![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ρε παιδιά δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλους αλλά εμένα τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει πανικός. Ενώ μέχρι πριν ένα δυό χρόνια λέγαμε οτι οι BMW δεν κλέβονται, τον τελευταίο καιρό ακούμε συνέχεια για κλοπές. Σήμερα έμαθα οτι την Παρασκευή το βράδυ κλέψανε μια adventure του '11 τούμπανο το μηχανάκι, από τον Κορυδαλό που είχε και συναγερμό. Και αυτό που με παραξενεύει περισσότερο είναι οτι τις κλέβουν και μέσα από πυλωτές και κλειδωμένες.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το τι τις κάνουν τις κλεμένες. Και πως κάνουν μεταβίβαση;;;;;;. ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Φαίνεται να επανερχόμαστε στα χρόνια του 90...
Τα ακριβά μηχανάκια και αυτά που κυκλοφορούσαν πολυ, όπως ΧΤ ας πούμε ή τα 600-750-1000 SS, ήταν "παραγγελείες". Τρακαρισμένα ή χαλασμένα που δεν είχαν φράγκα να τα φτιάξουν τα παράταγαν σε συνεργεία μήνες. Τα συνεργεία λοιπόν φρόντιζαν για ανταλλακτικά μεταχειρισμένα , σε "καλές" τιμές ![]() Μετά προχώρησε η δουλειά στο να χτυπάνε νούμερα σε κλεμένα μηχανάκια. Τι νούμερα; Θυμάστε τις αγγελίες που ζητούσαν άδειες από τρακαρισμένα μηχανάκια και μάλιστα συγκεκριμένα μοντέλα; Αγόραζαν λοιπόν νόμιμα, έναντι 200.000 δρχ μια άδεια τρακαρισμένου - κατεστραμένου και χτύπαγαν αυτά τα νούμερα (έφτιαχναν και το χρώμα) στο κλεμένο. Τα τελευταία μεγάλα κυκλώματα εξαρθώθηκαν γύρω στο 2005. Τότε τα BMW δεν κλέβονταν γιατί δεν κυκλοφορούσαν αρκετά. Μετά το μπαμ στις πωλήσεις με το GS 1200, δημιουργήθηκε κοινό ![]() Κι αν πούμε ότι η παραποίηση δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση σε ένα BMW, τα ανταλλακτικά πάντα χρειάζονται. Δυστυχώς, ο κλέφτης που έχει στοχοποιήσει μηχανή, δύσκολα αποτυγχάνει ![]() Έχει όλο το χρόνο να σχεδιάσει λεπτομερώς τις ενέργειές του. Γι αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να υπάρχουν όλα τα μέτρα ασφάλειας (συναγερμός, λουκέτο, κλεισό γκαράζ αν γίνεται και οπωσδήποτε ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΛΟΠΗΣ!). |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Τώρα μπορείς. Η interamerican κάνει σίγουρα.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Και η chartis
Send from me vre! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Σήμερα δεν μπορούν να κτυπήσουν νούμερα λόγω της στίξης του πλαισίου από ηλεκτροπόντα. Απλά οι κλεμμένες γίνονται ανταλλακτικά.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
ακούγεται ότι μερικές τις πάνε σε χώρες του εξωτερικού (ρουμανια κτλ) και οι υπόλοιπες γίνοντια ανταλακτικα
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Δεν είναι απίθανο και γω το έχω ακούσει.Είναι δύσκολο έως απίθανο να κτυπηθούν νέα νούμερα πλαισίου και αυτό γιατί τα νούμερα όπως προανέφερα τώρα πια μπαίνουν με ηλεκτροπόντα και ταυτόχρονα ταυτοποιούνται, δηλ. το "Χ" νούμερο έχει εξαχθεί επίσημα στην Ελβετία,Δανία κ.ο.κ.Ετσι,αν ένα κλεμμένο πάει για service σε εξουσιοδοτημένο, το συνεργείο online μπορεί να διαπιστώσει αν είναι κλεμμένο ή όχι.Δυστυχώς η τρέχουσα οικονομική συγκυρία και η κάκιστη τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας εξωθούν πολλούς στο να σκέπτονται πονηρά.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Ασφάλεια κλοπής γίνεται σε οποιαδήποτε μοτό, καινούρια ή μεταχείρω. Chartis, Interamerican σίγουρα και δεν είναι οι μόνες.
|
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|