![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Αυτο μου το στιλανε σε mail και ειπα να το μοιραστω μαζι σας
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕΤΟ Σ'ένα δείπνο, για φιλανθρωπικό
> > σκοπό, ενός σχολείου για παιδιά > > με ειδικές ανάγκες, ο πατέρας > > ενός αυτιστικού παιδιού > > διηγήθηκε την παρακάτω ιστορία, > > που δεν θα την ξεχάσει κανείς από > > όσους την άκουσαν εκείνη τη > > μέρα. > > > > Μετά την τελετή, έκανε μια > > ερώτηση. > > "Όταν η φύση δεν > > παρεμποδίζεται από εξωτερικές > > επιρροές, όλα γίνονται τέλεια. > > Ακόμα ο γιος μου, ο Shay, δεν μπορεί > > να μάθει τα πράγματα όπως τα άλλα > > παιδιά. Δεν μπορεί να καταλάβει > > τα πράγματα όπως τα άλλα παιδιά. > > Πού είναι η φυσική τάξη των > > πραγμάτων στο γιο μου;" > > > > Όλοι στην αίθουσα αναρωτιόνταν > > σιωπηλά και γεμάτοι απορία. > > Ο πατέρας συνέχισε. > > > > "Όταν ένα παιδί σαν τον Shay που > > είναι πνευματικά ανάπηρο, > > έρχεται στη ζωή, η ευκαιρία να > > καταλάβεις την αληθινή > > ανθρώπινη φύση είναι, το πώς οι > > υπόλοιποι άνθρωποι θα > > συμπεριφερθούν σ' αυτό το > > παιδί." > > Και αφηγήθηκε την παρακάτω > > ιστορία, που θα σας παρακαλέσω > > θερμά να διαβάσετε μέχρι το > > τέλος της.. > > > > Ο Shay κι εγώ, περάσαμε έξω από ένα > > πάρκο, όπου κάποια αγόρια που > > γνώριζαν τον Shay, έπαιζαν > > μπέιζμπολ. > > Ο Shay με ρώτησε, "μπαμπά, > > νομίζεις ότι θα μ' αφήσουν να > > παίξω μαζί τους;" > > Εγώ ήξερα ότι τα περισσότερα > > αγόρια, δεν θα ήθελαν κάποιον σαν > > τον Shay στην ομάδα τους. > > Μα ήξερα, και καταλάβαινα σαν > > πατέρας, ότι αν του δινόταν η > > ευκαιρία να παίξει, θα του έδινε > > πολύ μεγάλη χαρά και επίσης ένα > > αναγκαίο αίσθημα ένταξης, μαζί > > με κάποια εμπιστοσύνη που θα > > γινόταν αποδεκτός από τα άλλα > > παιδιά, παρά την αναπηρία του. > > Πλησίασα λοιπόν ένα από τα > > παιδιά, και το ρώτησα χωρίς > > βέβαια να περιμένω και πολλά, αν > > ο Shay θα μπορούσε να παίξει μαζί > > τους. > > Το αγόρι κοίταξε γύρω του σαν να > > ζητούσε κάποια υποστήριξη, μα > > στο τέλος απάντησε, "χάνουμε > > έξι γύρους, και το παιχνίδι είναι > > στον όγδοο γύρο. Γιατί όχι, > > μπορεί να παίξει στην δική μας > > ομάδα, και θα προσπαθήσουμε να > > τον βάλουμε να παίξει στον > > επόμενο γύρο, να αποκρούσει τις > > βολές αν το θέλει. > > Ο Shay πήγε με δυσκολία μέχρι τον > > πάγκο της ομάδας, για να φορέσει > > την μπλούζα της ομάδος. Τον > > παρακολουθούσα με μάτια > > δακρυσμένα και μια θέρμη στην > > καρδιά μου. > > Τα αγόρια της ομάδας, είδαν την > > χαρά μου, που τον αποδέχτηκαν > > στην ομάδα τους. > > > > Στο τέλος του όγδοου γύρου, η > > ομάδα του Shay νικούσε μερικούς > > πόντους, αλά ήταν ακόμη πίσω > > τρεις πόντους για να κερδίσουν > > τον γύρο. > > Στην αρχή του ένατου γύρου, ο Shay > > έβαλε το γάντι και έπαιξε δεξιά > > στο γήπεδο. > > Αν και οι μπαλιές δεν ήρθαν προς > > την κατεύθυνσή του, έδειχνε > > ενθουσιασμένος, δείχνοντας την > > χαρά του, και μόνο που βρισκόταν > > εκεί, χτυπώντας όλο χαρά τα > > χεράκια του. > > Το χαμόγελό του ήταν από το ένα > > αυτί