GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 30-10-2012, 22:26
antonios Ο/Η antonios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2012
Περιοχή: Καστοριά
Μoto: BMW R 1100 GS
Μηνύματα: 8
Προεπιλογή Συμπλέκτης ξηρός μονόδισκος ή υγρός πολύδισκος;

Μελετώντας τον κινητήρα του νέου 1200 gs αναρωτήθηκα αν η κίνηση της BMW να αλλάξει τον τύπο του συμπλέκτη έγινε μόνο για την ευκολότερη αντικατάστασή του. Υπάρχουν άλλα πλεονεκτήματα του υγρού πολύδισκου συμπλέκτη έναντι του ξηρού μονόδισκου;
Με μια σωστή χρήση στα πόσα χιλιόμετρα χρειάζεται αντικατάσταση ο ξηρός μονόδισκος;
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:35.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!