![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Το παρόν θέμα αφορά μοτοσυκλέτες R1200GS.
Με αφορμή την αλλαγή στις ζάντες για αισθητικούς λόγους, αναφέρω την αξιοσημείωτη διαφορά που μέτρησα ανάμεσα τους. Πιο συγκεκριμένα: Ζάντα ΕΜΠΡΟΣ '04-'07 (Ασημί) ...................6.340 γρμ. Ζάντα ΕΜΠΡΟΣ '08-'10 (Σκούρο γκρι)...........7.050 γρμ (+710 γρμ.) Ζάντα ΠΙΣΩ '04-'07 (Ασημί) ...................5.490 γρμ. Ζάντα ΠΙΣΩ '08-'10 (Σκούρο γκρι)...........5.650 γρμ (+160 γρμ.) Γνωρίζοντας κάποια βασικά πράγματα για τα οφέλη του χαμηλού μη αναρτώμενου βάρους αναρρωτιέμαι για ποιο λόγο βάρυνε τόσο πολύ η εμπρός ζάντα.... Γνωρίζει κανείς εάν υπήρχε θέμα στιβαρότητας/ακαμψίας/αντοχής; Να σημειώσω ότι οι ζάντες μετρήθηκαν γυμνές και μόνο με τα ρουλεμάν τους (χωρίς δισκόπλακες, πιάτο ABS, αισθητήρες RDC.) Last edited by Translatoras; 11-06-2012 at 18:06. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
εννοεις με το μοντ. 04-07 σχετικά με μειωμένη στιβαρότητα?
εμένα το μόνο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το γυροσκοπικό φαινόμενο... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
μμμ να ρωτήσω κάτι άλλο ?
υπάρχει περίπτωση να έχει ελαφρύνει αλλού το μπροστινό σύστημα και να εξισορροπεί το αυξημένο βάρος της ζάντας ?? ή κάτι αντίστοιχο και για το πίσω ??? πάντως, κατά την "επαναζύγιση" της ζάντας στην αλλαγή ελαστικών, ο τεχνίτης προσθαφαιρεί βάρη για τη σωστή ευθυγράμμιση της ζάντας. άρα, και να έχει απλά προσθέσει βάρος στη ζάντα, μπορεί να ενίσχυσε κάποια νεύρα ή να άλλαξε ελαφρά τη διάταξη των μπράτσων... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όσο για το γυροσκοπικό, το σκέφτηκα και εγώ. Εκεί όμως παίζει ρόλο (αν δεν κάνω λάθος) και η κατανομή του βάρους. Για παράδειγμα, αν δύο ζάντες έχουν ίδιο βάρος και η μία έχει περισσότερη μάζα στην περιφέρεια τότε είναι πιο "ακλόνητη" από την άλλη. Αν λέω βλακείες με διορθώνετε. Δυστυχώς με τη βρεφική ζυγαριά δεν μπορώ να μετρήσω κατανομή. Last edited by Translatoras; 12-06-2012 at 16:22. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Για να ισοφαρίσεις όμως 700γρμ από 2 δισκόπλακες πρέπει να κοιτάξεις κατά ΜotoGP μεριά. Απόσπασμα:
Βαρίδια βάζει αλλά μιλάμε για μικροποσότητες (25 γραμμάρια χρησιμοποίησε σε μένα και αυτό μάλλον λόγω του αισθητήρα RDC). Η σχεδίασή τους είναι όντως διαφορετική αν και 5μπρατσες και οι δύο. Οι πρώτες έχουν διπλό λεπτό μπράτσο και οι δεύτερες ένα και μάλλον μασίφ (όχι κούφιο/κοίλο). |
|
#6
|
|||
|
|||
|
ΧΑΧΑ
ενταξει να σου πω? κι εγώ δεν ειμαι ειδήμων αλλά και πάλι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να δικαιολογηθεί, δεδομένου οτι έχουν λιγο διαφορετικό στήσιμο τα 04-07 σε σχέση με τα μετέπειτα. Τουλάχιστον το αντβέ το δικό μου (07) σε σχέση με ενος φίλου μου (08) που έτυχε να οδηγήσω, το ένιωσα λίγο διαφορετικό... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() επίσης οι 2 μοτό σίγουρα έχουν διαφορετικά καταπονημένη ανάρτηση, ανόμοια χρήση των ελαστικών και ελαφρώς διαφορετική απόδοση εκ κατασκευής.... μήπως ψάχνεις ευκαιρία και δικαιολογία για νέες αγοραπωλησίες ??? ![]() ![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ελα ρε? αλήθεια? και δε το ειχα παρατηρήσει!!
οχι, το ειπα με την έννοια του διαφορετικού στησίματος/ αίσθησης. δεκτά όσα είπες, τα σκέφτηκα κι εγώ. |
![]() |
|
|