![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
ενα θεματακι σχετικα με βελτιωσεις που σκεφτομαστε να κανουμε η εχουμε κανει ηδη στην μηχανη μας.
προσωπικα εχω 2 ερωτησεις-αποριες. με αφαιρεση καταλυτη τι παιζει?πρεπει να προσθεσω κατι αλλο?απ πλευρας αυξησης δυναμης τι γινεται? αλλο ενα ερωτημα ειναι,ολοι ξερουμε το power commander,υπαρχει κατι τετοιο και για τα gs μας,κι αν ναι ποια η διαφορα στην αποδοση? |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Καλύτερα να μην την πειράξεις τη μηχανή σου σε τίποτε!!
29 κατασκευαστές πλυντηρίων και καμμιά 30ριά μηχανόσαυροι εδώ μέσα θα σου πουν πως πιθανότερο να χάσεις παρά να κερδίσεις κάτι σε ιπποδύναμη. Από χρήματα θα χάσεις 1000% αν αρχίσεις τα "σκαλίσματα". Η συγκεκριμένη μηχανή έχει άλλο DNA .. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ΜΙα χαρά είναι κι έτσι όμως έτσι για να λύνονται κι οι απορίες είναι το θέμα
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Γιαννηηηηηη!!!!
Ακόμα δεν την έστρωσες και θα αρχίσεις να την πειράζεις ??? ![]() ![]() Άτακτο αγόρι !!!!............................ ![]() ![]() φιλαρακι υπάρχουν ότι θέλεις να βάλεις φιλτρακια εξάτμιση power commander Ότι και να κάνεις μακριά από ένα Φάνη ..............θα σε καταστρέψει ![]() ![]() Θα θέσω ένα άλλο ερώτημα αξίζει ο κόπος ?? ξεχρέωσε την και μετά (((όπως και εγώ αυτό περιμένω ))) ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ τη βελτίωσα ριζικά...
την έδωσα και πήρα RT... ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Βάλε καταρχήν ένα φιλτράκι (K&N, Green κλπ) και μόλις το στρώσεις (σωστά) βάλε ένα καλό τελικό (ανοιχτό κατα προτίμηση, δηλαδή φασαριόζικο). Με αυτά θα δείς μια προθυμία της μοτό στις χαμηλομεσαίες στροφές και γενικά μια πιό γεμάτη αίσθηση όχι όμως κάτι φανταχτερό που να αντικατοπτρίζει τα χρήματα που ξόδεψες...
Αυτό συμβαίνει γιατί ενώ εσύ έχεις κάνει αυτές τις (ακριβές) αλλαγές η μοτό δουλεύει με βάση τη χαρτογράφηση που έχει απο μαμά. Για να δείς μια σοβαρή διαφορά θα πρέπει να επέμβεις στη χαρτογράφηση της ανάφλεξης (PwerCom, Bazzaz κλπ..). Η επέμβαση αυτή βέβαια δεν είναι κάτι απλό και σίγουρα δεν είναι αγοράζω ένα PwrCom και το βάζω με ότι χάρτη έχει ή όποιον κατεβάσω από το Διαδύκτιο. Θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιον (σοβαρό) τεχνικό (με εξοπλισμό αισθητήρων και γνώσεις από εμπλοκή σε αγώνες) που θα παγιδεύσει τη μοτό και θα μαζεψει όλα τα αυτά τα στοιχεία σε Η/Υ προκειμένου να σου φτιάξει ένα χάρτη ακριβώς για τη μοτό σου. Υπόψη τα PwrCom και συναφή έρχονται με μηδενικό χάρτη δηλαδή δεν έκανες απολύτως τίποτα (μόνο μερικά € έχασες), αν δεν φτιαχτεί ένας χάρτης ειδικά για σένα και μάλιστα στο δρόμο (όχι σε δυναμόμετρο όπου όλα είναι ιδανικά). Η μοτό δεν παθαίνει τίποτα, τα παραπάνω τα έχουν κάνει αρκετοί κάτοχοι GS με σοβαρά ώς πολύ σοβαρά αποτελέσματα χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας και με μόνο παρατράγουδο την ελαφριά αύξηση καυσίμου. Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να εστιάσεις στη φράση "σοβαρός τεχνικός με γνώσεις" και όχι απλό συνεργειο. PS:Υπάρχει PwerCom για όλα τα GS, ειδική έκδοση γιατί αντιμετωπίζει το κινητήρα μας σα δύο κινητήρες, λόγω boxer (δηλαδή εχει δύο χαρτες ένα για κάθε κίλυνδρο). Αυτά... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ωραία τα ανωτέρω, αλλά πως και από πού θα περάσει το έξτρα μίγμα εάν δεν αλλάξεις χρονισμό (εκκεντροφόροι) και
θυρίδωμα(αυλοί -βαλβίδες) ; Ουσιαστικά χρειάζεται πλήρης επεξεργασία και αναδιαμόρφωση η κεφαλή (ελαφρά-σπέσιαλ κινούμενα μέρη, ελατήρια βαλβίδων κ.α.), πιστόνια; θα μείνουν τα ίδια; ΟΧΙ! Εξάτμιση μόνο με τελικό και τα <<σωληνάκια>> της μαμάς δεν κανείς τίποτα, χρειάζεται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ολόκληρο σύστημα εξάτμισης. Όλα αυτά για να συνεργαστούν και να αποδώσουν πρέπει ο μάστορας να έχει…μαστερ ! Άααα και να μην ξεχάσω μια λεπτομέρεια … με όλα αυτά αυξάνεις την δύναμη ψηλά και για να φτάσεις γρήγορα εκεί (υψηλές στροφές) πρέπει να ελαφρύνεις…στρόφαλο και βολάν! Ρώτα – Ψάξε τις τεχνικές λεπτομέρειες βελτιώσεων καταξιωμένων βελτιωτών (π.χ. RENΝΚUΗ) αλλά και των γρήγορων εργοστασιακών (σειρά HP, R1200S) . Με ενδιάμεσες καταστάσεις μπορείς να βελτιώσεις - αναδιατάξεις την απόδοση (δύσκολα να πας πάνω από 12-15hp) η΄ απλά να αλλάξεις θόρυβο νομίζοντας ότι απογειώνεσαι ! Η αφαίρεση του καταλύτη έχει ως αποτέλεσμα την έκλυση όχι απλά βλαβερών αλλά 100% καρκινογόνων πτητικών υδρογονανθράκων, άρα πιάσε φίλο και έναν πνευμονολόγο-ογκολόγο. Περαστικά ….!!! ![]() ![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() ![]() δεν ειπα πως θα τα κανω,ετσι κι αλλιως και τωρα ευχαριστημενος ειμαι με την αποδοση |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ερωτήσεις ανυποψίαστου μελλοντικού κατόχου GS1200r | jim_GS | Γενικά - Αναβάτης | 17 | 30-03-2010 10:48 |
Ερώτηση για πρόσθετους προβολείς σε GS1200R ???? | pirate | Τεχνικά θέματα διάφορα | 6 | 05-02-2010 09:27 |
SERVICE GS1200R MONT 07 ,60000 | gsmaniac | Τεχνικά θέματα διάφορα | 10 | 24-09-2009 15:48 |