GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 11-06-2012, 19:51
johnny walker Ο/Η johnny walker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: ΘΗΒΑ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Το προβλημα που μου γημιουργησε το μηχανακι ειναι το εξης!(Θα κανω μια μεγαλη αναφορα για να βοηθησω στην κατανοηση!)Το σαββατο ξεκιμησαμε για καλαματα και αφου γραψαμε 430χιλ στο κοντερ περνωντας απο διαφορα μερη.2χιλ πριν το ξενοδοχειο και ενω ημασταν σταματα ξεκινα και ο πινακας των οργανων εδειχνε βενζινη για 30χιλ ακομα το μηχανακι αρχισε να μην ανταποκρεινεται αμεσα στην αποκριση του γκαζιου,να χρειαζεται αλλαγη ταχυτητας και μετα απο λιγα τετοια κολπα να σβηνει αλλα να ξανα παιρνει αμεσως.Ευτυχως μετα απο 200μετρα υπηρχε βενζιναδικο οπου γεμισα και ολα μετα ακομα και στην βραδινη μικρη βολτα εδειχναν μια χαρα.Επισης σε μια μικρη κουβεντα με τους φιλους μου ειπαν πως και μερικοι απο αυτους ειχαν ψιλο μπερδεματα οποτε θεωρησαμε κακη ποιοτητας βενζινη.
Την επομενη μερα φευγοντας απο καλαματα και πηγαινοντας για Σπαρτη παιρνοντας ολο το Ταυγετο και μετα για Λεωνιδιο,εκει λιγο πριν τον Κοσμα και ενω το τεποζιτο ηταν περιπου στη μεση το μηχανακι ειχε τα ιδια συμπτωματα μονο που τωρα δεν επαιρνε μπροστα!Μετα απο κανα 2λεπτο πηρε αλλα ξανα εσβησε μετα απο 300μετρα.Τελικα ευτυχως συνεχισαμε και δεν δημιουργησε τιποτε για τα επομενα 300χιλ οπου μας εφερε σπιτι μας!
Επισης να το τονισω πως ημουν διπλος και η θερμοκρασια ηταν και τις δυο φορες κοντα στους 32βαθμους αν αυτο εχει σημασια!Το διλημμα ειναι το εξης.Τρομπα βενζινης η ρευμα και ανορθωτης?ο οποιος εκαιγε απιστευτα!Αλλα και σημερα που εκανα μια μικρη βολτα ζεστενεται πολυ γρηγορα το οποιο δεν το ειχα κοιταξει ποτε για να εχω ενα μετρο συγκρισης!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-06-2012, 20:24
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Κατεβαίνοντας για Καλαμάτα (σύμπτωση;; τυχαίο;;;; θα δείξει!!!) πέτυχα στο Αρτεμίσιο παληκάρι με 800άρι με παρόμοιο πρόβλημα.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με 2 μαστόρους η πρώτη τηλεδιάγνωση ήταν ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.

Γέμισε στο Αρτεμίσιο (βοηθάει λέει και στην ψύξη της τρόμπας) και μέχρι τη διαστάυρωση για Μελιγαλά όλα ήταν μέλι-γάλα.

