![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Σήμερα μετά απο ένα και μηνα ακινησίας της μηχανής είπα να την κουνήσω λιγάκι πηγαίνοντας μια μικρή βόλτα εντός της περιοχής μου.
Καβαλάω , γυρνάω την μίζα , διαγνωστικά οκ και γκαζώνω για την αυλόποτρα.... ΠΑΝΙΚΟΣ !!!! η μηχανή δεν φρενάρει !!!!!! Στο τσακ την γλύτωσα την μετωπική με την πόρτα !!!! αναβοσβήνει η ενδειξη ABS γρήγορα. Σβήνω ξαναανάβω και δεν ακούω τον χαρκτηριστικό θόρυβο που κάνουν τα φρένα ανοίγοντας την μίζα !!!! Εχω όμως φρένο χωρίς το ABS (πιάνουν αλλά με περισσότερη πίεση). Αποφασίζω και την κάνω βόλτα το τετράγωνο με πρώτη στα 10 μέτρα η ένδειξη σβήνει καονικά του ABS αλλά μόλις πάτάω φρένο ααβοσβήνει η ένδειξη γρήγορα και ανάβει και το κόκκινο τρίγωνο. Φρίκη Την Δευτέρα πρέπει να πάω για πρώτη φορά μετά της διακοπές στην δουλειά γιατί δεν το έκανα αυτό το πρωί που ήταν ανοικτός ο μηχανικός ? Μετά από δυο τρία αναψε σβήσε της μηχανής και μερικά γερά πατήματα του φρένου μέχρι να γυρίσω το τετράγωνο Ω του θαύματος το προστινό δουλεύει κανονικά με ελάχιστη πίεση πιάνουν τα φρένα αλλά οι ενδείξεις λάθους κάθε φορά που πατάω φρένο εκεί !!! Το πίσω πιάνει ελάχιστα σαν να πατάω αέρα...... Σβήσιμο άναμα διαγνωστικά και πάλι από την αρχή.... Αποφασίζω να πάω λίγο πιο μακρυά και ΝΑΙ δουλεύει και το πίσω ...... έκανα καμμιά 20 χλμ. προσεκτικά και όλα κανονικά !!!!! ![]() Και ρωτάω τώρα εγώ που δεν κατέχω από ABS , εγκεφάλους , σωληνάκια και κλπ. τι είναι αυτό γιατρέ μου ? θα ζήσει η μηχανή μου ? να την κυκλοφορήσω κανονικά την Δευτέρα ? ή ήταν ένα μικρό προεόρτιο εμφραγματάκι ? ![]() Μήπως πιάνουν μάκα . αέρα κλπ τα σωληνάκια ? κι αν ναί αυτά που πήγαν τώρα που δουλεύει κανονικά ? Παρακαλώ εμπεριστατωμένες απόψεις διότι παίζεται η ζωή της μηχανής μου και μαζί με αυτήν και η δική μου ....Ευχαριστώ !!! Last edited by peterv; 01-09-2012 at 22:41. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Αν το συνδυασω με την ακινησια....μαλλον η μπαταρια σου ειναι.......
Αν θες...και δεν βαριεσαι..βγαλε και καθαρισε τους 2 σενσορες του abs... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Και εννοειτε σε οποιαδηποτε περιπτωση....βολτα απο τον γιατρο ε;με τα φρενα ΔΕΝ παιζουμε
![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Που είναι αυτες οι επαφές??
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Μάλλον μπαταρία.Την είχες σε φορτιστη;
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ναι ρε Μιχάλη είχα βάλει προχτές για μία μέρα τον φορτιστή λες να φταίει αυτό ?
Sent from my iPad using Tapatalk HD |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ειναι το πιθανοτερο η μπαταρια.
Οταν το ρευμα δεν επαρκουσε η μοναδα βγηκε εκτος για να αυτο-προστατευθει.Μεσα στη βολτα φορτισε και επανηρθαν ολα στο κανονικο τους. Δεν μου εχει τυχει στο 1200 αλλα γινοταν συνεχεια στο 1150. Μια βολτα για μπριζωμα επιβαλλεται
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ο εμπρος σενσορας ειναι στο δαχτυλιδι του abs στον εμπρος τροχο....ο πισω ειναι μεσα στοβτελικο της μεταδοσης (χελωνα) που ειναι οι βαλβολινες....τα βγαζεις και τα δυο και τα καθαριζεις...αν και επαναλαμβανω.....μπαταρια μου μυριζει
![]() Εχει ανοιξει και σχετικο θεμα ο ανδρεας...(gandreas) |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Οκ θα τσεκάρω τις επαφές του abs καλού κακού .....
Όσο για την μπαταρία , έχω αφήσει την μηχανή στο παρελθόν αρκετές φορές να πέσει η δύναμη της , λόγω ακινησίας , ειδικά κάτι κρύες μέρες του χειμώνα ποτέ όμως δεν μου είχε παρουσιάσει κάτι τέτοιο. Το διαφορετικό σε αυτή την περίπτωση είναι : 1) ότι έχουμε καλοκαίρι, 2) η αλήθεια είναι ότι παρόλο που την είχα πολλές μέρες ακίνητη (σχεδόν μήνα και βάλε) δεν έλεγξα αν πέρνει μπροστά , απλά έβαλα τον φορτιστή για προληπτικούς λόγους. Οπότε δεν ξέρω αν πράγματι είχε πέσει η μπαταρία. 3) έβαλα τον χειμώνα για πρώτη φορά μπαταρία odyssey. Κάτι άλλο που να συνέβαλε στο συγκεκριμένο περιστατικό δεν μπορώ να σκεφτώ ;;; Πάντως είναι επικίνδυνο το διαγνωστικό στο άναμμα να δείχνει ότι είναι όλα οκ και μετά στο πρώτο πραγματικό φρενάρισμα να σου βγάζει ένδειξη βλάβης και αφού έχεις ηδη διαπιστώσει και από μόνος σου ότι δεν έχεις φρένα , αν πήγαινα με πολλά τι θα γινόταν ;;;; !!!! Αρα πρίν το ξεκίνημα της μηχανής έλεγχος όλων των λειτουργιών , όπως οι πιλότοι στα αεροπλάνα , ένα πράγμα δηλαδή !!!!! ![]() Sent from my iPad using Tapatalk HD Last edited by peterv; 02-09-2012 at 08:50. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όσο περίεργο κι αν μας φαίνεται, επειδή σπάνια το κάνουμε, αυτή η διαδικασία (να ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις λειτουργίες του οχήματος πριν από κάθε βόλτα) επιβάλλεται από τα manual των κατασκευαστών!!! Σε κάθε αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα αυτό τονίζεται ιδιαίτερα! Η καθημερινότητα όμως μας κάνει να θεωρούμε δεδομένο, ότι κάθε σύστημα όπως κι όλο το όχημα που δούλευε "χθες βράδυ" ρολόι, θα δουλεψει ρολόι και σήμερα το πρωί.... Αν διαβάσετε προσκτικά το βιβλιαράκι των οχημάτων σας, θα το δείτε
|
![]() |
|
|