![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
||||
|
||||
![]()
Πολλές φορές στο παρελθόν έχουμε δει καινοτομίες από κατασκευαστές, κυρίως σε θέματα σχεδιασμού αλλά και σε μηχανολογικούς τομείς. Καινοτομίες σε τομείς όπως αναρτήσεις, φρένα, κινητήρες, διαχείριση καυσίμου. Οι καινοτομίες αυτές πολλές φορές προέρχονται από το χώρο του αυτοκινήτου (όπως το ABS πχ), μιας και η χωροταξία της μοτοσικλέτας είναι σαφώς πιο δύσκολη για νέες εφαρμογές σε σχέση με το αυτοκίνητο. Για πρώτη φορά όμως βλέπουμε κατασκευαστής να τολμά να εφαρμόσει κάτι νέο στον τομέα της μετάδοσης. Ιστορική αναδρομή
![]() ![]() - Σειριακή λειτουργία : ο αναβάτης αποφασίζει να αλλάξει σχέση στο κιβώτιο είτε μέσω του πεντάλ είτε μέσω των διακοπτών στο τιμόνι. Οι αλλαγές επιτυγχάνονται μέσω ενός σερβομηχανισμού ο οποίος εξαναγκάζει τον ιμάντα να αλλάξει μεταξύ των 7 προεπιλεγμένων εικονικών σχέσεων σε εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες. Σε αυτή τη λειτουργία και κατά την επιβράδυνση, αν ο αναβάτης ξεχαστεί να κατεβάσει ταχύτητα, το σύστημα αυτόματα κατεβάζει μια σχέση με σκοπό να διατηρήσει τον κινητήρα σε ωφέλιμη περιοχή στροφών. - Πλήρως αυτόματη λειτουργία (Autodrive): Έξυπνα συστήματα αναλαμβάνουν τον πλήρη έλεγχο και διατηρούν τον κινητήρα σε περιοχή στροφών μέγιστης ροπής περιορίζοντας έτσι τις πιθανότητες να κρεμάσει ο κινητήρας σε οποιαδήποτε φάση λειτουργίας του. Ο αναβάτης έχει 3 επιλογές. Touring: για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και άνεση στην οδήγηση. Sport: για μέγιστη απόδοση και πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του κινητήρα Rain: για χρήση σε δρόμους με μειωμένη πρόσφυση. Σε κάθε περίπτωση ο αναβάτης μπορεί να περάσει σε όποια λειτουργία επιθυμεί χωρίς να χρειαστεί να ακινητοποιήσει τη μοτοσικλέτα. Στην ουσία, λοιπόν, ο αναβάτης δεν έχει παρά να πατήσει το μπροστινό φρένο (διαδικασία που θυμίζει τα scooter, είναι η αλήθεια) και να θέσει σε λειτουργία το μοτέρ. Γυρίζοντας το γκάζι διαπιστώνει κανείς πως η διαδικασία εκκίνησης διαφέρει σε σχέση με ένα scooter, μιας και δεν υπάρχει αυτό το κενό του φυγοκεντρικού συμπλέκτη, εξασφαλίζοντας έτσι ακρίβεια σε μανούβρες παρκαρίσματος ή σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες κίνησης. Σε εκκινήσεις στα φανάρια απλά ανοίγεις το γκάζι χωρίς να ανησυχείς για απρόσεκτες ή κακές αλλαγές ταχυτήτων. Το μόνο δύσκολο που πρέπει να συνηθίσει ο αναβάτης είναι η έλλειψη επιβράδυνσης του κινητήρα κάτω από τα 20 χιλιόμετρα. Βέβαια, στην ημιαυτόματη λειτουργία μπορεί ο αναβάτης να κατεβάσει ταχύτητα και να εξασφαλίσει την επιβράδυνση από τον κινητήρα, απλά πατώντας το κουμπί για να κατεβάσει σχέση. Το κιβώτιο και οι άλλοι ![]() ![]() ![]() Πηγή:Μοτοτρίτη
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Κατι σαν τα σκουτερ δηλαδη;
Αμα δεν αλλαζεις ταχυτητες ομως χανεται καπου η γλυκα. Το ιδιο πιστευω και για τ αμαξια βεβαια. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ευχαριστούμε Νικόλα!!!
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ωραίο κόλπο..............
![]() |
![]() |
|
|