![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Μπορω να επισκευασω το μαμα αμορτισερ και να του αλαξω ελατηριο?,
γιατι εδω στη θεσσαλονικη εναν που ρωτησα μου ειπε πως δεν γινεται επισκευη μονο ελατηριο θα αλαξουμε. Θα ρωτησω εναν ακομη ο οποιος ειναι ο μαστερ εδω πανω στη Θεσ/ικη και απο τη θα μου πει θα πραξω αναλογος. Το αμορτισερ δεν παρουσιαζει καμια διαρροη,αλλα δειχνει πεσμενο δεν μπορει να απορροφηση τις ανωμαλιες του οδοστροματος. Εχω διαβασει πιο παλια ποστ εδω μεσα αλλα αναφερωνται σε 1200GS. Oποια πληροφορια δεκτη και αμα γνωριζουμε απο τιμουλες σε τιποτα ελατηρια η αμορτισερ, ειναι καλοδεχουμενη. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
...να βάλεις ένα WP ελατήριο και θα είσαι μιά χαρά!!!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Νομίζω ότι έχει δίκιο ο ekatontarxos. Εγώ είχα βάλει σε F650GS και είδα διαφορά.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
εαν δουλευη η αποσβεση του τοτε επισκευαζεται .Το μονο προβλημα ειναι οτι λογο αλλαγης του εργοστασιου υπαρχη προσορινη ελλειψη
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
για ποιό από τα δύο αμορτισέρ ενδιαφέρεσαι, μπρός ή πίσω;
πάς χώμα; την φορτώνεις σαν γαιδούρα; έχεις ρυθμίσει το sag όπως περιγράφει ο alex; όπως και να χει, δεν είναι δύσκολο να το βγάλεις το μπροστά ή το πίσω, να το δώσεις ή να το στειλεις για μέτρηση και αναλόγως το τι θα σου πεί, ο καλός ο μάστορας, πράττεις τα αντίστοιχα διαφήμιση ή όχι, K-shock ή τασούλης στην αθήνα, εγγύηση πως ότι σου πούν ισχύει, δίχως να σε κλέψει κανείς, σωστοί επαγγελματίες, έχω πάει και στους δύο, πλήρως ικανοποιημένος. για θεσνικιώτικο κατάστημα, ένας φίλος δοκίμασε αυτό με τις καλύτερες των εντυπώσεων, bike-therapy, Λυσάνδρου 8-Κ.Καραμανλή, Θεσσαλονίκη. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Θα σου πω όμως τι ισχύει για τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ των μοτοσυκλετων!!! Αυτα τα αμορτισερ ειναι κλειστου τύπου και οχι επισκευασιμα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων! Η αιτια ειναι οτι ολα αυτα τα αμορτισερ ειναι αερίου(αζωτο)-λαδιου, το λαδι αντε και το αλλαζεις το αζωτο απο που θα το βγάλεις εν πρωτοις κι απο που θα το ξαναγεμισεις εν δευτεροις!!!!! Δεν υπαρχει βαλβιδα πληρωσης/αποπληρωσης γιαυτην την δουλεια!! Στα επισκευαζομενα αμορτισερ (π.χ. white power) η διαδυκασια αυτη γινεται εσωτερικα του αμορτισερ και προτου μπει το λαδι αν θυμαμαι καλα!!! Αν της BMW παρεχουν αυτην την ευκολια τότε μην πας παρακατω!!!!! ![]() Το λαδι που ειναι τοποθετημενο στα κλειστα και μη επισκευασιμα αμορτισερ μοτοσυκλετων πρωτης τοποθετησης ειναι τυπου ATF (σαν αυτο που ειχαν οι βατραχοι της citroen με την υδροπνευματικη αναρτηση) και μονοτυπο!!! Αυτο το λαδι εχει την διοτητα να μην σπαει, να μην χαλαει, γενικα να μην παθαινει τίποτε παρα μονον μετα απο εκατονταδες χιλιαδες κμ!!!! Αυτο που παθαινει ειναι το ελατηριο!! Τι παθαινει? ελαττωνεται το αρχικο μηκος του (το πως ειναι ολοκληρο μαθημα μηχανολογιας και το bandwith του foroum δεν φτάνει) προξενωντας τα συμπτωματα που περιγράφεις!! Θεωρω οτι αν τα κμ σου ειναι κατω απο 100,000 - 150,000 και η χρηση τη μοτο ειναι 60 ασφαλτο και 40 χωμα και δεν εχει διαροές τότε ενα καλο after market ελατηριο θα σου μετατρέψει την μοτο σε τρενο express!!! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε για δες αυτό .Είναι παλιότερο θέμα για R1200GS,λεέι πολλά για αγορά καινούριου ή επισκευή,τελικά ο φίλος που έχει το R1200GS επισκεύασε το μαμά αμορτισέρ.Νομίζω πως ίδια φιλοσοφία είναι και το R1150GS.Διαβασέ το θα σε βοηθήσει στις απορίες σου.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Παω χωμα αλλα οχι συχνα, και οχι τιποτα σκληροπυρινικα εντουρο. Σαν δυο γαιδουρια θα λεγα. Σχεδον το εχω ρυθμισει. Σε αυτον πηγα και μου ειπε τα παραπανω,εαν δεν εχει μπουκαλα με αζωτο και αλλα τετοια μαντζαφλερια, δεν ειναι επισκευασιμο. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
της μοτο ειναι 80ασφαλτο 20χωμα. Τι ελατηριο προτεινεται, αν μπορω να το περασω μονο μου και καμια τιμουλα εαν ξερεται. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ Π.Μ!!!!! |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εφοσον η χρηση ειναι 80 ασφαλτος και 20 ''μαλακο'' χωμα ενα ελατηριο (για μενα τα Ηyperpro(ΗΡ) ειναι η κορυφη μιας και εχω δοκιμασει και OHLINS & WP)! Να θυμασαι οτι αν αλλαξεις το πισω πρέπει απαραιτητως να αλλαξεις ακι το μπροστά και οτι βαλεις πισω πρέπει να βαλεις και στο μπροστα (ισχυει και για το αναποδο), αλλιως δεν θα συνεργαζεται το πισω με το μπροστά!!! Κι αυτο διότι βαζοντας ενας π.χ. ΗΡ πισω λογω κατασκευης το πισω μερος σηκωνεται αρκετα (στο δικο μου 2,5 ποντους) οποταν μπρουμουτιζει εμπρος και στα φρεναρισματα και τις στροφες το πισω μερος χανει την επαφη με το εδαφος (το ιδιο ισχυει κι αν αλλαξεις μονο το μπροστινο ελατηριο αλλα τοτε ο εμπρος τροχος ελαφραινει πολυ και στις στροφες συναντας προβλημα) μιας και το σωστο SAG παει περιπατο και δεν μπορει να ρυθμιστεί!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Επισκευη tubeless ελαστικου.!!!! | riko46 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 33 | 27-11-2009 21:03 |
Επισκευη σελλας | georgekostas | Φροντίδα | 26 | 30-08-2009 16:13 |
ABS R1150GS | kostasvar | Τεχνικά θέματα διάφορα | 12 | 14-08-2009 09:25 |
Επισκευη Ελαστικου | soter3gm | Τεχνικά θέματα διάφορα | 5 | 03-06-2009 01:25 |
ΒΕΛΤΙΩΣΗ R1150GS | RedSpider | Τεχνικά θέματα διάφορα | 1 | 21-02-2009 06:25 |