![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα,
εδώ και λίγες ημέρες έχω παρατηρίσει οτι η χοντρούλα ιδρώνει, έκανα το service όπως ήταν προβλεπόμενο και ζήτησα να το δούν κ αυτο διάγνωση: η εν λόγω βίδα μάλλον έχει κλωτσήσει σπείρωμα... και χρειάζεται κατέβασμα το μοτέρ!!!!!!! δεν είναι επικίνδυνο σύμφωνα με 2 μηχανικούς που ρώτησα καθώς δεν τρέχει λάδι αλλά ιδρώνει, και επι λέξη η απάντηση στην ερώτηση μου "Πόσο αντέχει?" ήταν "άμα προσέχεις να μήν μένει απο λάδια αντέχει όσο αντέχεις εσύ να το βλέπεις, εφόσον δεν είναι επικίνδυνο να πάει λάδι στον τροχό μιας και με την θερμοκρασία του μοτέρ και λόγο της μικρής ποσότητας εξαφανίζεται" φυσικά και δεν αντέχω να το βλέπω...αλλά δεν ξέρω αν αντέχω οικονομικά και να κατεβάσω μοτέρ...γιατί αν κατέβει και ανοιχτεί...εκτός απο αυτό θα αλλάξω και οτι χρειάζεται αλλαγή....για να μην το ξανά ανοίγουμε σε άλλη στιγμή..... είχε κανείς άλλος παρόμοια εμπειρία? Καμιά ιδέα τι να κάνω? Χρειάζομαι τα φώτα σας!!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
ειχα παρομοιο σε k1200 rs.αν θες την γνωμη μου μην το αλλαξεις γιατι ξερεις τι σημαινει κατεβασμα μοτερ?νεα τσιμουχοκολλα παντου και πιος σου εγγυηται μετα?εγω το εχω ακομα αφησει ετσι και υστερα απο 40000κμ απλα εχει ενα ελαχιστο βρωμισμα.να αυξηθει αποκλειεται.το προβλημα ειναι καθαρα αισθητικο.εξαρτατε ποσο *ψηρας* εισαι.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Γιατί θέλει κατέβασμα μοτέρ;;;
Για πιο λόγο; Δε μπορει να μπει εργαλείο για να γίνει το νεο σπειρωμα; |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ειναι η βιδα που κραταει το μοτερ,το σπειρωμα ειναι απο την απεναντι πλευρα,οπως μου ειπαν κ δεν μπορει να κανει σπειρωμα δτα τυφλα...εκτος αυτου αν κανει σπειρωμα, τα ρινισματα θα πεσουν μεσα στο μοτερ με οτι αυτο συνεπαγεται!!!
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Κανονικά πρέπει να πέσει καθάρισμα του παλιού πάσου (σπείρωμα) και να μπει χελικοιλ για να βιδώσει καινούργια ταπα …….. εάν το κανεις αυτό δεν νομίζω να χρειάζεται να κατέβει το μοτερ …… λύνουν μπροστά τον καθρέφτη του μοτέρ και πρέπει να βλέπουν την τάπα και από μέσα και από έξω…. εκεί μπορεί τότε να παρέμβει για εργασία χωρις να φοβάται τα γρεζια ……. Τωρα κανε και μια προσπάθεια με φλατσοκολλα η με λοκταιτ αυτές εχουν το καλο ότι σεγανοπειουν καπως και αμα λες ότι είναι τοσο λιγο λογικα δεν πρεπει να εχεις προβλημα αλλα προς θεου μην την ταλαιπωρείς για πολύ ακομα γιατι θα σε αφήσει….
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
(μου αρέσει ) |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ok
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Κ εγω αυτο είχα στο μυαλό μου. Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να κατευει το μοτέρ.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ευχαριστώ για τα replies |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
οχι και κατεβασμα φιλε μου στο 1150 .....για τετοια αιτια! |
![]() |
|
|