![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]() ![]() "Επιστήμονες του Saarland University της Γερμανίας ανέπτυξαν ένα νέο σύστημα πέδησης για ποδήλατα που αφήνει στην άκρη τους παραδοσιακούς μηχανισμούς και τα καλώδια για την ενεργοποίηση των φρένων, ενώ στο εξής όλα γίνονται ασύρματα. Προκειμένου να λειτουργήσει το νέο σύστημα, ο αναβάτης πιέζει απλά το δεξί χερούλι του ποδηλάτου. Η ενέργεια αυτή ενεργοποιεί έναν ειδικό ασύρματο πομπό (τοποθετημένο στο χερούλι), ο οποίος αποστέλλει ένα ραδιοσήμα στον αντίστοιχο δέκτη που βρίσκεται στην άκρη του πιρουνιού, με αποτέλεσμα η δαγκάνα του δισκόφρενου να σταματάει το ποδήλατο. Όσο περισσότερο πιέσει τη λαβή τόσο πιο δυνατά δουλεύει το φρένο. Το νέο ασύρματο σύστημα πέδησης προσφέρει αυξημένη ασφάλεια με αξιοπιστία 99.999999999997%, ενώ παράλληλα είναι ικανό να σταματήσει το ποδήλατο σε 250 milliseconds! Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αν ο ποδηλάτης τρέχει με 30km/h, θα πρέπει να πατήσει το φρένο τουλάχιστον δύο μέτρα πριν από το σημείο στο οποίο θέλει να σταματήσει. Ωστόσο, η εφαρμογή του δε σκοπεύει να περιοριστεί μόνο στα ποδήλατα, με μελλοντικό στόχο των εφευρετών του τα τρένα και τα αεροπλάνα" (Και, οχι μονον, βεβαια, θα προσθετα εγω.. ![]() (link) ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Οπως χαρακτηριζαν και τα πρωτα υδραυλικα φρενα την εποχη της ντιζας, ε??
![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
αλλη μια γερμανικη ιδεα!!!!!!!...............απο την πολυ μπυρα εγινε αυτο....
![]() ρε τις μ@λ@κιες ειναι αυτα?????? κανενα συστημα οσο αναφορα την οδηγηση και φρεναρισμα δεν μπορει να ξεπερασει τον οδηγο..... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() (Εδω δεν μιλαμε για φρενα που φρεναρουν μονα τους αλλα, απλα, για ενα διαφορετικο τροπο μεταδοσης της πεδησης.. ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ πάλι δεν βλέπω πουθενά την καινοτομία.
Στην ουσία η "βελτίωση" βρίσκεται στον τρόπο μετάδοσης της εντολής για φρενάρισμα η οποία γίνεται ηλεκτρονικά και μάλιστα ασύρματα. Ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα θα πετυχαίναμε με ένα απλό δίκλωνο καλώδιο και δεν θα αντιμετωπίζαμε θέμα παρεμβολών. Η επενέργεια στα φρένα εξακολουθεί να γίνεται μηχανικά. Αν σκεφτώ κιόλας ότι ΚΑΙ η τρόμπα-αντλία μεταφέρεται στον τροχό, αυξάνοντας το μη αναρτώμενο βάρος (ή μήπως το λέω ανάποδα;; ![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
απλα οποιος νομιζει οτι ανακαλυψε την αμερικη με μια κατασκευή πλανατε ... τα ηλεκτρικα φρενα υπαρχουν εδω και 12 χρονια, αν ο τομεας σας ηταν η αεροδιαστημικη θα το γνωρίζατε..... οχι μονο υπάρχουν αλλα εξελισονται με γρήγορους ρυθμους λογο των μεγάλων πλεονεκτημάτων. αλλα, με το να αλλαξεις ενα καλώδιο με ενα συστημα ασυρματο που εξυπηρετει ??? ελα ντε... μαλλον σοτ να βγεις στα περιοδικα μιας και δεν μπορεις να κανεις καμια σοβαρη μελετη.... |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Σ'αυτο εχεις πολυ δικιο (αυτο πρωτοσκεφτηκα και γω, κοιτωντας τη φωτογραφια) αλλα μην ξεχναμε οτι το ολο συστημα ειναι ακομα "πρωτογονο"..
|
![]() |
|
|