GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 14-05-2012, 18:20
z_atomic Ο/Η z_atomic βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2010
Περιοχή: athens - volos
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 584
Προεπιλογή Ψαξε - ψαξε ....δεν θα το βρεις

Πριν από ένα μήνα περίπου άλλαξα ελαστικά. Φόρεσα τα μαμίσια metzeler exp καθότι ήμουν κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος για τα 18.000 χλμ που διένυσε το πρώτο ζεύγος.

Αφού τα "έστρωσα" ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του βουλκανιζατέρ, αποφάσισα το Πάσχα να τα απολαύσω πηγαίνοντας στην πατρίδα στο Βόλο.

Πριν το ταξίδι είχα ήδη 300 χλμ στρωσίματος, και με αρκετή διάθεση ξεκίνησα το ταξίδι μου τριβάλιτσος. Όμως ανεξαρτήτως εντάσεως ανέμου (είτε μέτρια είτε ακόμη και ελάχιστη εως ανύπαρκτη), η χοντρή από ταχύτητα 150χλμ/ώρα και πάνω, πήρε τον έλεγχο του τιμονιού και άρχισε να κουνιέται σε ρυθμούς σάμπα. Δεν ήταν ένα απλό συνηθισμένο κοσκίνισμα. Δεν ήταν σίγουρα τρέμουλο τιμονιού. Στην κυριολεξία χανόταν ο έλεγχος του μπροστινού μέρους αρχικά και στη συνέχεια μπρος πίσω μαζί.

Τσεκάρω πίεση ελαστικών και είναι ΟΚ
Πίσω αμορτισέρ φρέσκο WP δοκιμασμένο και πριν την αλλαγή ελαστικών.
Η διαδρομή χιλιοπατημένη με τη χοντρή και με τα του ίδιου τύπου ελαστικά και τις παλιές ζάντες-ακτίνες.
Σκέφτηκα ότι μάλλον είχε πολύ αέρα και απλά εγώ νόμιζα ότι δεν είχε.

Μετά απο 5 μέρες που επέστρεψα, μαζί με φίλους, η ίδια ιστορία. Μόνο που στους υπόλοιπους τριβάλιτσους δεν κουνούσε ίντσα ούτε καν στα 180. Σε μένα 155 με το ζόρι. Όταν ξεκινούσε λοιπόν το κούνημα, το οποίο περιγραφικά το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι νιώθεις ότι οδηγείς πάνω σε μισοφουσκομένη σαμπρέλα, και όταν άρχισες να χάνεις τον έλεγχο, τον ξαναέπαιρνες μόνο όταν η ταχύτητα έπεφτε κάτω από τα 120χλμ/ώρα.

Ψιλοτρελάθηκα. Πάω την άλλη μέρα το πρωί στον "λαστιχά". Φίλε του λέω έχω θέμα και επειδή έχει ακουστεί ότι τα metzeler έχουν βγάλει αντίστοιχα ζητήματα προσφάτως, θέλω να μου πεις αν υπάρχει η πιθανότητα να έχω το ίδιο θέμα. Ο άνθρωπος μου δήλωσε, και δεν είχα λόγο να μην τον πιστέψω, ότι όντως υπήρξε θέμα παλαιότερα με τα συγκεκριμένα ελαστικά αλλά πλέον αυτά που μου έβαλε δεν παίζει να είναι της ίδια παρτίδας. Παρόλα αυτά μου είπε ότι καλό θα ήταν να κάνω ακόμη ένα ταξίδι και μετά αν παρουσιάσει το ίδιο θέμα να πάω να μου αλλάξει το εμπρός ελαστικό.

Το μηχανάκι πάει στο συνεργείο. Οι ζάντες για έλεγχο σε γνωστό "ζαντά" στην αχαρνών.
Γίνεται έλεγχος στα πάντα. Αμορτισέρ, ζάντες, ακτινολόγηση οκ, εκτός από το σημείο "ραφής" της πίσω ζάντας που είχε ένα θεματάκι, το οποίο όμως το έιχε και με τα παλιά ελαστικά με τα οποία δεν είχα θέμα. Συμπέρασμα και του συνεργείου και του "ζαντά" ότι φταίει το εμπρός ελαστικό.

Δεν πειράζει λέω από μέσα μου. Θα κάνω ένα ακόμη ταξίδι και θα δούμε.

Ανεβαίνω Βόλο για εκλογές.....πάλι τα ίδια και χειρότερα. Βάρκα η χοντρή σε κύματα.

Στην επιστροφή, πάω στον "λαστιχά", οποίο δεν είχε ο άνθρωπος πρόβλημα να μου αλλάξει το εμπρός ελαστικό, αλλά επέμενε ότι φταίει η πίσω ζάντα.
Τα συνεργεία έλεγαν ότι η ζάντα δεν έφταιγε. Με τούτα και με εκείνα, τελικά άλλαξα εμπρός ελαστικό. Το στρώνω.

Ξεκινάω για το επόμενο ταξίδι Θεσσαλονίκη.

Το φαινόμενο ξαναεμφανίστηκε, πάνω από τα 165 αυτή τη φορά.
Γυρνώντας από Θεσ/νίκη το φαινόμενο εντάθηκε και τα 165 εγιναν 160 και το κούνημα 3 φορές πιο έντονο.
Ξαναπάω σήμερα συνεργείο.
Το δίνω στο Θανάση να το πάει μια βόλτα όπως ήμουν τριβάλιτσος.
Έχεις δίκιο μου λέει για το κούνημα, αλλά δεν είναι το γνωστό τρέμουλο. από ένα σημείο και πέρα το χάνεις.


Άρα δεν ήταν ιδέα μου λοιπόν. Ξανατσεκάρει ζάντες (έστω και εποπτικά), τσεκάρει ότι μπορεί να χρειάζεται σφίξιμο και όλα ήταν οκ.

Αύριο θα πάω μόνος από "ζαντά" αν και δεν νομίζω ότι θα έχω θέματα με ζάντες και ακτινολόγηση.

Αν κάποιος είχε το ίδιο πρόβλημα, ή μπορεί να υποδείξει έλεγχο σε κάτι που μας ξέφυγε, θα βοηθούσε σημαντικά....

Last edited by z_atomic; 14-05-2012 at 18:21.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Η Ελλάδα από ψηλά....μου έφτιαξε το κέφι.. frits Φωτογραφία 32 24-12-2011 14:08
Ρίξε τη μαμά απ' το..... Vagelis Gar Αστεία Video 10 13-09-2011 19:35
Φτιάξε τον χιονάνθρωπό σου... MARK Επικαιρότητα 8 18-12-2009 22:42
ΤΟ σουξε!..... Troublemaker Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 8 06-09-2009 18:38
Φτιάξε το δικό σου δελτίο ειδήσεων!! Black_Shadow Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 8 22-03-2009 01:29


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:19.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!