![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα εδώ και μια εβδομάδα μου εχει ανάψει η ένδειξη LAMPR έχω δει της πίσω λάμπες τον φλας και του STOP και ολες είναι καλές, εχει τύχη σε κάποιον άλλον αυτο το πράγμα;
Σε συνεργείο που πήγα μου ειπαν οτι κάποια λάμπα ειναι να καεί, εχει βάση αυτο που μου είπαν; Ευχαριστώ. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
πολι πηθανο
αλλαξε την πησο κε θα της περασει !!! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
.,το ότι επρόκειτο να καεί., δεν υπάρχει.,.,
κάποια δεν στην διαβάζει.,., άλλαξες καμιά τώρα τελευταία.,.,? η ψείρα λειτουργεί.,.,., μήπως έβαλες κανα λεντάκι.,.,? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Το έχω πάθει κι εγώ, ενώ η λάμπα του stop είναι καλή δεν κάνει επαφή.
Αυτό συμβαίνει επειδή δημιουργείται (από κακή επαφή με τους ακροδέκτες) αρκ, ανεβάζοντας θερμοκρασία στους ακροδέκτες της λάμπας με αποτέλεσμα να τους λιώνει λίγο. Ξύσε λίγο τους ακροδέκτες του ####φάναρου και θα είσαι οκ! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ok παιδιά πάω να το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω.
![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
κοίταξε μήπως έχει τσακίσει/ έχει πιαστεί κάποιο καλωδιάκι της πίσω λάμπας
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Λιπών δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μου έκανε η εν λογο λάμπα του STOP,οταν πριν μια εβδομάδα της εκανα ενα έλεγχο για να δω αν ειναι καμένη τα δυο συρματάκια που εχει έδειχναν να ειναι καλά αλλα δεν ήταν, πριν απο λίγο που την ξανά είδα διαπίστωσα το εξής οτι οταν άναβε το φανάρι το ενα συρματάκι που ηταν γερο πυράκτωνε και με αποτέλεσμα το δεύτερο που ηταν κομμένο να κολλάει απο την πυράκτωση και να δουλεύει κανονικά. Ειναι να μην τρελαίνεστε η οχι.
Πάντως ευχαριστώ για ακόμα μια φορά για το ενδιαφέρον σας. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by thomavridis; 04-06-2013 at 19:28. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() ...The bike may be fooling you. It can make one filament look like two by using two different voltage levels for tail light vs brake light...
...Canbus has a neat feature: When one filament is burnt out, it gets the remaining one to do double duty, as both marker and brake, by varying the power feded to the remaining filament. Replace your bulb, and the Lampr will go away... ...The CAN-BUS system. This intelligent wiring system runs the bulb at a low 5 volts of power, enough to make it glow as a tail light. When you apply the brake, CAN-BUS bumps up the voltage which brightens the bulbs... |
![]() |
|
|