GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Αγώνες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 14-10-2012, 11:45
ko_wrc Ο/Η ko_wrc βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: ATHENS
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 27
Προεπιλογή H μητέρα των μαχών - F1: Στη Γέονκαμ θα γίνει της…Κορέας!

H μητέρα των μαχών

F1: Στη Γέονκαμ θα γίνει της…Κορέας!

Web only
11/10/2012 12:48

Η νίκη του Φέτελ στη Σουζούκα την προηγούμενη Κυριακή σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Αλόνσο έδωσε στο πρωτάθλημα άγρια ομορφιά. Απομένουν πέντε αγώνες για την ολοκλήρωσή του σε Κορέα (14/10), Ινδία (28/10), Άμπου Ντάμπι (4/11), ΗΠΑ (18/11) και Βραζιλία (25/11) και 125 βαθμοί να μοιραστούν. Η διαφορά ανάμεσα στους δυο μονομάχους είναι μόλις τέσσερις βαθμοί υπέρ του Αλόνσο. Ο Ισπανός πρωταθλητής κέρδισε το 2010 τον πρώτο αγώνα που έγινε στα βαλτοτόπια του Μόκπο ενώ πέρυσι νικητής ήταν ο Φέτελ. Όπως καταλαβαίνετε την Κυριακή στην πίστα της Γέονκαμ θα γίνει της Κορέας!



Η ολοκαίνουργια αυτή πίστα χρησιμοποιείται σπάνια και είναι ένα ακόμη παράδειγμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας σ’ ένα μέρος που δύσκολα κάποιος θα επιλέξει για να συνδυάσει την παρακολούθηση ενός αγώνα F1 με άλλες τουριστικές δραστηριότητες. Είναι χαρακτηριστικό πως η πλειοψηφία όσων εμπλέκονται στα GP επιλέγουν να μείνουν από την Κυριακή που τελείωσε το Ιαπωνικό GP μέχρι και σήμερα στο Τόκιο και να φτάσουν τελευταία στιγμή στο Μόκπο ώστε να παραμείνουν όσο λιγότερο γίνεται.

Μιλώντας σχετικά ο πρωταθλητής και νικητής του αγώνα πέρυσι Σεμπάστιαν Φέτελ τόνισε: «Η αγωνιστική διαδρομή αποτελείται από δύο μέρη: τη μόνιμη πίστα και στο τέλος, με δρόμους που θυμίζουν σιρκουί πόλης αν και δεν βρισκόμαστε σε πόλη. Η πίστα βρίσκεται στη δυτική άκρη της Yeongam, μίας πόλης που βρίσκεται στο νότιο άκρο της χώρας. Πρόκειται για μία απαιτητική πίστα και ο τελευταίος τομέας της είναι πολύ δύσκολος».

Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον συμπλήρωσε: «Το πρώτο κομμάτι της πίστας είναι φρένο – γκάζι. Τα μονοθέσια στην είσοδο των στροφών 1,3,4 πρέπει να φρενάρουν δυνατά καθώς πρόκειται για φουρκέτες μετά από μεγάλες ευθείες. Επιπλέον απαιτείται καλή πρόσφυση στην έξοδο. Στη συνέχεια, το δεύτερο και το τρίτο τμήμα είναι τελείως διαφορετικά: πολύ πιο τεχνικά και ο####, που σημαίνει ότι ελαστικά και φρένα λειτουργούν σε πολύ διαφορετικές συνθήκες, και απαιτείται προσοχή στη διαχείριση των αλλαγών της θερμοκρασίας. Η λεία επιφάνεια της πίστας μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερη διάρκεια για τα ελαστικά, ωστόσο η πρόκληση παραμένει για τους οδηγούς. Πιστεύω ότι η στρατηγική δύο pit-stop θα είναι εφικτή, όπως πέρυσι. Δεν έχω κερδίσει ακόμα εκεί, γι αυτό και ανυπομονώ φέτος».



Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις πιο ####### γόμες (Soft, Super Soft). Η πίστα χρησιμοποιείται σπάνια έχει σκόνη και όσο η αγωνιστική γραμμή καθαρίζει και στρώνεται με γόμα το κράτημα βελτιώνεται. Το δυνατό φρενάρισμα είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά με τα μονοθέσια να υπόκεινται σε δυνάμεις επιβράδυνσης 5,2g όταν φρενάρουν στη στροφή 3. Για λογαριασμό του Ιταλού κατασκευαστή ελαστικών ο αγωνιστικός διευθυντής, Πωλ Χέμπερι διευκρίνισε: «Για την Κορέα έχουμε επιλέξει τους ίδιους τύπους ελαστικών με πέρσι, τότε αρκετά τολμηρό επειδή η Κορέα έχει τα υψηλότερα πλευρικά φορτία από όλες τις πίστες όπου χρησιμοποιούμε supersoft. Στο τέλος, είδαμε την πολύ μαλακή γόμα να αντέχει 10+ γύρους και τη μαλακή 20+ γύρους με αποτέλεσμα οι περισσότεροι οδηγοί να ακολουθήσουν στρατηγική δύο pit stop. Φέτος όμως τα ελαστικά μας είναι πιο μαλακά εκτός του supersoft, που παρέμεινε ίδιο. Προβλέπουμε έναν ακόμα αγώνα με στρατηγική δύο pit stop, θεωρητικά ακόμα ταχύτερο. Ωστόσο, έχουν γίνει κάποιες αλλαγές στους αεροδυναμικούς κανονισμούς, που έχουν ρίξει το ρυθμό. Στην Κορέα τα πάντα μπορούν να συμβούν και πιο επιτυχημένες θα είναι οι ομάδες με τις περισσότερες πληροφορίες και την ικανότητα προσαρμογής τους στις μεταβαλλόμενες συνθήκες».
Όσον αφορά στις αεροδυναμικές ρυθμίσεις, οι μηχανικοί επιλέγουν μεσαίες προς υψηλές κλίσεις στα πτερύγια των αεροτομών.

Στην τηλεόραση

F1 Countdown: 15:00
Εκκίνηση αγώνα (μαγνητοσκόπηση): 16:00

Ο Alpha θα μεταδώσει σε μαγνητοσκόπηση το Κορεάτικο GP έξι ώρες μετά.
Στην ωριαία εκπομπή F1 Countdown που προηγείται της μετάδοσης του αγώνα πέρα από τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών μπορείτε να δείτε μεταξύ άλλων ένα αφιέρωμα στην μέχρι τώρα πορεία των δυο μονομάχων στους πρώτους 15 αγώνες. Αμφότεροι έχουν από τρεις νίκες ο Φέτελ έχει εγκαταλείψει μια φορά παραπάνω (3) ενώ ο Αλόνσο δεν είχε ποτέ το πιο γρήγορο μονοθέσιο.
protothema.gr/car-and-speed/formula-1


GP Κορέας

Μήκος διαδρομής: 5615m
Ρεκόρ γύρου: 1:39.605 Φέτελ, Red Bull, 2011
Μέση ταχύτητα γύρου: 195 km/h
Τέρμα γκάζι: 60% του γύρου
Αλλαγές σ####ων: 54 στο γύρο.
Γύροι: 55
Απόσταση: 308.631km
Ταχύτητα διέλευσης από τα πιτ: 60km/h δοκιμές, 100km/h αγώνας
Αριθμός στροφών: 18 (11 αριστερές, 7δεξιές)

Reply With Quote
  #2  
Παλιό 14-10-2012, 11:58
RedSpider Ο/Η RedSpider βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: SALONICA
Μoto: R1150GS '03
Μηνύματα: 105
Προεπιλογή

Πάει κι αυτό... Άλλη μια νίκη για τον πρωταθλητή, και o πρώτος τερματισμός 1-2 για ομάδα σε αγώνα φέτος...

Οι ισορροπίες μόλις άλλαξαν στο πρωτάθλημα. Θα έχουμε άλλη μια εκπληκτική κατάληξη της σαιζόν όπως πριν από δύο χρόνια...

Go Vettel & Red Bull!!!

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 14-10-2012, 12:29
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: H μητέρα των μαχών - F1: Στη Γέονκαμ θα γίνει της…Κορέας!

Getty Images/Ideal Images

Αυτό θα πει αντεπίθεση! Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην πίστα “Yeongam” της Κορέας πανηγύρισε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 και πέρασε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, αφήνοντας πίσω του (έξι βαθμούς) τον Φερνάντο Αλόνσο. Το ένα-δύο έκαναν οι… αφηνιασμένοι «κόκκινοι ταύροι» στην Κορέα.

Σε ακόμη μια άνετη νίκη (τρίτη τη φετινή σεζόν και 25 συνολικά ) έφτασε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος είδε να απειλείται μόνο από τα ελαστικά του και την έντονη φθορά τους.

Ο Γερμανός δύο φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής προσπέρασε τον ομόσταβλό του, Μαρκ Γουέμπερ, στον πρώτο κιόλας γύρο - και πως θα γίνονταν διαφορετικά, αφού στη Red Bull είναι ικανοποιημένοι από το ένα,δύο - και έμεινε στην κορυφή μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ναι μεν αλλά…

Μπορεί ο Φερνάντο Αλόνσο να έχασε την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα των πιλότων μετά το γκραν πρι της Κορέας, ωστόσο μόνο στεναχωρημένος δεν μπορεί να είναι, δεδομένου ότι έχει μόλις έξι βαθμούς διαφορά από τον Φέτελ.