Αυτά από μένα.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 11-06-2012, 20:31
johnny walker Ο/Η johnny walker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: ΘΗΒΑ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Τυχαιο δε νομιζω και γω ατρεμισιο γεμισα!Και σε μενα το ειπαν αυτο γι αυτο και ημουν παντα γεματος!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 11-06-2012, 22:01
bogart Ο/Η bogart βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Άλιμος
Μoto: F800 GS
Μηνύματα: 1,256
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Τι μοντέλο είναι η μηχανή σου φίλε μου ?
Βάζεις απλή βενζίνη ή 100άρα ?
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 11-06-2012, 22:06
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johnny walker Εμφάνιση μηνυμάτων
Το προβλημα που μου γημιουργησε το μηχανακι ειναι το εξης!(Θα κανω μια μεγαλη αναφορα για να βοηθησω στην κατανοηση!)Το σαββατο ξεκιμησαμε για καλαματα και αφου γραψαμε 430χιλ στο κοντερ περνωντας απο διαφορα μερη.2χιλ πριν το ξενοδοχειο και ενω ημασταν σταματα ξεκινα και ο πινακας των οργανων εδειχνε βενζινη για 30χιλ ακομα το μηχανακι αρχισε να μην ανταποκρεινεται αμεσα στην αποκριση του γκαζιου,να χρειαζεται αλλαγη ταχυτητας και μετα απο λιγα τετοια κολπα να σβηνει αλλα να ξανα παιρνει αμεσως.Ευτυχως μετα απο 200μετρα υπηρχε βενζιναδικο οπου γεμισα και ολα μετα ακομα και στην βραδινη μικρη βολτα εδειχναν μια χαρα.Επισης σε μια μικρη κουβεντα με τους φιλους μου ειπαν πως και μερικοι απο αυτους ειχαν ψιλο μπερδεματα οποτε θεωρησαμε κακη ποιοτητας βενζινη.
Την επομενη μερα φευγοντας απο καλαματα και πηγαινοντας για Σπαρτη παιρνοντας ολο το Ταυγετο και μετα για Λεωνιδιο,εκει λιγο πριν τον Κοσμα και ενω το τεποζιτο ηταν περιπου στη μεση το μηχανακι ειχε τα ιδια συμπτωματα μονο που τωρα δεν επαιρνε μπροστα!Μετα απο κανα 2λεπτο πηρε αλλα ξανα εσβησε μετα απο 300μετρα.Τελικα ευτυχως συνεχισαμε και δεν δημιουργησε τιποτε για τα επομενα 300χιλ οπου μας εφερε σπιτι μας!
Επισης να το τονισω πως ημουν διπλος και η θερμοκρασια ηταν και τις δυο φορες κοντα στους 32βαθμους αν αυτο εχει σημασια!Το διλημμα ειναι το εξης.Τρομπα βενζινης η ρευμα και ανορθωτης?ο οποιος εκαιγε απιστευτα!Αλλα και σημερα που εκανα μια μικρη βολτα ζεστενεται πολυ γρηγορα το οποιο δεν το ειχα κοιταξει ποτε για να εχω ενα μετρο συγκρισης!


Ο ανορθωτης ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!! Ο ανορθωτης απλα ''ανορθωνει'' το ρευμα....δλδ απο εναλασσομενο - οπως παραγεται απο την περιστροφη του βολαν και μεσω των πηνιων - το μετατρεπει σε συνεχες. Αυτη ειναι η πρωτη του δουλεια, η δευτερη ειναι να κραταει σταθερη την ταση του ρευματος στα 12V-14V. Αυτη η διαδυκασια ειναι ''βαρεως τυπου'' και αναπτυσσεται υψηλη εως υψηλοτατη θερμοκρασια γιαυτο και οι ψυκτρες στην επιφανεια του ανορθωτη.
Επομενως, α) το οτι εκαιγε ειναι απολυτως φυσιολογικο και β) δεν εχει καμια επιρροη στην τροφοδοσια του καυσιμου. Ακομα και με αδεια μπαταρια να ησουνα (οχι χωρις μπαταρια αλλα με αδεια μπαταρια) ο κινητρας δεν θα σου εσβηνε. Απλα δεν θα ξαναπαιρνε εμπρος.

Παμε τωρα στην τρομπα βενζινης, να ξερεις οτι οι τρομπες ψεκασμου εχουν πιεση μεταξυ 320 και 370kPA (45-55psi), οταν η πιεση πεσει κατω απο το χαμηλοτερο νουμερο τοτε ο κινητηρας παρουσιαζει τα προβληματα που περιγραφεις...κατι σαν βηξιματα δηλαδη.
Η τρομπα αποτελειται απο τα εξης:
  1. περιβλημα (κελυφος)
  2. μοτερ (αυτο που κανει ολη την δουλεια)
  3. σιτα (το φιλτρο) και
  4. ρυθμιστης πιεσης
Αυτο που παθαινει βλαβη στην τρομπα βενζινης ειναι το μοτερ της, ενα εξαρτημα του οποιου δεν εχω φωτο να βαλω -αλλα εχει ο nikos-x τον οποιο παρκαλω και να σηκωσει εδω -και το οποιο ειναι κοινο για το 99% των αντλιων βενζινης που φοριουνται σε μοτοσυκλετες, ευρωπαικε και Γιαπωνεζικες και ειναι κατασκευης bosch. Ακομα και το βαραντερο τετοια αντλια βενζινης φοραει, ναι μαρκας Bosch. Το μοτερ της αντλιας βρισκεται στο εμποριο σαν γνησιο ανταλαλκτικο μαρκας Bosch με τιμη μεταξυ 50-70ε.

