GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 19-10-2009, 01:52
LEADER Ο/Η LEADER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΤΟΥΜΠΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 169
Προεπιλογή Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Μπορω να επισκευασω το μαμα αμορτισερ και να του αλαξω ελατηριο?,
γιατι εδω στη θεσσαλονικη εναν που ρωτησα μου ειπε πως δεν γινεται
επισκευη μονο ελατηριο θα αλαξουμε.
Θα ρωτησω εναν ακομη ο οποιος ειναι ο μαστερ εδω πανω στη Θεσ/ικη
και απο τη θα μου πει θα πραξω αναλογος.
Το αμορτισερ δεν παρουσιαζει καμια διαρροη,αλλα δειχνει πεσμενο
δεν μπορει να απορροφηση τις ανωμαλιες του οδοστροματος.
Εχω διαβασει πιο παλια ποστ εδω μεσα αλλα αναφερωνται σε 1200GS.
Oποια πληροφορια δεκτη και αμα γνωριζουμε απο τιμουλες σε τιποτα ελατηρια η αμορτισερ, ειναι καλοδεχουμενη.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 19-10-2009, 09:05
ekatontarxos Ο/Η ekatontarxos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
25/4/65 - 5/7/09
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Στην μνήμη μας για πάντα !
Μoto: GS1200ADV
Μηνύματα: 157
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

...να βάλεις ένα WP ελατήριο και θα είσαι μιά χαρά!!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 19-10-2009, 09:11
vp_68 Ο/Η vp_68 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Βριλήσσια - Άρτα
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 1,148
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ekatontarxos Εμφάνιση μηνυμάτων
...να βάλεις ένα WP ελατήριο και θα είσαι μιά χαρά!!!
Νομίζω ότι έχει δίκιο ο ekatontarxos. Εγώ είχα βάλει σε F650GS και είδα διαφορά.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 19-10-2009, 10:36
boxerakias57 Ο/Η boxerakias57 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: πατησια
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 717
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

εαν δουλευη η αποσβεση του τοτε επισκευαζεται .Το μονο προβλημα ειναι οτι λογο αλλαγης του εργοστασιου υπαρχη προσορινη ελλειψη
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 19-10-2009, 11:06
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

για ποιό από τα δύο αμορτισέρ ενδιαφέρεσαι, μπρός ή πίσω;
πάς χώμα;
την φορτώνεις σαν γαιδούρα;
έχεις ρυθμίσει το sag όπως περιγράφει ο alex;

όπως και να χει, δεν είναι δύσκολο να το βγάλεις το μπροστά ή το πίσω, να το δώσεις ή να το στειλεις για μέτρηση και αναλόγως το τι θα σου πεί, ο καλός ο μάστορας, πράττεις τα αντίστοιχα

διαφήμιση ή όχι, K-shock ή τασούλης στην αθήνα, εγγύηση πως ότι σου πούν ισχύει, δίχως να σε κλέψει κανείς, σωστοί επαγγελματίες, έχω πάει και στους δύο, πλήρως ικανοποιημένος. για θεσνικιώτικο κατάστημα, ένας φίλος δοκίμασε αυτό με τις καλύτερες των εντυπώσεων, bike-therapy, Λυσάνδρου 8-Κ.Καραμανλή, Θεσσαλονίκη.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 19-10-2009, 12:35
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από LEADER Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορω να επισκευασω το μαμα αμορτισερ και να του αλαξω ελατηριο?,
γιατι εδω στη θεσσαλονικη εναν που ρωτησα μου ειπε πως δεν γινεται
επισκευη μονο ελατηριο θα αλαξουμε.
Θα ρωτησω εναν ακομη ο οποιος ειναι ο μαστερ εδω πανω στη Θεσ/ικη
και απο τη θα μου πει θα πραξω αναλογος.
Το αμορτισερ δεν παρουσιαζει καμια διαρροη,αλλα δειχνει πεσμενο
δεν μπορει να απορροφηση τις ανωμαλιες του οδοστροματος.
Εχω διαβασει πιο παλια ποστ εδω μεσα αλλα αναφερωνται σε 1200GS.
Oποια πληροφορια δεκτη και αμα γνωριζουμε απο τιμουλες σε τιποτα ελατηρια η αμορτισερ, ειναι καλοδεχουμενη.
Δεν μας λες τα κμ που εχεις κανει ουτε το πως τα εχεις κανει κι αυτο ειναι σοβαρο για μια εκ πρωτης όψεως κριση!!

