (κι όταν υπάρχουν, να δείχνουν σωστά και να μήν καταλήγουν σε κανά...χαντάκι) β) ο οδηγός να το χρησιμοποιεί υπεύθυνα κι όχι για...τηλέφωνο/τσιγάρο/εφημερίδα/φραπέ κι ότι άλλο σκεφτεί ο Έλληνας.... γ) αυτό με την προσπέραση από τα δεξιά, δεν έχει καμία ελπίδα εδώ, θα είναι το πρώτο που θα "χακερέψουν".... Πάντως έχει ενδιαφέρον το πώς πετάχτηκε πάνω ο Γερμαναράς με το ACHTUNG! στο 1:35... τό έχουν μέσα τους οι μπαγάσηδες!! Που να ήταν και στη φωνή του Αδόλφου! ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
....στο τέλος θα πετάνε!!!
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
ειναι vag group.ποτε αδιαφορο για μενα καθως δεν τους εχω και ιδιαιτερη συμπαθεια.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Όχι,και το λέω σοβαρά,ο όμιλος αυτός μου την σπάει
send from my sexy Samsung galaxy S2 using Tapatalk |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ατρόμητος-ΑΕΚ 0-3 | SenseiG | Αθλητισμός | 15 | 02-05-2011 00:32 |
Κι όμως υπάρχουν αυτοί οι Νόμοι... | Gazi | Χρήσιμα | 11 | 07-01-2011 14:19 |
Άλλο ps2 και άλλο δρόμος!! | zitsos | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 17 | 24-11-2010 15:06 |
ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ και όμως ΑΛΗΘΙΝΑ! | syan | Διάφορα | 11 | 06-05-2010 01:25 |
Λουκέτο σ' ένα Νόμπελ | riko46 | Επικαιρότητα | 4 | 26-12-2008 23:59 |