![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Έχω σκοπό να στροφαρω λίγο πιο ψιλα (1000 στροφές) κ δεδομένου ότι τα GS έχουν παλαιολιθικο valvetrain, ψάχνω για ελατηρια βαλβιδων.
Το θέμα ειναι πως δεν βρίσκω κάτι έτοιμο παρα μονο κάτι τεράστιους καταλόγους με παααρα πολλούς τύπους ελατηριων σε κάποιες εταιρίες. Το ερώτημα μου ειναι το εξής: Πως μπορω να διαλέξω τα κατάλληλα ελατηρια; Εννοώ, υπάρχει κάποιος τρόπος, τύπος, μέθοδος η ότιδηποτε άλλο που να μπορω να βασιστω ώστε να επιλέξω το κατάλληλο ελατηριο; Αν ειναι μαλακό, λόγο αδράνειας, θα μένουν ανοιχτές στις ψιλές κ η επαφή με το πιστονι ειναι αναπόφευκτη, αν ειναι πολυ σκληρά, θα κοπανανε με πολυ δύναμη στις έδρες κατα το κλείσιμο τους, κ ενδέχεται κ να υπάρχουν φθορές στους οδηγούς. Ξέρει κανεις τίποτα επι του θέματος; |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ποιο μοντέλο έχεις ? Βάλε κεφαλές μετά του 2008 κ είσαι οκ.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Θα αλλάξω ολόκληρη την κεφαλή;
Για πιο λόγο; Μονο ελατηρια θέλω να αλλάξω. Αν δε βρω καποια αφτερμαρκετ, θα ψαχτω με του S. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
S φαινεται η πιο ασφαλης λυση,, Τωρα αν βρεις και πληροφοριες η καποιον που το εχει δοκιμασει ακομα καλυτερα! Ριξε μια ματια σε αυτον! Εχει 'φτιαξει' και μοτο συμφορουμιτη Motorrad & PKW Service vom BMW Fachmann - meisterhaftes Tuning @ REHCING |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Τα ίδια ελατήρια είναι. Αλκη έχεις πμ.
Last edited by JohnGS1100; 16-12-2012 at 17:43. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Δεν είναι τα ίδια. Τουλάχιστον σαν κωδικοί, δεν ειναι.
Θα δω τι θα κάνω τις επόμενες μέρες. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
αλλα κόλπα !...δεν το ειχα σκεφτει οτι μπορεις οντως να αλλαξεις ελατηρια
...αλλα προσωπικα πιστευω οτι και να τα αλλαξεις παλι θα το παρεις το μοτερ στο χερι (...λεω εγω τωρα!). Μηχανακια σαν το GS ή το 1200S ή και ολα τα αλλα 1200αρια στις αλλες κατηγοριες του μπόξερ ...μπορει να φαινονται εμφανισιακα εξωτερικα ιδιες αλλα δεν πιστευω οτι ειναι ιδιοι κινητηρες με αλλα ρευματα και μειγματα! Σιγουρα υπαρχουν περισσοτερες διαφορες απ το να φορανε διαφορετικες βαλβιδες. Σε βαθος χρονου ...αν το σκιζεις συνεχεια ...θα το πει το ποιημα! ...δεν ειναι λυση . ...απλα ...εχει ερθει η ωρα να παρεις SS μοτοσυκλετα και δεν το ξερεις..χεχε! ...ενημερωσε παντως τι θα κανεις!...θα ηθελα πολυ να μαθω ! ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ενας κινητήρας που αποδίδει περισσότερα άλογα , και δουλεύει σε περισσότερες στροφές είναι δεδομένο ότι έχει διαφορετικά μέταλλα . Το να προσπαθείς να πιέσεις ένα μοτέρ με επιφανειακές αλλαγές μόνο νομίζω ότι μόνο σε καταστροφή του κινητήρα μπορει να οδηγήσει . Αλκινοε γιατι νομίζω ότι οδηγείς λάθος μηχανή ;
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Σήμερα το πρωι πήγα να δω για εκκεντροφορους.
Τα νέα δεν ήταν ούτε καλα αλλα ούτε κ κακά. Θα πρέπει να λυθούν οι κεφαλές, να βγουν οι εκκεντροφοροι κ να τους μετρησουμε. Εχει ενα μηχάνημα κ ενα λογισμικό που μπορει να μετρισει κ να βγάλει σε διάγραμμα όλες τις πληροφορίες όπως lift βαλβιδων, overlap εκκεντροφορου, γωνία λοβων, διάρκεια ράμπες κλπ. Λόγο του ότι ειναι αεροψυκτος κινητήρας με κοκκορακια κλπ κ ενω εχει πάνω απο 450 διαφορετικά προφίλ που θα μπορούσαμε να ταιριαξουμε, ο άνθρωπος μου εξήγησε πως μάλλον ειναι απίθανο να εχει κάτι για το δικο μας μοτερ (κακό νεο) αλλα μπορει να σχεδιάσει ενα προφίλ καθαρά για τις δικές μας κεφαλές, βασισμένο στις προδιαγραφές που εγω θέλω (καλο νεο). Το κόστος δεν ειναι εξωπραγματικό, μάλιστα βγαίνει πιο φθηνα απο τους wunderlich (640 Ευρω). Πέρα απο αυτο, απο οτι μου ειπε ο άνθρωπος, μια αύξηση του ορίου στροφών 400-500 στροφές ειναι εφικτό κ αναμμενομενο μετα απο μια τέτοια δουλεια. Η αύξηση στις +1000 ειναι όμως πιο σοβαρή υπόθεση απο άποψη εκκεντροφορου αλλα με σωστή μελέτη γίνεται. Επίσης μπορει να μου μετρήσει την σκληρότητα των ελατηριων κ να μου πει αν χρειάζομαι πιο σκληρά η οχι (εχει μηχανημα). Οπως κ να εχει το πράμα, ακόμα είμαι στην φάση της έρευνας κ συγκεντρωνω πληροφορίες. Εχει δρόμο ακόμα το θέμα. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Προχωράς πολύ σωστά κάνοντας την έρευνά σου με δεδομένη την γνώση που έχεις. Επειδή όμως συνήθως οι δικοί μας προβληματισμοί ήταν και προβληματισμοί κάποιων άλλων που ασχολούνται με το θέμα "επαγγελματικά", σίγουρα όσοι είναι σοβαροί στη δουλειά τους θα έχουν να σου δώσουν απάντηση πχ " το κάναμε αυτό σε 1200 και δεν πέτυχε" ή "θέλεις αυτό κι αυτό για να πετύχεις αυτό που ζητάς". Μπορώ λοιπόν να σου υποδείξω αν θέλεις κάποιον στον οποίο μπορείς ν' απευθυνθείς και να πάρεις τις απαντήσεις που ζητάς ή ίσως και μια άλλη άποψη για το πως τελικά μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Μπορεί πχ μόνο τα ελατήρια να μην κάνουν και να χρειαστεί συνδυασμός 2-3 άλλων πραγμάτων. Στη διάθεσή σου! |
![]() |
|
|