GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 12-10-2011, 12:53
Akyla Ο/Η Akyla βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Πειραίας
Μoto: R 1150 GS
Μηνύματα: 606
Προεπιλογή Ιδρώτας

Καλησπέρα,

εδώ και λίγες ημέρες έχω παρατηρίσει οτι η χοντρούλα ιδρώνει, έκανα το service όπως ήταν προβλεπόμενο και ζήτησα να το δούν κ αυτο



διάγνωση:
η εν λόγω βίδα μάλλον έχει κλωτσήσει σπείρωμα... και χρειάζεται κατέβασμα το μοτέρ!!!!!!!

δεν είναι επικίνδυνο σύμφωνα με 2 μηχανικούς που ρώτησα καθώς δεν τρέχει λάδι αλλά ιδρώνει, και επι λέξη η απάντηση στην ερώτηση μου "Πόσο αντέχει?"
ήταν "άμα προσέχεις να μήν μένει απο λάδια αντέχει όσο αντέχεις εσύ να το βλέπεις, εφόσον δεν είναι επικίνδυνο να πάει λάδι στον τροχό μιας και με την θερμοκρασία του μοτέρ και λόγο της μικρής ποσότητας εξαφανίζεται"

φυσικά και δεν αντέχω να το βλέπω...αλλά δεν ξέρω αν αντέχω οικονομικά και να κατεβάσω μοτέρ...γιατί αν κατέβει και ανοιχτεί...εκτός απο αυτό θα αλλάξω και οτι χρειάζεται αλλαγή....για να μην το ξανά ανοίγουμε σε άλλη στιγμή.....

είχε κανείς άλλος παρόμοια εμπειρία?
Καμιά ιδέα τι να κάνω?
Χρειάζομαι τα φώτα σας!!!!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 12-10-2011, 13:58
AKIS_21 Ο/Η AKIS_21 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: athina
Μoto: Gs 1200 adv 07 K1200 rs. 97
Μηνύματα: 1,305
Προεπιλογή Απάντηση: Ιδρώτας

ειχα παρομοιο σε k1200 rs.αν θες την γνωμη μου μην το αλλαξεις γιατι ξερεις τι σημαινει κατεβασμα μοτερ?νεα τσιμουχοκολλα παντου και πιος σου εγγυηται μετα?εγω το εχω ακομα αφησει ετσι και υστερα απο 40000κμ απλα εχει ενα ελαχιστο βρωμισμα.να αυξηθει αποκλειεται.το προβλημα ειναι καθαρα αισθητικο.εξαρτατε ποσο *ψηρας* εισαι.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 12-10-2011, 14:22
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Γιατί θέλει κατέβασμα μοτέρ;;;
Για πιο λόγο; Δε μπορει να μπει εργαλείο για να γίνει το νεο σπειρωμα;
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 12-10-2011, 14:44
Akyla Ο/Η Akyla βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Πειραίας
Μoto: R 1150 GS
Μηνύματα: 606
Προεπιλογή

ειναι η βιδα που κραταει το μοτερ,το σπειρωμα ειναι απο την απεναντι πλευρα,οπως μου ειπαν κ δεν μπορει να κανει σπειρωμα δτα τυφλα...εκτος αυτου αν κανει σπειρωμα, τα ρινισματα θα πεσουν μεσα στο μοτερ με οτι αυτο συνεπαγεται!!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 12-10-2011, 15:13
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Ιδρώτας

Κανονικά πρέπει να πέσει καθάρισμα του παλιού πάσου (σπείρωμα) και να μπει χελικοιλ για να βιδώσει καινούργια ταπα …….. εάν το κανεις αυτό δεν νομίζω να χρειάζεται να κατέβει το μοτερ …… λύνουν μπροστά τον καθρέφτη του μοτέρ και πρέπει να βλέπουν την τάπα και από μέσα και από έξω…. εκεί μπορεί τότε να παρέμβει για εργασία χωρις να φοβάται τα γρεζια ……. Τωρα κανε και μια προσπάθεια με φλατσοκολλα η με λοκταιτ αυτές εχουν το καλο ότι σεγανοπειουν καπως και αμα λες ότι είναι τοσο λιγο λογικα δεν πρεπει να εχεις προβλημα αλλα προς θεου μην την ταλαιπωρείς για πολύ ακομα γιατι θα σε αφήσει….
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 12-10-2011, 16:16
Akyla Ο/Η Akyla βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Πειραίας
Μoto: R 1150 GS
Μηνύματα: 606
Προεπιλογή Απάντηση: Ιδρώτας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από commander Εμφάνιση μηνυμάτων
Κανονικά πρέπει να πέσει καθάρισμα του παλιού πάσου (σπείρωμα) και να μπει χελικοιλ για να βιδώσει καινούργια ταπα …….. εάν το κανεις αυτό δεν νομίζω να χρειάζεται να κατέβει το μοτερ …… λύνουν μπροστά τον καθρέφτη του μοτέρ και πρέπει να βλέπουν την τάπα και από μέσα και από έξω…. εκεί μπορεί τότε να παρέμβει για εργασία χωρις να φοβάται τα γρεζια ……. Τωρα κανε και μια προσπάθεια με φλατσοκολλα η με λοκταιτ αυτές εχουν το καλο ότι σεγανοπειουν καπως και αμα λες ότι είναι τοσο λιγο λογικα δεν πρεπει να εχεις προβλημα αλλα προς θεου μην την ταλαιπωρείς για πολύ ακομα γιατι θα σε αφήσει….
Αν είσαι σήμερα στον καφέ θα με ενδιέφερε να μου εξηγήσεις απο κοντά αυτή την εκδοχή!!!!!
(μου αρέσει )
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 12-10-2011, 16:19
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Ιδρώτας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Akyla Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν είσαι σήμερα στον καφέ θα με ενδιέφερε να μου εξηγήσεις απο κοντά αυτή την εκδοχή!!!!!
(μου αρέσει )
ok
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 12-10-2011, 17:28
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Κ εγω αυτο είχα στο μυαλό μου. Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να κατευει το μοτέρ.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 12-10-2011, 17:33
Akyla Ο/Η Akyla βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Πειραίας
Μoto: R 1150 GS
Μηνύματα: 606
Προεπιλογή Απάντηση: Ιδρώτας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alkinoos Εμφάνιση μηνυμάτων
Κ εγω αυτο είχα στο μυαλό μου. Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να κατευει το μοτέρ.
Για αυτό ρωτάω παίδες γιατί είναι δύσκολη εποχή οικονομικά...και εκτός αυτού ένα ανοιγμένο μοτερ είναι ανοιγμένο...με ότι αυτό συνεπάγεται (φαντάζομαι)

Ευχαριστώ για τα replies
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 12-10-2011, 17:47
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: Ιδρώτας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Akyla Εμφάνιση μηνυμάτων
Για αυτό ρωτάω παίδες γιατί είναι δύσκολη εποχή οικονομικά...και εκτός αυτού ένα ανοιγμένο μοτερ είναι ανοιγμένο...με ότι αυτό συνεπάγεται (φαντάζομαι)

Ευχαριστώ για τα replies
νομιζω και καποιοι μηχανικοι περνανε κριση και ψαχνουν σαν το Μπεννυ ποιος θα τους σωσει..
οχι και κατεβασμα φιλε μου στο 1150 .....για τετοια αιτια!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:05.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!