Θα σου πω όμως τι ισχύει για τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ των μοτοσυκλετων!!! Αυτα τα αμορτισερ ειναι κλειστου τύπου και οχι επισκευασιμα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων! Η αιτια ειναι οτι ολα αυτα τα αμορτισερ ειναι αερίου(αζωτο)-λαδιου, το λαδι αντε και το αλλαζεις το αζωτο απο που θα το βγάλεις εν πρωτοις κι απο που θα το ξαναγεμισεις εν δευτεροις!!!!! Δεν υπαρχει βαλβιδα πληρωσης/αποπληρωσης γιαυτην την δουλεια!! Στα επισκευαζομενα αμορτισερ (π.χ. white power) η διαδυκασια αυτη γινεται εσωτερικα του αμορτισερ και προτου μπει το λαδι αν θυμαμαι καλα!!! Αν της BMW παρεχουν αυτην την ευκολια τότε μην πας παρακατω!!!!!
Το λαδι που ειναι τοποθετημενο στα κλειστα και μη επισκευασιμα αμορτισερ μοτοσυκλετων πρωτης τοποθετησης ειναι τυπου ATF (σαν αυτο που ειχαν οι βατραχοι της citroen με την υδροπνευματικη αναρτηση) και μονοτυπο!!! Αυτο το λαδι εχει την διοτητα να μην σπαει, να μην χαλαει, γενικα να μην παθαινει τίποτε παρα μονον μετα απο εκατονταδες χιλιαδες κμ!!!! Αυτο που παθαινει ειναι το ελατηριο!! Τι παθαινει? ελαττωνεται το αρχικο μηκος του (το πως ειναι ολοκληρο μαθημα μηχανολογιας και το bandwith του foroum δεν φτάνει) προξενωντας τα συμπτωματα που περιγράφεις!!
Θεωρω οτι αν τα κμ σου ειναι κατω απο 100,000 - 150,000 και η χρηση τη μοτο ειναι 60 ασφαλτο και 40 χωμα και δεν εχει διαροές τότε ενα καλο after market ελατηριο θα σου μετατρέψει την μοτο σε τρενο express!!!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 19-10-2009, 13:05
vtheo Ο/Η vtheo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Π.Φάληρο,Αττικής
Μoto: R1200 GSA
Μηνύματα: 1,343
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Φίλε για δες αυτό .Είναι παλιότερο θέμα για R1200GS,λεέι πολλά για αγορά καινούριου ή επισκευή,τελικά ο φίλος που έχει το R1200GS επισκεύασε το μαμά αμορτισέρ.Νομίζω πως ίδια φιλοσοφία είναι και το R1150GS.Διαβασέ το θα σε βοηθήσει στις απορίες σου.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 19-10-2009, 17:45
LEADER Ο/Η LEADER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΤΟΥΜΠΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 169
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
για ποιό από τα δύο αμορτισέρ ενδιαφέρεσαι, μπρός ή πίσω;
πάς χώμα;
την φορτώνεις σαν γαιδούρα;
έχεις ρυθμίσει το sag όπως περιγράφει ο alex;

όπως και να χει, δεν είναι δύσκολο να το βγάλεις το μπροστά ή το πίσω, να το δώσεις ή να το στειλεις για μέτρηση και αναλόγως το τι θα σου πεί, ο καλός ο μάστορας, πράττεις τα αντίστοιχα

διαφήμιση ή όχι, K-shock ή τασούλης στην αθήνα, εγγύηση πως ότι σου πούν ισχύει, δίχως να σε κλέψει κανείς, σωστοί επαγγελματίες, έχω πάει και στους δύο, πλήρως ικανοποιημένος. για θεσνικιώτικο κατάστημα, ένας φίλος δοκίμασε αυτό με τις καλύτερες των εντυπώσεων, bike-therapy, Λυσάνδρου 8-Κ.Καραμανλή, Θεσσαλονίκη.
Για το πισω.
Παω χωμα αλλα οχι συχνα, και οχι τιποτα σκληροπυρινικα εντουρο.
Σαν δυο γαιδουρια θα λεγα.
Σχεδον το εχω ρυθμισει.
Σε αυτον πηγα και μου ειπε τα παραπανω,εαν δεν εχει μπουκαλα
με αζωτο και αλλα τετοια μαντζαφλερια, δεν ειναι επισκευασιμο.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 19-10-2009, 17:53
LEADER Ο/Η LEADER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΤΟΥΜΠΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 169
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν μας λες τα κμ που εχεις κανει ουτε το πως τα εχεις κανει κι αυτο ειναι σοβαρο για μια εκ πρωτης όψεως κριση!!

