![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Υποχρεωτικός έλεγχος από ΚΤΕΟ για την έκδοσή της
27/07/2010 | 16:23 Τελευταία Ενημέρωση 16:31 27/07/2010 ![]() προηγούμενο 1 από 1επόμενο Σύσταση φορέων και ελεγκτικών μηχανισμών για τα ΚΤΕΟ, παροχή κινήτρων για τη δημιουργία συνεργείων και πρατηρίων αερίων καυσίμων, προκειμένου να διαδοθεί και στη χώρα μας η υγραεριοκίνηση, αλλά και έκδοση κάρτας θορύβου για τα μηχανάκια, προβλέπει –μεταξύ άλλων – το σχετικό νομοσχέδιο που προωθεί στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Ειδικά η έκδοση κάρτας θορύβου έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στους μοτοσικλετιστές. Σύμφωνα με την Πρόεδρο της Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών (η οποία αποτελείται από 650 μέλη) Κατερίνα Ριζοπούλου, το μεγάλο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί με την εφαρμογή του νομοσχεδίου θα είναι η ύπαρξη περισσότερων ανασφάλιστων δικύκλων. Και αυτό γιατί το νομοσχέδιο, προβλέπει τον έλεγχο του δικύκλου από ΚΤΕΟ για να μπορέσει στη συνέχεια να ασφαλιστεί. Η κα Ριζοπούλου υποστηρίζει πως έτσι αφαιρείται από τον μοτοσικλετιστή το δικαίωμα της ασφάλειας, καθώς μάλιστα δεν έχουν οριστεί οι προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν τα δίκυκλα για να περάσουν ΚΤΕΟ και ακόμα υπάρχουν "παράνομες διαδικασίες" στον Οργανισμό( χρηματισμοί). Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η κάρτα θορύβου θα επιβαρύνει ελάχιστα το μοτοσικλετιστή. Εκπρόσωποι, ωστόσο, των Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, τονίζουν ότι δεν υπάρχει πλαφόν. Έτσι, για κάποιον μοτοσικλετιστή που το ρεζερβουάρ του γεμίζει με 12 ευρώ βενζίνη, αν η κάρτα κοστίζει π.χ 50 ευρώ, τότε θα είναι δυσανάλογο το κόστος συγκριτικά με τα έξοδα συντήρησης του δικύκλου. Τέλος, σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ της Μοτοσικλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, Γιάννη Γαβριηλίδη, είναι πολύ θετική η κάρτα θορύβου, αλλά πρέπει πρώτα να γίνονται σωστά οι θορυβομετρήσεις και οι ρυπομετρήσεις των δικύκλων, που μέχρι σήμερα γίνονται στο δρόμο και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της λανθασμένης μέτρησης. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Σε λίγο θα μας βάλουν κάρτα και για το "κλάσιμο"
![]() Αν πίστευα ότι το σύστημα θα δουλέψει πραγματικά θα ήμουν υπέρ, αλλά θα γίνει και αυτό σαν τα κινητά που απαγορευέται να οδηγείς και να μιλάς ![]() Όλα αυτά είναι κόλπα για να εξασφαλιστεί το κέρδος των ΚΤΕΟ, θα πηγαίνεις με την μαμά εξάτμιση θα παίρνεις την κάρτα και μετά θα βάζεις την ξετάπωτη και δεν θα σου λέει κανένας τίποτα. Ας κοιτάξουν να κάνουν τα θανατηφόρα ατυχήματα από κόκκινα, μέθη, κινητά φόνο εκ προμελέτης και μετά να ασχοληθούν και με αυτά. