![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Αν και πριν τρεις μήνες έδωσα το dakar και πήρα το 125, τρώγομαι..... μιά χαρά την κάνει τη δουλειά μου το μικρό, αλλά.....
κοιτάζοντας αγγελίες είδα ότι μπορώ να βρω ST και FUNDURO σε πολύ καλές τιμές, μιάς και δεν παίζει και χρήμα.... αν τελικά το αποφασίσω, από Σεπτέμβρη και βλέπουμε, τι πρέπει να προσέξω; Για δώστε τα φώτα σας νυν και πρώην ιδιοκτήτες... υποθέτω ότι τα χλμ δεν παίζουν και μεγάλο ρόλο, κι άλλωστε ως γνωστόν δε διστάζω να ανοίξω κινητήρα αν χρειαστεί.... ![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Σκοπεύεις να αλλάξεις το 125 με το ST ή το Funduro;
Τελικά οι αλλαγές αυτές μήπως εξαφανίζουν το κέρδος; Εννοώ μήπως τελικά έπρεπε να έχεις κρατήσει το Dakar; Σε τι τιμή το βρίσκεις; Μην ξεχνάς τα ST/Funduro ήταν ουσιαστικά Aprilia. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Νίκο θα ήθελα να είχα κρατήσει το dakar, αλλά τη δεδομένη στιγμή χρειάστηκα τα χρήματα. Εχεις δίκιο φυσικά, κάθε ανταλλαγή είναι χάσιμο χρήματος.
Αν μπορέσω θα κρατήσω και το 125 για καθημερινή χρήση, αλλά μου έχει λείψει κι η δυνατότητα μιάς μικρής έστω βόλτας, αν δε γίνεται θα κοιτάξω πάλι για ανταλλαγή. Μέχρι 1500 ευρώ υπάρχουν αρκετά. Θα προτιμούσα φυσικά ένα gs, αλλά δε φτάνουν τα μπικικίνια, εκτός κι αλλάξει δραματικά κάτι με τα οικονομικά μου, πράγμα που δε βλέπω... ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Το οικονομικό.....το κοιτάζεις και αποφασίζεις...στα 1500 όμως πρέπει να είσαι προσεκτικός. Τα 1500 είναι το κάτω άκρο της κλίμακας άρα είναι πιθανό να μην είναι "σωστό" και να ξοδέψεις κι άλλα ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου....άρα η τιμή δεν πρέπει να είναι το πρώτο κριτήριο και ίσως με λίγα παραπάνω από την αρχή , να γλυτώσεις τα συνεργεία......
Δεν σπάνε, δεν χαλάνε και τα ξεραμένα λάδια ή τα μπουζί μπορούν να σου πουν πολλά για τη κατάστασή της... Αλυσογράναζα και ανορθωτής είναι αυτά που τσεκάρεις κατ αρχήν... Δεν είναι κακή επιλογή, μάλιστα το γλυκοκοιτάζω μήπως ξεκουράσω από τα άχρηστα χλμ τη μεγάλη......είμαι πρώην κάτοχος funduro και επιβεβαιώνω τη "ταξιδιωτική" της ικανότητα διότι το πρώτο μου μακρινό ταξίδι (αθήνα χαλκιδική αθήνα) το έκανα διπλός και με καργαρισμένο 3βάλιτσο......μέχρι 120 μας πήγαινε με τους αέρηδες στην ευθεία της Κατερίνης, αλλά φτάσαμε χαλαροί και ευχαριστημένοι..... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Αν ακόμη και τώρα Βασίλη τα 1500 είναι το κάτω άκρο για μηχανή 12+ χρόνων κάτι κάνουμε πολύ λάθος.... Κι αυτά ακόμη τα θεωρώ πολλά. Για τη συγκεκριμένη πάντα. Για τον ανορθωτή να ελέγξω αν έχει αλλαχτεί;
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Αν είναι να κρατήσεις το 125, πάρε μια Άφρικα σ' αυτά τα λεφτά, ας είναι και πιο γριά! Μιλάμε για μοτοσυκλέτα, έτσι; καμία σχέση με το funduro
![]() Και δεν χρειάζεται να ξέρεις πολλά.... Μια βολτίτσα να την κάνεις και να τσεκάρεις τη λειτουργία του σαζμάν. Αν δεν είναι άψογη (όπως του 125 τουλάχιστον) πας σε άλλη. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ρώτα τον πωλητή για το ιστορικό της μοτό, κι αν δεν έχει αλλάξει τον ανορθωτή (είναι κάτω από τη σέλα) τον αλλάζεις εσύ.... επηρεάζεται από τη ζέστη και "καίγεται"....Για αφρικάνα δεν έχω κοιτάξει τιμές αλλά εάν βρίσκεις καλή στα 1500 σαφώς να τη προτιμήσεις.....κι αν με το καλό αποφασίσεις για κάτι τέτοιο, υπάρχει αξιομνημόνευτος χειριστής της Ελληνικής γλώσσας και επανακάμπτων συνφορουμίτης που τις ξέρει με κλειστά τα μάτια..
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Σεξακόσια πενήντα κυβικά είναι αυτά......δεν έχεις και άδικο
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Από δύσκολο έως αδύνατο να το βρεις Γιάννη ειδικά σε αυτά τα λεφτά, το HRC θα το πληρώσεις....
|
![]() |
|
|