![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ASC ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Αυτη ειναι ερωτηση. Ποσες φορες εχει πατησει κανεις αυτο το κουμπακι ανα ημερα χρησης της μοτο
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Το ASC είναι το "anti-spin".
Εμποδίζει τον πίσω τροχό να έχει πολύ μεγάλη διαφορά ταχύτητας από τον μπροστινό. Με άλλα λόγια θεωρητικά εμποδίζει το σπινιάρισμα σε γλυστερό τερέν. Side-effect, εμποδίζει και τις σούζες - αφού όταν σηκωθεί ο μπροστινός πέφτει η ταχύτητα του, έτσι δρα το ASC στον πίσω και ρίχνει τον τροχό πάλι κάτω. Έχει τρία mode (στην GS - στο multistrada έχει περισσότερα πχ.), ανοιχτό, μέση λειτουργία (λίγο πιο αναίσθητη για χώμα υποτίθεται) και κλειστό. Επενεργεί στον ψεκασμό από όσο ξέρω και "κόβει" την μηχανή (και ίσως και τις στροφές, δεν έχω προσέξει). ΔΕΝ είναι επιπλέον μηχανισμός (άρα δεν έχει βάρος το να έχεις ASC) αλλά χρησιμοποιεί όπως είπαμε τον ψεκασμό και τους αισθητήρες του ABS (που ουσιαστικά είναι απλώς αισθητήρες ταχύτητας των δυο τροχών). ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (ας μας πει κάποιος που ξέρει) στη μηχανή υπάρχει κάπου και κλήσιόμετρο το οποίο επίσης λαμβάνεται υπόψη. * Εγώ στην αρχή το έβαζα στο μεσαίο mode (πρέπει να το βγάζεις με ανοιχτή τη μηχανή κάθε φορά που την βάζεις μπρος) για να παίζω λίγο, αλλά μετά σταμάτησα να ασχολούμαι. Δεν κάνει άσχημη δουλειά, ούτε και θαύματα. Η 1200GS εννοείται είναι η πρώτη commercial μηχανή που το έβαλε (από όσο ξέρω). Όσο για το πως το χρησιμοποιεί κανείς, όπως και το ABS, είναι από τα συστήματα που είσαι καλύτερος οδηγός (ή ΠΟΛΥ αργός) αν δεν τα νιώθεις ποτέ ότι δουλεύουν. Αν τα νιώσεις να δουλεύουν σημαίνει ότι σε μηχανή ΧΩΡΙΣ αυτά τα συστήματα, θα είχες κάνει βλακεία. Θεωρητικά βέβαια γιατί στην πράξη δρουν λίγο ΠΡΙΝ την βλακεία. * Το έψαξα λίγο και η 1200GS δεν έχει κλησιόμετρο, γι' αυτό και το ASC κρίνεται μέτριο (δεν εμποδίζει πχ. το high-siding). Σε μηχανές όπως το S1000RR με αγωνιστικό ASC, υπάρχει αυτό. Last edited by NLS; 18-06-2012 at 16:26. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
...θα παρατηρήσεις να ενεργοποιείται στον συνδιασμό φθαρμένου πίσω ελαστικού και με Ελληνικά σαμαράκια....
![]() ![]() εκεί τα 2008 μοντέλα ήταν ελαφρώς πιό ευαίσθητα απο το 2010 μοντέλο που έχω, όπου υποτίθεται επαναπρογραμμάτισαν τη χρήση του ASC..... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Μια φορά ξεκινώντας φανάρι Σούτσου-Αλεξάνδρας για να ανέβω Πανόρμου,
άκουσα από τον κινητήρα ένα πρρρδ-πρρρδ-πρρρδ σαν μπάσα κλανίτσα μωρού. ![]() ![]() ![]() ![]() Λέτε να ήταν το αντισπίν;;;; ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ναι. Επίσης αναβοσβήνει το λαμπάκι του... ASC. (wow!)
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
αλλα το λαμπακι ... το βλεπω να αναβει συχνα... ειδικα μεσ την πολη... εκει που στριβεις και λες να ανοιξεις λιγο το γκαζακι. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ το βγάζω να κάνω καγκουριές
![]() |
![]() |
|
|