GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Παλαιά μοντέλα - Classic

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 18-10-2009, 21:55
kostasvar Ο/Η kostasvar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 831
Προεπιλογή NSU Max 250cc


Αυτή είναι μια άλλη μεγάλη μου αγάπη.Πρίν απο 6 μήνες ολοκλήρωσα την ολική ανακατασκευή και πιστέψτε με άξιζε τον κόπο!!!Σας παραθέτω και λίγα λόγια για την ιστορία της.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Η Γερμανική NSU κατασκεύασε πολλές σημαντικές μοτοσικλέτες από το 1901 μέχρι το 1963. Μια απο τις πιο αξιοπρόσεκτες ήταν η NSU Max 250 του 1952. Μια μοτοσικλέτα στην οποία μπροστά υποκλινόταν και ο κύριος Honda.

NSU σημαίνει Ένωση Ραπτομηχανών της πόλης Νεκαρσουλμ. Η εταιρεία λόγω της εμπειρίας στην επεξεργασία μετάλλου και στην κατασκευή εξαρτημάτων, πέρασε γρήγορα στην κατασκευή μοτοποδηλάτων. [...] Τους πρώτους της κινητήρες τους παρουσίασε το 1903 ενώ το 1905 τοποθέτησε υδρόψυξη!!

Την μεγαλύτερη φήμη την χάρισε στο εργοστάσιο η Max 250, ξαδέλφη της οποίας κερδίζει το Παγκόσμιο Ταχύτητας στα 250 cc το 1953 και το '54 και η αδελφή της το 1955.

Με 17 ολόκληρους ίππους για μοτοσικλέτα καθημερινής μετακίνησης έφερε την επανάσταση στο χώρο κυρίως λόγω της αξιοπιστίας του.
Η Spezialmax του 1954 είχε μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 14 lt και μεγάλα αλουμινιένια ταμπούρα που έδιναν καλύτερες επιβραδύνσεις και ακινητοποιήσεις. Δυο χρόνια αργότερα εμφανίζεται η εξελιγμένη Supermax με εμφανή διαφόρα τα 2 πίσω αμορτισέρ.

Ο Herman-Peter Muller θέλοντας να τρέξει στο Παγκόσμιο του '55 παίρνει ένα Sportmax περιποιημένο από το αγωνιστικό τμήμα της NSU που απέδιδε 30 ίππους. Για πρώτη φορά στην ιστορία ένας ιδιώτης και μάλιστα 46 ετών κερδίζει παγκόσμιο τίτλο και μάλιστα πάνω σε μια μοτοσικλέτα/μοντέλο δρόμου.

Στην Utah, στο Bonneville o Muller κατακτά 38 παγκόσμιους τίτλους πάνω σε NSU Sportmax. Έκτοτε η Sportmax κατακτά 7 ακόμα γερμανικά πρωταθλήματα 250cc με αναβάτες όπως οι Baltisberger, Kassner, Butz.

H NSU Max 250 σε όλες τις παραλλαγές και εκδόσεις μπαίνει δίκαια στο πάνθεον των σημαντικότερων μοτοσικλετών όλων των εποχών.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:01.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!