στο άλλο, όταν με κοίταζε > > που τον χαιρετούσα από την > > εξέδρα. > > > > Προς το τέλος του ένατου γύρου, η > > ομάδα του Shay πήρε κι άλλους > > πόντους. > > Με δύο παίκτες έξω, και τρεις έξω > > από την βάση, οι πιθανότητες να > > κερδίσει γύρους, ήταν κοντά στην > > βάση, και ο Shay καθορίστηκε σαν ο > > επόμενος για να αποκρούσει τις > > βολές. > > > > Σ' αυτό το κρίσιμο σημείο, > > αναρωτήθηκα αν θα αφήσουν τον Shay > > να δοκιμάσει να αποκρούσει, και > > να χάσουν τις πιθανότητες να > > κερδίσουν το παιχνίδι. > > Για μεγάλη μου έκπληξη, ..τον > > άφησαν! > > > > Όλοι γνωρίζανε ότι ήταν > > αδύνατον να χτυπήσει ο Shay την > > μπάλα, τη στιγμή που δεν ξέρει > > καν, πώς να κρατήσει κατάλληλα το > > ρόπαλο, πόσο μάλλον να στοχεύσει > > την μπάλα. > > Εντούτοις, ο Shay πήρε θέση. > > Ο αντίπαλος παίχτης, που πετάει > > την μπάλα, αναγνώρισε ότι η ομάδα > > του Shay έβαλε την νίκη του > > παιχνιδιού σε δεύτερη μοίρα, για > > να δώσουν την ευκαιρία στο παιδί > > αυτό, να χαρεί αυτήν τη στιγμή, γι > > αυτό και ήρθε πιο κοντά, > > προσπαθώντας να τον βοηθήσει να > > τα καταφέρει ρίχνοντας την μπάλα > > απαλά στον Shay. > > > > Στην πρώτη προσπάθεια, ο Shay > > κούνησε αδέξια το ρόπαλο και > > αστόχησε. > > Ο αντίπαλος παίκτης, ήρθε ακόμη > > πιο κοντά του λίγα βήματα, για να > > του πετάξει ακόμη πιο απαλά την > > μπάλα. Ο Shay κούνησε πάλι αδέξια > > το ρόπαλο, μα αυτή τη φορά βρήκε > > τυχαία την μπάλα, στέλνοντάς την > > πολύ κοντά, και μάλιστα σε έναν > > αντίπαλο. > > > > Το παιχνίδι τώρα, κανονικά θα > > είχε τελειώσει. > > Ο αντίπαλος όμως, σήκωσε την > > μπάλα, και, ενώ θα μπορούσε να την > > πετάξει στην πρώτη βάση, > > βγάζοντας τον Shay έξω από το > > παιχνίδι, πέταξε επίτηδες την > > μπάλα πολύ ψηλά, πάνω από το > > κεφάλι του συμπαίκτη του, και > > μακριά κι από τους άλλους > > συμπαίκτες του. > > > > Όλοι στις εξέδρες, και από τις > > δύο ομάδες, άρχισαν να φωνάζουν, > > "Shay τρέξε στην πρώτη βάση, > > τρέξε, τρέξε..." > > Ποτέ στη ζωή του ο Shay δεν έτρεξε > > τόσο μακριά, μα έφτασε στην πρώτη > > βάση γεμάτος ενθουσιασμό και με > > ορθάνοιχτα από χαρά μάτια, > > κοιτώντας γύρω του απορημένα και > > σαστισμένα, να καταλάβει τι άλλο > > πρέπει τώρα να κάνει... > > > > Η εξέδρα συνέχισε τότε, "Shay, > > τρέξε στη δεύτερη βάση, Shay > > τρέξε...τρέξε.." > > Με την ανάσα κομμένη και άτσαλα, > > έτρεξε προς τη δεύτερη βάση. > > Μέχρι όμως να φτάσει ο Shay στη > > δεύτερη βάση, ο δεξιός αντίπαλος > > είχε ήδη πιάσει την μπάλα. > > Ήταν ο μικρότερος της αντίπαλης > > ομάδας, και είχε πλέον όλη την > > ευκαιρία, να γίνει ο ήρωας της > > ομάδας του. > > Θα μπορούσε να πετάξει την μπάλα > > στον συμπαίκτη της δεύτερης > > βάσης, όπου θα έβγαζε έξω τον Shay, > > μα κατάλαβε τις προθέσεις του > > συμπαίκτη του που έριχνε τις > > βολές, και την έριξε ψηλά, προς > > τον συμπαίκτη της τρίτης βάσης. > > > > Ο Shay έτρεξε προς την τρίτη βάση > > σαν ξετρελαμένος, καθώς οι > > παίκτες της ομάδας του > > έτρεξαν κι εκείνοι προς τη βάση. > > Όλοι φωνάζαμε, "Shay, Shay, Shay!!!" > > > > Ο