![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Παιδιά τι θα διαλέγατε από τα 2 μοντέλα και γιατί???
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Αν το και ένα από το άλλο απέχουν κατά πολύ σε όλα,
εγώ είμαι υπέρ RT ποιο ελαφρύ ποιο ευέλικτο, και κατά την γνώμη μου ποιο φινετσάτο, το 1300 είναι ποιο σπορ και ποιο δυνατό αλλά και ποιο βαρύ. ......................... ![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Αν και δεν ειμαι BMWδάκιας ακόμα, θα διάλεγα αυτό !
BMW K1300GT Νέα τιμή: 18.436 Προηγούμενη τιμή: 19.100 Ο άνεμος ανανέωσης που φύσηξε στη σειρά Κ της BMW για το 2009 άγγιξε και το Κ 1300 GT, το οποίο έγινε, με μερικές ουσιαστικές κινήσεις, ισχυρότερο, σταθερότερο, πιο άνετο και πολύ πιο εργονομικό! Η αύξηση του κυβισμού που πραγματοποιήθηκε σε όλα τα μοντέλα της σειράς K, είχε ως αποτέλεσμα το GT να αποτελεί πλέον την ισχυρότερη μοτοσικλέτα στη κατηγορία. Οι 160 ίπποι και τα 13,7 κιλά ροπής κάνουν την εμφάνισή τους σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παρουσιάζοντας έτσι ένα πληρέστερο φάσμα απόδοσης. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του νέου K 1300 GT είναι το HP Gearshift Assistant.Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάζεται πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής και επιτρέπει το ανέβασμα σχέσης, χωρίς τη συμβολή του συμπλέκτη, προκειμένου να μην υπάρχει η παραμικρή διακοπή στην ισχύ κατά τη διάρκεια της αλλαγής. Επιπλέον, το K προσφέρεται προαιρετικά και με το σύστημα ESA II, τη δεύτερη γενιά του ηλεκτρονικού συστήματος ρύθμισης αναρτήσεων της BMW. Το αναβαθμισμένο πλέον Duolever της BMW τοποθετήθηκε στον μπροστινό τροχό και συμβάλλει καθοριστικά στη βελτιωμένη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Νέο είναι και το ψαλίδι, το οποίο έχει κατασκευαστεί από κράμα αλουμινίου και προσφέρει, σύμφωνα πάντα με τους Βαυαρούς, καλύτερη αίσθηση από ποτέ. πηγη |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Προσωπικα εννοειτε το RT.Εκτος απο το θεμα γουστου,μ'αρεσει πιο πολυ,
για μενα το GT δεν κανει τοσο για τους Ελληνικους δρομους. Βεβαια ολα αυτα ειναι σχετικα.Περι ορεξεως.... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ελα ντε?
κ1300 δαγκωτό τα είπε όλα ο μπλακ ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() γιατί μου βάζεις τέτοια διλήμματα ?? Μάλλον το Κ |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Γιατί πρέπει να αποφασίσω άμεσα...
![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
RT και δε θα μετανοιωσεις....
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Καλή η αγορά του Κ και καλά πάει στο δρόμο εξίσου άνετα με ένα RT.
![]() Το μετά το έχετε σκεφθεί? τι εννοώ??, ![]() 1. Το κόστος συντήρησης, το ένα τετρακύλινδρο εν σειρά το άλλο δηκύλινδρο με της κεφαλές ΕΞΩ σε πρώτη θέση Κ.Α. πολλά ......![]() 2. Μετά.... στο ταξίδι, που θα χρησιμοποιήσεις όλα αυτά τα άλογα που έχει το Κ ???, ΜΟΝΟ σε καμιά τρελή βόλτα (βλέπε Χαλκίδα !!!) 3. Τώρα πάει το περί ορέξεως ..... όποιο σου αρέσει περισσότερο
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο (georgekostas), όχι γιατί την έχουμε, όχι γιατί τίς έχουμε συγκρίνει και όχι γιατί η GT δεν έχει προτερήματα ή πολύ καλά χαρακτηριστικά...μόνον που όπως είπε δεν προσφέρεται για το Ελληνικό μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι...αλλά, σεβαστά τα γούστα για όποιον την προτιμήσει.
|
![]() |
|
|