Θα σου πω όμως τι ισχύει για τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ των μοτοσυκλετων!!! Αυτα τα αμορτισερ ειναι κλειστου τύπου και οχι επισκευασιμα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων! Η αιτια ειναι οτι ολα αυτα τα αμορτισερ ειναι αερίου(αζωτο)-λαδιου, το λαδι αντε και το αλλαζεις το αζωτο απο που θα το βγάλεις εν πρωτοις κι απο που θα το ξαναγεμισεις εν δευτεροις!!!!! Δεν υπαρχει βαλβιδα πληρωσης/αποπληρωσης γιαυτην την δουλεια!! Στα επισκευαζομενα αμορτισερ (π.χ. white power) η διαδυκασια αυτη γινεται εσωτερικα του αμορτισερ και προτου μπει το λαδι αν θυμαμαι καλα!!! Αν της BMW παρεχουν αυτην την ευκολια τότε μην πας παρακατω!!!!!
Το λαδι που ειναι τοποθετημενο στα κλειστα και μη επισκευασιμα αμορτισερ μοτοσυκλετων πρωτης τοποθετησης ειναι τυπου ATF (σαν αυτο που ειχαν οι βατραχοι της citroen με την υδροπνευματικη αναρτηση) και μονοτυπο!!! Αυτο το λαδι εχει την διοτητα να μην σπαει, να μην χαλαει, γενικα να μην παθαινει τίποτε παρα μονον μετα απο εκατονταδες χιλιαδες κμ!!!! Αυτο που παθαινει ειναι το ελατηριο!! Τι παθαινει? ελαττωνεται το αρχικο μηκος του (το πως ειναι ολοκληρο μαθημα μηχανολογιας και το bandwith του foroum δεν φτάνει) προξενωντας τα συμπτωματα που περιγράφεις!!
Θεωρω οτι αν τα κμ σου ειναι κατω απο 100,000 - 150,000 και η χρηση τη μοτο ειναι 60 ασφαλτο και 40 χωμα και δεν εχει διαροές τότε ενα καλο after market ελατηριο θα σου μετατρέψει την μοτο σε τρενο express!!!
τα χιλιομετρα της μηχανης αυτη τι στιγμη ειναι στα 63.500 και η χρηση
της μοτο ειναι 80ασφαλτο 20χωμα.
Τι ελατηριο προτεινεται, αν μπορω να το περασω μονο μου και καμια τιμουλα εαν ξερεται.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ Π.Μ!!!!!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 19-10-2009, 19:35
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Επισκευη αμορτισερ R1150GS?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από LEADER Εμφάνιση μηνυμάτων
τα χιλιομετρα της μηχανης αυτη τι στιγμη ειναι στα 63.500 και η χρηση
της μοτο ειναι 80ασφαλτο 20χωμα.
Τι ελατηριο προτεινεται, αν μπορω να το περασω μονο μου και καμια τιμουλα εαν ξερεται.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ Π.Μ!!!!!
αφου δεν εχει δοχειο αζωτου ξεχωριστό.......ξεχασε την επισκευη του!!!
Εφοσον η χρηση ειναι 80 ασφαλτος και 20 ''μαλακο'' χωμα ενα ελατηριο (για μενα τα Ηyperpro(ΗΡ) ειναι η κορυφη μιας και εχω δοκιμασει και OHLINS & WP)!
Να θυμασαι οτι αν αλλαξεις το πισω πρέπει απαραιτητως να αλλαξεις ακι το μπροστά και οτι βαλεις πισω πρέπει να βαλεις και στο μπροστα (ισχυει και για το αναποδο), αλλιως δεν θα συνεργαζεται το πισω με το μπροστά!!! Κι αυτο διότι βαζοντας ενας π.χ. ΗΡ πισω λογω κατασκευης το πισω μερος σηκωνεται αρκετα (στο δικο μου 2,5 ποντους) οποταν μπρουμουτιζει εμπρος και στα φρεναρισματα και τις στροφες το πισω μερος χανει την επαφη με το εδαφος (το ιδιο ισχυει κι αν αλλαξεις μονο το μπροστινο ελατηριο αλλα τοτε ο εμπρος τροχος ελαφραινει πολυ και στις στροφες συναντας προβλημα) μιας και το σωστο SAG παει περιπατο και δεν μπορει να ρυθμιστεί!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Επισκευη tubeless ελαστικου.!!!! riko46 Τεχνικά θέματα διάφορα 33 27-11-2009 21:03
Επισκευη σελλας georgekostas Φροντίδα 26 30-08-2009 16:13
ABS R1150GS kostasvar Τεχνικά θέματα διάφορα 12 14-08-2009 09:25
Επισκευη Ελαστικου soter3gm Τεχνικά θέματα διάφορα 5 03-06-2009 01:25
ΒΕΛΤΙΩΣΗ R1150GS RedSpider Τεχνικά θέματα διάφορα 1 21-02-2009 06:25


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:33.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!