Ο Ισπανός πιλότος εκκίνησε τέταρτος και με ένα μονοθέσιο το οποίο δεν μπορεί να… συγκριθεί με αυτό της Red Bull ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, μένοντας ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου.

Ο Φελίπε Μάσα είναι εδώ!

Τη σταθερή και πολύ καλή απόδοση που είχε ο Φελίπε Μάσα στην Ιαπωνία βελτίωσε ο Βραζιλιάνος στον αγώνα της Κορέας, δείχνοντας πως δεν ήταν… πυροτέχνημα.

Ο Μάσα είδε την καρό σημαία από την τέταρτη θέση, ενώ είχε τη δυνατότητα να πάει ακόμη πιο ψηλά, αν δεν δέχονταν την -νόμιμη πια- εντολή από τους μηχανικούς του, να σηκώσει το πόδι από το γκάζι για να μην πιέζει τον ομόσταβλό του, Φερνάντο Αλόνσο.

Αγώνας σκέτη καταστροφή…

Μόνο καταστροφικός μπορεί να χαρακτηριστεί ο αγώνας της Κορέας για την McLaren και την Mercedes. Αρχικά και οι δύο ομάδες… έχασαν τον ένα πιλότο τους από την εκκίνηση.

Αυτή τη φορά το… θαύμα της εκκίνησης δεν το έκανε ο Ρομάν Γκροσεάν, αλλά ο Καμουί Κομπαγιάσι, ο οποίος χάνοντας τα φρένα έπεσε πάνω στον Τζένσον Μπάτον και είχε επαφή με τον Νίκο Ρόσμπεργκ.

Το αποτέλεσμα ήταν και οι δύο πιλότοι να εγκαταλείψουν. Όμως, τα πράγματα δεν εξελίχτηκαν πολύ καλύτερα για τους πιλότους που συνέχισαν.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ είδε την καρό σημαία από την 13η θέση, έχοντας φτωχή απόδοση. Προβλήματα με τα ελαστικά του είχε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος αν και εκκίνησε τρίτος ολοκλήρωσε τον αγώνα από τη δέκατη θέση…

Άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις!

Εντυπωσιακός ήταν ο αγώνας για τo δίδυμο της Toro Rosso. Από την ώρα που έσβησαν τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης οι Βερνιέ και Ρικιάρντο είχαν πολύ καλό ρυθμό, καταφέρνοντας να πλασαριστούν εντός δεκάδας, κρατώντας μάλιστα πίσω τους τον Λιούις Χάμιλτον.

Πολύ καλός ήταν και ο Ρομάν Γκροσεάν, ο οποίος απέφυγε τα λάθη, διεκδίκησε και κέρδισε θέσεις με αποτέλεσμα να πλασαριστεί έβδομος, δύο θέσεις κάτω από τον έτερο πιλότο της Lotus, Κίμι Ραϊκόνεν.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull
2. Γουέμπερ, Red Bull
3. Αλόνσο, Ferrari
4. Μάσα, Ferrari
5. Ραϊκόνεν, Lotus
6. Χούλκενμπεργκ, Force India
7. Γκροσεάν, Lotus
8. Βερνιέ, Toro Rosso
9. Ρικιάρντο, Toro Rosso
10. Χάμιλτον, McLaren
11. Πέρες, Sauber
12. Ντι Ρέστα, Force India
13. Σουμάχερ, Mercedes
14. Μαλδονάδο, Williams (1 pit stop)
15. Σένα, Williams
16. Πετρόφ, Caterham
17. Κοβαλάινεν, Caterham
18. Γκλοκ, Marussia
19. Πικ, Marussia
20. Καρθικέγιαν, HRT

Βαθμολογία πιλότων:

1. Φέτελ, 215
2. Αλόνσο, 209
3. Ραϊκόνεν, 167
4. Χάμιλτον, 153
5. Γουέμπερ, 152
6. Μπάτον, 131
7. Ρόσμπεργκ, 93
8. Γκροσεάν, 88
9. Μάσα, 81
10. Πέρες,66
11. Κομπαγιάσι, 50
12. Χούλκενμπεργκ, 45
13. Ντι Ρέστα, 44
14. Σουμάχερ, 43
15. Μαλδονάδο, 33
16. Σένα, 25
17. Βερνιέ, 12
18. Ρικιάρντο, 9

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 367
2. Ferrari, 290
3. McLaren, 284
4. Lotus- Renault, 255
5. Mercedes, 136
6. Sauber, 116
7. Force India, 89
8. Williams, 58
9. Toro Rosso, 21

Ομάδες και πιλότοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για το γκραν πρι της Κορέας στις 28 Οκτωβρίο
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:17.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!