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ναι, αλλα τωρα δεν θα εχεις ασφάλιση αν δεν πας το πιστοποιητικο των ΚΤΕΟ/ΚΤΕΔ....................... το ρισκαρεις??? Εγω οχι!!! Λες ''παω με την νορμαλ εξατμιση και στο σπιτι βαζω την ξεταπωτη'' μάλιστα, αυτο μπορει να γινει!!!!! Μου θυμιζει αυτο με τα κρανη, οταν η Ν.Δ. εκανε υποχρεωτικη την χρηση με προστιμα μαμουθ κι αφαιρεση διπλωματος για ενα μηνα!!! υπηρξαν οι τυποι του ''εγω δεν φοραω και αντε να το εχω στο χερι'' οι οποιοι μετατραπηκαν σε ''πουθενα χωρις κρανος'' οταν διαβασαν για 10,000 αφηρημενα διπλωματα στην Αθηνα και καμια 30,000 Πανελλαδικα!! Ετσι θα γινει και με τις εξατμισεις, καποιοι θα κανουν αυτο που λες καποιους θα πιασουν και θα τους ξαναστειλουν ΚΤΕΔ αφου αφαιρεσουν την αδεια κυκλοφοριας, αυτοι θα πανε σοπιτι τους και θα περασουν την νορμαλ εξατμιση, θα περασουν ΚΤΕΔ χωρις προβληματα και θα πανε να παρουν την αδεια πισω!! Διαδυκασια 2-5 ημερων συν τα εργατικα (αν δεν πιανουν τα χερια σου) της αφαιρεσης /επανατοποθετησης νορμαλ εξατμισης/ματααφαιρεσης νορμαλ και επανατοποθετησης ξετάπωτης!!! Ποιος αντεχει να κανει τετοιες ιστοριες???? Σταυρο, τοσο καιρο συζηταμε και λεμε....α ρε να'μασταν Γερμανια? Εκει ολα δουλευουν σωστα!! Γιατι αντιδρουμε λοιπόν τωρα? Γιατι μας βαζουν να πληρωσουμε για κατι που δεν πληρωναμε και το θεωρουμε ''κεκτημενο''? Το θελουμε τσαμπα? Τι θελουμε ακριβως??? Στην Γερμανια και ΚΤΕΔ εχουν και ΚΤΕΟ εχουν και καρτες και μάρτες και ολα τα σκ...τα της αρκουδας εχουν τα οποια ΟΛΑ πληρωνονται!! κι εκει δεν εχει ''παρε Μητσο ενα 20αρικακι και περασε μου το χρεπι''!!! Και τι θα πει ''ολα αυτά είναι κόλπα για να εξασφαλιστεί το κέρδος των ΚΤΕΟ........''? Αν γνωριζεις το 40αρι των ΚΤΕΟ/Ι.ΚΤΕΟ το καταβαλεις με παραβολα του Δημοσιου, απο την καρτα καυσαεριων στα Ι.ΚΤΕΟ το κρατος παιρνει σχεδον τα μισα....για τι κερδος μιλας? Ενταξει δεν δουλευουν τσάμπα αλλα οχι οπως τα εννοεις!! Τουλαχιστον οχι ακομα, και εγω τουλαχιστον δεν μπορω να προδικασω το μελλον!! προτιμας δηλαδη τα Δημοσια οπου εναντι ''μαυρου''αντιτιμου το χρεπι του καθενος βγαινει στον δρομο και οποιον παρει ο Χαρος. Μην προδικαζεις οτι δεν θα γινει σωστα το μετρο της καρτας!! Ετουτος εδω που ειναι επανω συγκρουεται καθε μερα με οτι ταλαιπωρουσε το κρατος τοσα χρονια (30+ χρονια) και βλεπεις οτι περναει το δικο του χωρις πολλα μπλα μπλα!!! Γιατι τοση απαισιοδοξια καλε μου φιλε??? Last edited by GeorgeP; 28-07-2010 at 10:20. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Ο Παπανδρέου καθώς και η περί αυτόν είναι μέρος του συστήματος που μας οδήγησε εδώ, μην ξεχνάμε ότι και αυτός έταζε για να βγει απλά δεν βρήκε τίποτα παρά μόνο το κολοδάκτυλο της τρόικας και όταν αυτοί κάποια στιγμή φύγουν (η τροικα) πάλι τα ίδια θα αρχίσουν (διορίσμους, βολέματα, εξυπηρετήσεις- αυτό έχουν να μάθει να κάνουν - όπως εμείς να τους ζητάμε). Δηλαδή Ρέππας, Βενιζέλος, Καστανίδης, Πάγκαλος και άλλοι πολλοί τώρα βρέθηκαν στην εξουσία ; |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