Shay έφτασε στην τρίτη βάση, αλά > > με την κρυφή βοήθεια του > > αντίπαλου παίχτη της τρίτης > > βάσης, ο οποίος σταμάτησε να > > τρέχει να προλάβει την μπάλα, για > > να δείξει στον Shay την σωστή > > κατεύθυνση, το πού ήταν η τρίτη > > βάση, λέγοντάς του "από 'δώ, > > από 'δώ Shay.." > > Καθώς ο Shay πέρασε από την τρίτη, > > τα αγόρια και των δύο ομάδων και > > οι θεατές στις εξέδρες, > > ξεσηκώθηκαν φωνάζοντας "Shay, > > τρέξε στη βάση ένα τώρα, τρέξε > > στη βάση ένα.." > > Ο Shay έφτασε στη βάση, πάτησε στον > > βατήρα, κερδίζοντας το παιχνίδι, > > και όλοι τον ζητωκραύγασαν σαν > > τον ήρωα, που βοήθησε να νικήσει > > η ομάδα. > > > > Εκείνη την ημέρα, συνέχισε με > > δάκρυα ο πατέρας, τα αγόρια και > > από τις δύο ομάδες, και ο κόσμος > > στις εξέδρες, βοήθησαν να φέρουν > > ένα κομμάτι αληθινής αγάπης και > > ανθρωπιάς σ' αυτόν τον κόσμο, > > να δώσουν χαρά σε μια ψυχούλα, > > που τόσο την λαχταρούσε και που > > τόσο την είχε ανάγκη. > > > > Ο Shay δεν τα κατάφερε μέχρι το > > επόμενο καλοκαίρι, πέθανε εκείνο > > τον χειμώνα, χωρίς όμως να > > ξεχάσει ποτέ, πώς ήταν ο > > "ήρωας" που με έκανε τόσο > > χαρούμενο εκείνη την ημέρα, και > > την χαρά που έδωσε στην μητέρα > > του, και που με δάκρυα αγκάλιασε > > τον μικρό της ήρωα σαν πήγαμε > > σπίτι. > > > > Και τώρα, > > ..κυρίες, ...κύριοι, ...ο > > επίλογος.. > > > > Υπάρχουν χιλιάδες ανέκδοτα που > > στέλνονται δια μέσου internet, χωρίς > > δεύτερη σκέψη. > > Μα όταν πρόκειται για ιστορίες > > που έχουν να κάνουν με επιλογές > > ζωής, οι άνθρωποι διστάζουν. > > Το ακατέργαστο, το χυδαίο, και > > συχνά άσεμνο, περνάει ελεύθερα > > μέσω του κυβερνοχώρου, αλλά η > > δημόσια συζήτηση για την > > ευπρέπεια, πάρα πολύ συχνά > > καταστέλλεται, ακόμη και στα > > σχολεία η και τους εργασιακούς > > χώρους μας. > > Όλοι έχουμε χιλιάδες ευκαιρίες > > στην καθημερινή μας ζωή, να > > καταλάβουμε την φυσική τάξη των > > πραγμάτων. > > Τόσες πολλές, φαινομενικά > > τετριμμένες αλληλεπιδράσεις > > μεταξύ δύο ανθρώπων, μας δίνουν > > μια επιλογή: > > Περνάμε κατά μήκος ενός μικρού > > σπινθήρα αγάπης και ανθρωπιάς; > > ή παραβλέπουμε κάθε ευκαιρία, > > αφήνοντας αυτόν τον κόσμο ακόμη > > πιο κρύο; > > > > Ένας σοφός είπε κάποτε, > > "κάθε > > κοινωνία κρίνεται, από το πώς > > μεταχειρίζεται τους πιο > > αδύναμους ανάμεσά > > της" > > Κάνε το σωστό, προώθησέ το, δώσε > > μια ακόμη μικρή ελπίδα στο να > > καλυτερέψει ο κόσμος μας, να > > γίνει πιο ανθρώπινος, πιο > > συμπονετικός, πιο αγνός.. > > ...και, χαμογέλα!!! > > ...μας παρακολουθούν > > παιδιά. |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Τελικά ο αγώνας ΜΧ3 στην Ελλάδα, είναι πραγματικότητα, 30 Μαίου στη Μεγαλόπολη! | kostasvar | Αγώνες | 6 | 17-04-2010 16:43 |
Mια βραβευμένη ταινία μικρού μήκους βασισμένη σε πραγματικό γεγονός!! | zervas | Κοινωνική ευαισθησία | 13 | 23-08-2009 12:17 |
Μεγέθη κράνους | leonidas | Κράνη | 12 | 25-06-2009 20:46 |
Μεγάλη Δευτέρα | skippybi | Επικαιρότητα | 1 | 14-04-2009 19:59 |
Μεγάλη δίψα | wolferin | Αστεία Video | 4 | 27-03-2009 15:33 |