![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Θυμιος απο Πατρα,
αν και αρκετο καιρο μελος της μεγαλης σας παρεας (σας διαβασω αρκετα,ειδικα τα τρομερα σας ταξιδια..),ενα ασχημο γεγονος για μενα ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Για σου πατριώτη! Αν θες να κινηθείς στην BMW δες κάποιο απο τα 650cc-800cc θα σε βολέψει στην πόλη και θα σου δώσει τον αερα του ταξιδιού. Τώρα εκτος σταβλου οι επιλογές ειναι αρκετές,απλά(και αν κατάλαβα καλά) θα σου πρότεινα να κινηθείς στην παραπάνω κατηγορία κυβικών.
![]() Στάλθηκε απο μένα βρε!! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Θύμιο όπου και να καταλήξεις καλοτάξιδος να είσαι και προσοχή μεγάλη!!!!
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Διαλεξε με προσωπικα κριτηρια ανεσης και αισθητικης , οτι σου κανει!
Εγω εχω καταλαβει (μετα από 32+ χρόνια, καμμια 15+ μηχανακια, 750.000+ χιλιομετρα) Αν το θες για καθε μερα και για μεγαλες αποστασεις, προτεραιότητα σε γεωμετρια ΟΝ-ΟFF ή Τουρισμου. "Kατώφλι" για μεγαλες διαδρομές το να κραταει 130-140 χιλιομετρα στο δρομο. Δηλαδή 45-50 ίπποι ή σε κυβικα για μονοκυλινδρο minimum 650cc ή για δικυλινδρα 400cc Προσεχε εξ αρχής τα αμορτισερ. Ειναι δυσκολα, ακριβα και το 50% της ανεσης στο ταξιδι |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις συμβουλές..Σίγουρα θα τις χρειαστώ γιατι όπως προείπα,θα ειναι το πρώτο μου μηχανάκι μεγάλου κυβισμού οπότε θέλω να το ψάξω αρκετά..
|
![]() |
|
|