![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα σε όλους
F650GS 2008 TWIN Και εκεί που πήγαινα ξαφνικά ο κινητηρας ρετάριζε δηλαδη εδινε την αισθηση οτι δεν δούλευε ο ενας κύλινδρος και μετά συνέχιζε να δουλεύει κανονικά. Ηταν σαν να μην δουλευε κάποιο μπουζι ή δεν τροφοδοτητο καποιος κύλινδρος. Κάποια στιγμή εσβησε.Υστερα πηρε μπροστά κανονικά. Αρχισε να το κάνει συχνά τις 2 τελευταίες ημέρες. Υπάρχει κάποια ιδέα τι μπορεί να είναι ???? Ηλεκτρικό πρόβλημα ή Μηχανολογικό. Σας ευχαριστώ |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε μου αυτό που συμβαίνει στην μηχανή σου είναι δυστυχώς κάτι σύνηθες για το συγκεκριμένο μοντέλο. Μου είχε συμβεί και εμένα, όπως έχω γράψει και στο σχετικό post:
http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...gs-twin-32426/ Εμένα τώρα δεν έχει αυτή τη συμπεριφορά, αν και μαγκώνει λίγο στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη για το δημιούργησε αυτή την δυσλειτουργία. Κράτα μας ενήμερους... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
σε μια τετοια περιπτωση ειχα τυχει να ειμαι μπροστα σε ενα συνεργειο, (ο μηχανικος ο γνωστος Θανασης)
τελικα ηταν στο σωληνακι εξαερωσης του ντεποζιτου, το οποιο περναει μπροστα απο το πισω φαναρι, στο σημειο εκεινο εχει μια μεταλλικη βαλβιδα, αυτη η βαλβιδα δεν αφηνει να περασουν βρωμιες και νερα προς το ντεποζιτο, τελικα ειχε πιασει αλατα και δεν δουλευε σωστα, η γιατρεια (προσωρινη) ηταν αφθονο αντισκουριακο σπρευ και ηταν οκ, (καλο θα ηταν να αλλαχθει, δεν ειναι ακριβη), με λιγα λογια δεν περναγε η σωστη ποσοτητα αερα απο την βαλβιδα, οποτε δεν παει και το σωστο καυσιμο στα μπεκ, για δοκιμη αφαιρεσε την βαλβιδα και καντο μια βολτα,επειδη ειναι λιγο δυσκολο να βγει, δοκιμασε να βγαλεις πανω απο το ντεποζιτο το σωληνακι Νο 14 ![]() αυτο που σου λεω ειναι το Νο 17 που αναφερεται ως Βαλβίδα εξαερισμού, κωδικος ανταλλακτικου 16117721943, ειναι λιγο μπελαλιδικο στην προσβαση να το βγαλεις, δεν θυμαμαι καλα, αλλα νομιζω οτι πρεπει να βγαλεις μεχρι και το φαναρι Last edited by J-P-HELLAS; 03-02-2013 at 19:17. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Σ'εχαριστω πολυ φίλε μου,μάλλον αυτό ήταν.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
χαιρομαι που μπορεσα να σε βοηθησω με το ποστ μου,
εγω απλα μετεφερα αυτα που ειδα και ακουσα, οι ευχαριστιες πανε στον μηχανικο, ο οποιος καθησε και ασχοληθηκε εξονυχιστικα με την συγκεκριμενη βλαβη |
![]() |
|
|