Αν η αντλια σου ειναι Bosch (σιγα μην και δεν ειναι) και μετα την μετρηση της ροης εξακριβωθει βλαβη να ξερεις οτι λυνεται και επισκευαζεται ΠΛΗΡΩΣ!! Μην τυχον και σου πουνε 800ε (τοσο κανει ολοκληρη απο μαμα για το Βαραντερο σκεψου για BMW) και πας και τα δωσεις.... θα ειναι αμαρτια.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 11-06-2012, 23:10
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
[/COLOR][/FONT][/SIZE]

Ο ανορθωτης ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!! Ο ανορθωτης απλα ''ανορθωνει'' το ρευμα....δλδ απο εναλασσομενο - οπως παραγεται απο την περιστροφη του βολαν και μεσω των πηνιων - το μετατρεπει σε συνεχες. Αυτη ειναι η πρωτη του δουλεια, η δευτερη ειναι να κραταει σταθερη την ταση του ρευματος στα 12V-14V. Αυτη η διαδυκασια ειναι ''βαρεως τυπου'' και αναπτυσσεται υψηλη εως υψηλοτατη θερμοκρασια γιαυτο και οι ψυκτρες στην επιφανεια του ανορθωτη.
Επομενως, α) το οτι εκαιγε ειναι απολυτως φυσιολογικο και β) δεν εχει καμια επιρροη στην τροφοδοσια του καυσιμου. Ακομα και με αδεια μπαταρια να ησουνα (οχι χωρις μπαταρια αλλα με αδεια μπαταρια) ο κινητρας δεν θα σου εσβηνε. Απλα δεν θα ξαναπαιρνε εμπρος.

Παμε τωρα στην τρομπα βενζινης, να ξερεις οτι οι τρομπες ψεκασμου εχουν πιεση μεταξυ 320 και 370kPA (45-55psi), οταν η πιεση πεσει κατω απο το χαμηλοτερο νουμερο τοτε ο κινητηρας παρουσιαζει τα προβληματα που περιγραφεις...κατι σαν βηξιματα δηλαδη.
Η τρομπα αποτελειται απο τα εξης:
  1. περιβλημα (κελυφος)
  2. μοτερ (αυτο που κανει ολη την δουλεια)
  3. σιτα (το φιλτρο) και
  4. ρυθμιστης πιεσης
Αυτο που παθαινει βλαβη στην τρομπα βενζινης ειναι το μοτερ της, ενα εξαρτημα του οποιου δεν εχω φωτο να βαλω -αλλα εχει ο nikos-x τον οποιο παρκαλω και να σηκωσει εδω -και το οποιο ειναι κοινο για το 99% των αντλιων βενζινης που φοριουνται σε μοτοσυκλετες, ευρωπαικε και Γιαπωνεζικες και ειναι κατασκευης bosch. Ακομα και το βαραντερο τετοια αντλια βενζινης φοραει, ναι μαρκας Bosch. Το μοτερ της αντλιας βρισκεται στο εμποριο σαν γνησιο ανταλαλκτικο μαρκας Bosch με τιμη μεταξυ 50-70ε.

Αν η αντλια σου ειναι Bosch (σιγα μην και δεν ειναι) και μετα την μετρηση της ροης εξακριβωθει βλαβη να ξερεις οτι λυνεται και επισκευαζεται ΠΛΗΡΩΣ!! Μην τυχον και σου πουνε 800ε (τοσο κανει ολοκληρη απο μαμα για το Βαραντερο σκεψου για BMW) και πας και τα δωσεις.... θα ειναι αμαρτια.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 11-06-2012, 23:17
johnny walker Ο/Η johnny walker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: ΘΗΒΑ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bogart Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι μοντέλο είναι η μηχανή σου φίλε μου ?
Βάζεις απλή βενζίνη ή 100άρα ?
ειναι του 09και του εβαζα και 100αρα και απλη
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 11-06-2012, 23:20
johnny walker Ο/Η johnny walker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: ΘΗΒΑ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
[/COLOR][/FONT][/SIZE]

