![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Πιο αναλυτικά, τη δεκαετία 2001-2010, οι νεκροί από οδικά ατυχήματα στην Ε.Ε. μειώνονταν κατά μέσον όρο κατά 6%, κάθε χρόνο και κατά 4%, στην Ελλάδα. Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Επιτροπής, στην Ελλάδα σημειώθηκε μείωση των θανατηφόρων οδικών ατυχημάτων (-13%) το 2011, σε σύγκριση με το 2010, κάτι που αναμφίβολα είναι ενθαρρυντικό. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σημειώνει ότι, παρά την ελπιδοφόρα μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων που σημειώθηκε την τελευταία δεκαετία στην Ε.Ε., το 2011 καταγράφηκε επιβράδυνση της μείωσης αυτής (-2%) σε σχέση με το 2010. Ακόμη και ορισμένα κράτη - μέλη της Ε.Ε., με πολύ καλό ιστορικό στην οδική ασφάλεια, όπως η Γερμανία και η Σουηδία, εμφανίζουν σήμερα σημαντική αύξηση των θανάτων, υπογραμμίζει η Επιτροπή. Παράλληλα, σε κράτη μέλη, όπως η Πολωνία και το Βέλγιο- που υστερούν στην οδική ασφάλεια- οι θάνατοι αυξήθηκαν. Εξάλλου, η Επιτροπή υπογραμμίζει ότι τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσικλέτα στην ΕΕ, δεν έχουν μειωθεί, την τελευταία δεκαετία, αλλά παραμένουν περίπου στα ίδια επίπεδα. Θλιβερή πρωτιά στους θανάτους μοτοσικλετιστών Στην Ελλάδα καταγράφεται ένα από τα υψηλότερα ποσοστά θανατηφόρων ατυχημάτων με μοτοσικλέτα στην Ε.Ε. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Επιτροπής, το 2010, τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσικλέτα στην Ε.Ε. αντιστοιχούσαν στο 15% των οδικών θανατηφόρων ατυχημάτων, έναντι 29% στην Ελλάδα και 23% στην Ιταλία. Πρόκειται για την πιο βραδεία μείωση των θανάτων από οδικά ατυχήματα σε μια δεκαετία. Ογδονταπέντε άτομα πεθαίνουν καθημερινά στους δρόμους της Ευρώπης. "Πρέπει να εντείνουμε σοβαρά τις προσπάθειές μας σε επίπεδο Ε.Ε. και κρατών-μελών, για να επιτύχουμε τον στόχο μας να μειωθούν κατά το ήμισυ οι θάνατοι από οδικά ατυχήματα έως το 2020" δήλωσε ο Επίτροπος Μεταφορών, Σιμ Κάλας και τόνισε ότι, το 2012, οι προσπάθειες θα επικεντρωθούν στη μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων με μοτοσικλέτες. Σύμφωνα με την Επιτροπή, στο πρόγραμμα δράσης για την οδική ασφάλεια καθορίζεται πλήθος πρωτοβουλιών, οι οποίες εστιάζονται στην τεχνική βελτίωση των οχημάτων, τις υποδομές και τη συμπεριφορά των χρηστών. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επτά στρατηγικούς στόχους: 1) Βελτιωμένα μέτρα ασφάλειας φορτηγών και αυτοκινήτων 2) Κατασκευή ασφαλέστερων οδών 3) Ανάπτυξη ευφυέστερων οχημάτων, 4) Αυστηρότεροι κανόνες για την άδεια και την εκπαίδευση οδήγησης, 5) Καλύτερη επιβολή του νόμου, 6) Εστίαση στους τραυματισμούς, 7) Επικέντρωση στους μοτοσικλετιστές. Σε ό,τι αφορά, τέλος, τις μοτοσικλέτες, η Επιτροπή επισημαίνει ότι η Τρίτη οδηγία για την άδεια οδήγησης, η οποία αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τον Ιανουάριο του 2013, προβλέπει ηλικιακούς περιορισμούς για τους οδηγούς μοτοσικλετών μεγάλου κυβισμού. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Τραγική πρωτιά.....
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
νεοι στοχοι εμπρος για νεο φαγοποτι.....
1. αληθεια ποσα χρηματα κοστιζουν απλα βασικα βηματα οπως? α. Χρηση ανακυκλωμενων ελαστικων στους ασφαλοταπητες? β. Παρακρατηση διπλωματων οδηγησης από νοσοκομεια και ιατρους? (για επισκεψεις ασθενων οδηγων με προβληματα ορασης, κινητικα, ψυχολογικα , ασθενεις που θα λαβουν ηρεμηστικα κλπ) γ. Πότε εγινε η τελευταια ενημερωση της τροχαιας σε αγροτες οδηγους , ιδιως μεγαλης ηλικιας? δ. Ποιος ασχολειται με την αυθαιρετη τοποθετηση διαφημηστικων πινακιδων και τωρα τελευταια την απαραδεκτη τοποθετηση προβολεων σε οικοπεδα-αγροκτηματα που μαλιστα τυφλωνουν τους οδηγους? ε. Ποιος εχει ασχοληθει σοβαρα με την ευθυνη που εχουν οι Δημοι να αποζημιωνουν τους παθοντες οδηγους για παραλειψεις σημανσης ή επισκευης επι του επαρχιακου δικτυου? στ. ποιος εχει ασχοληθει σοβαρα με τους απατεωνες εργολαβους που παραδιδουν κακης ποιοτητας εργο? 2. Στα πιο σοβαρα, αληθεια ποσες ανθρωπινες ζωες θα ειχαν σωθει αν τα χρηματα που πηγαν σε μιζες και σκανδαλα ειχαν καταληξει σε: α. βελτιωση φωταγωγησης-σημανσης β. ολοκληρωση οδικων κατασκευων γ. συνεχη εκπαιδευση οδηγων σε θεματα οδηγησης και Α βοηθειες δ. συνεχη εκπαιδευση πολιτων σε σχολεια, επιχειρησεις, ιδρυματα κλπ επι της κυκλοφοριακης αγωγης Και τωρα τα λαμογια θα μας μιλησουν για τους οδηγους των μηχανων ...αλλα τι να περιμενεις απο μονοκυτταρους οργανισμους που αντιδρουν μονο στη μυρωδια του χρηματος? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Αλλά εδώ είναι Ελλάδα......κακό χρόνο να'χουν οι αλήτες! ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
... και παρόλα ταύτα, υπάρχουν ακόμη κ σήμερα,
δικυκλιστές που ΔΕΝ φοράνε κράνος ... ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ελληνικοί - Ιταλικοί Δρόμοι | Gazi | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 11 | 15-01-2011 01:38 |
Συνυπαίτιος σε τυχόν ατύχημα ο πεζός που διασχίζει το δρόμο εκτός διαβάσεως | moby_gr | Ελλάδα | 14 | 10-01-2011 15:44 |
Πάνω από 1,3 εκατομμύρια νέων πεθαίνουν στους δρόμους κάθε χρόνο!!!!!!!! | riko46 | Επικαιρότητα | 2 | 02-12-2009 22:55 |
Ηλεκτρονική απάτη! | Arkas | Χρήσιμα | 6 | 27-03-2009 20:27 |
«Η αρχιτεκτονική είναι άνθρωποι, όχι ντουβάρια» | kostas_366 | Πολιτισμός | 3 | 23-01-2009 22:33 |