δεν φοραω πρασινα γυαλια αλλα μαυρα Ρειμπαν δυστυχως!!!! ελπιδες εχω Σταυρο και μονον ελπιδες!! και τις στηριζω στο οτι δεν κανουν πισω αυτοι που ειναι επανω τωρα!!! Ακομα και οι φορτηγατζηδες πανε για επιταξη!!! θεμα ωρων ειναι!!! ![]() Το οτι οι περισσότεροι σημερινοι πολιτικοι δεν βρεθηκαν σημερα στην εξουσια δεν λεει τιποτε απο μονο του! Σημασια εχει ποιος τους καθοδηγουσε τωρα και τι τους ελεγε να κανουν και ποιος τους καθοδηγει σημερα!!! ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν και σκίσαμε το θέμα του Δημήτρη και θα μας κράξει θα σου πω ότι δεν διαφωνώ μαζί σου σε ότι αφορά τις αλλαγές που γίνονται και είναι πράγματι πρωτόγνωρες (άλλο αν είναι αυτονόητες), διαφωνώ στο ότι είναι επιλογή των κυβερνώντων, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και σιχτιρίζουν τον ευατό τους που είναι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ να τις πάρουν ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ και έχουν και το θράσος να το λένε κιόλας ΟΤΙ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ, ενώ θα έπρεπε να υποστηρίξουν ΦΑΝΑΤΙΚΑ ότι τις αλλαγές αυτές τις έχει ανάγκη ο τόπος. Έτσι καλλιεργούν προσδοκίες γαι την μετά τρόικα εποχή. Μακάρι να είμαστε καλά να δεις που θα φτάσουμε ξανά στην εποχή του "ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ" σε αναλογία πάντα... Τα υπόλοιπα το βράδυ..... ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
βγηκα αληθινος μολις επιταχθηκαν!!!!!
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δηλαδή τόσα χρέπια που κυκλοφορούν στους δρόμους θα πρέπει να εξακολουθούν να κυκλοφορούν γιατί το κόστος του ΚΤΕΟ θα είναι δυσανάλογα μεγάλο με τα έξοδα συντήρησης ( ;;;; ) του χρεπιού; Ακόμα, τόσα παπάκια κυκλοφορούν με αγριεμένες εξατμίσεις που αναστατώνουν εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους κάθε βράδυ. Θα πρέπει να τους ανεχόμαστε γιατί τα μηχανάκια τους είναι "φθηνά;" Κάθε μέτρο που στοχεύει στην ασφάλεια των οδηγών - αναβατών και του συνόλου, είναι θεμιτό και επιβεβλημένο! Τώρα αν το γεγονός ότι κάποιοι θα κερδίσουν από τους ελέγχους των οχημάτων, μας κάνει να βλέπουμε το μέτρο αποτρεπτικά, είναι σαν να λέμε δεν πάω να φτιάξω το χαλασμένο δόντι μου για να μην κερδίσει ο οδοντίατρος... . |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Νόμος για τις εξατμίσεις υπάρχει και σήμερα όπως και για τους καταλύτες αλλά δεν εφαρμόζεται, τι θα αλλάξει δηλαδή με την κάρτα θορύβου πέρα από το ότι θα την πληρώνουμε και εμείς που ποτέ δεν έχουμε βάλει κομένη εξάτμιση. ![]() |
![]() |
|
|