Ο ανορθωτης ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!! Ο ανορθωτης απλα ''ανορθωνει'' το ρευμα....δλδ απο εναλασσομενο - οπως παραγεται απο την περιστροφη του βολαν και μεσω των πηνιων - το μετατρεπει σε συνεχες. Αυτη ειναι η πρωτη του δουλεια, η δευτερη ειναι να κραταει σταθερη την ταση του ρευματος στα 12V-14V. Αυτη η διαδυκασια ειναι ''βαρεως τυπου'' και αναπτυσσεται υψηλη εως υψηλοτατη θερμοκρασια γιαυτο και οι ψυκτρες στην επιφανεια του ανορθωτη.
Επομενως, α) το οτι εκαιγε ειναι απολυτως φυσιολογικο και β) δεν εχει καμια επιρροη στην τροφοδοσια του καυσιμου. Ακομα και με αδεια μπαταρια να ησουνα (οχι χωρις μπαταρια αλλα με αδεια μπαταρια) ο κινητρας δεν θα σου εσβηνε. Απλα δεν θα ξαναπαιρνε εμπρος.

Παμε τωρα στην τρομπα βενζινης, να ξερεις οτι οι τρομπες ψεκασμου εχουν πιεση μεταξυ 320 και 370kPA (45-55psi), οταν η πιεση πεσει κατω απο το χαμηλοτερο νουμερο τοτε ο κινητηρας παρουσιαζει τα προβληματα που περιγραφεις...κατι σαν βηξιματα δηλαδη.

Η τρομπα αποτελειται απο τα εξης:
  1. περιβλημα (κελυφος)
  2. μοτερ (αυτο που κανει ολη την δουλεια)
  3. σιτα (το φιλτρο) και
  4. ρυθμιστης πιεσης
Αυτο που παθαινει βλαβη στην τρομπα βενζινης ειναι το μοτερ της, ενα εξαρτημα του οποιου δεν εχω φωτο να βαλω -αλλα εχει ο nikos-x τον οποιο παρκαλω και να σηκωσει εδω -και το οποιο ειναι κοινο για το 99% των αντλιων βενζινης που φοριουνται σε μοτοσυκλετες, ευρωπαικε και Γιαπωνεζικες και ειναι κατασκευης bosch. Ακομα και το βαραντερο τετοια αντλια βενζινης φοραει, ναι μαρκας Bosch. Το μοτερ της αντλιας βρισκεται στο εμποριο σαν γνησιο ανταλαλκτικο μαρκας Bosch με τιμη μεταξυ 50-70ε.

Αν η αντλια σου ειναι Bosch (σιγα μην και δεν ειναι) και μετα την μετρηση της ροης εξακριβωθει βλαβη να ξερεις οτι λυνεται και επισκευαζεται ΠΛΗΡΩΣ!! Μην τυχον και σου πουνε 800ε (τοσο κανει ολοκληρη απο μαμα για το Βαραντερο σκεψου για BMW) και πας και τα δωσεις.... θα ειναι αμαρτια.
Φιλε μου ησουν κατατοπιστηκοτατος!ευχαριστω πολυ για την ενημερωση!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 11-06-2012, 23:59
bogart Ο/Η bogart βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Άλιμος
Μoto: F800 GS
Μηνύματα: 1,256
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johnny walker Εμφάνιση μηνυμάτων
ειναι του 09και του εβαζα και 100αρα και απλη
Το πάθαινα κι εγώ όταν του έβαζα 100άρα βενζίνη.

Μου κάνανε κάποιο επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και έστρωσε.

Πήγαινε Συνεργειο να το
Κοιτάξουν και μην εγκρίνεις καμία ακριβή επισκευή.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 12-06-2012, 17:41
johnny walker Ο/Η johnny walker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: ΘΗΒΑ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS

Σημερα μου ειπαν πως η τρομπα στο δικο μου μηχανακι ειναι εμβαπτιζομενη!Δηλαδη αν εχει χαλασει παμε για καινουρια αντλια!Επισης μου ειπαν να περασω για ενα καθαρισμο μπεκ και να το κοιταξουν στο μηχανημα και αν δεν εχει δειξει τιποτα το αφηνουμε!κοστος 100ε πολλα δεν ειναι για το τιποτα!
Τα νευρα μου!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:08.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!