![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΑΝ-ΙΟΥΛΙΟΣ 20102009 % ΤΜΧΤΟΥΟΤΑ13.80514.973-7,80%-1.168V/W10.16112.707-20,04%-2.546OPEL9.63310.906-11,67%-1.273Mercedes2.2295.553-59,86%-3.324AUDI2.2895.550-58,76%-3.261BMW2.1264.567-53,45%-2.441ΣΥΝΟΛΟΑΓΟΡΑΣ110.070146684-24,96%-36.614 Στις 110.070 μον έκλεισαν οι πωλήσεις των ΙΧ στο διάστημα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2009 είχαμε 146.684μον ήτοι μία μείωση -24.96% ή -36.614 μον να καταγράφουν απώλειες +55 % Στο πιο πάνω πίνακα φαίνεται αυτό που έγραφα και στα προηγούμενα post αναφορικά με τις αποκλίσεις μεταξύ εταιρείων , ανάλογα με τα segment που είναι η "δύναμη" των πωλήσεων τους...και τη στροφή των καταναλωτών στα μικρότερα segments Ετσι βλέπουμε τη Mercedes,Audi & BMW που δραστηριοποιούνται κύρια στα segments D & E Αντίθετα οι TOYOTA , VW και ΟPEL που δραστηριοποιούνται και σε μικρότερα segments και σε συνδυασμό με την εμπορική πολιτική που εφαρμόζουν καταγράφουν μικρότερες απώλεις από το Μ.Ο της αγοράς.. Τέλος με 110 χιλιαδες πωλήσεις στο 7μηνο , η πρόβλεψη μου για 170 χιλιάδες σε ετήσια βάση , πλην εξαιρετικού απροόπτου , φαίνεται ρεαλιστική Η διαγραφόμενη σ'αυτά τα μεγέθη αγορά αυτοκινήτου σε συνδυασμό με τις κρατούσες οικονομικές συνθήκες , τις παροχές που αναγκάστηκαν να δώσουν οι εταιρείες (και θα συνεχίσουν) για να υποστηρίξουν τις πωλήσεις τους , θα οδηγήσει το κλάδο σε σημαντική συρίκνωση των μεγεθών του -τζίρος , κέρδη- και σ'αρκετές περιπτώσεις και σε λουκέτα. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Παιδες ,
το πινακάκι του XL δεν πέτυχε με το copy/paste , έτσι τα ξαναγράφω ΠΩΛΗΣΕΙΣ 7μηνου ΤΟΥΟΤΑ 2009=14.973 , 2010=13.805 -1.168 τμχ , - 7.8% VOLKSW. 2009=12.707 , 2010=10.161 -2.546 τμχ , - 20.03% OPEL 2009=10.906 , 2010=9.633 -1.273 TMX , -11.67% MERCEDES 2009=5.553 , 2010=2.229 -3.324 TMX , - 59.85% AUDI 2009=5.550 , 2010=2.289 - 3.261 TMX , - 58.75% BMW 2009=4.567 , 2010=2126 -2.441 TMX , - 53.44% ΣΥΝ.ΑΓΟΡΑΣ 2009=146.684 , 2010=110.070 - 36.614 ΤΜΧ , -24.96% |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ΛΑΘΟΣ:
Στις 110.070 μον έκλεισαν οι πωλήσεις των ΙΧ στο διάστημα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2009 είχαμε 146.684μον ήτοι μία μείωση -24.96% ή -36.614 μον να καταγράφουν απώλειες +55 % ΟΡΘΟ Στις 110.070 μον έκλεισαν οι πωλήσεις των ΙΧ στο διάστημα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2009 είχαμε 146.684μον ήτοι μία μείωση -24.96% ή -36.614 μον . |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Όλα την κατιούσα παίρνουν.......
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Thanks Mak ....
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Κακή εποχή για τις εταιρείες αλλά καλή εποχή όμως για όποιον ψάχνει ευκαιρία στο καινούργιο αυτοκίνητο!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Αγοράστε τζιπ μεγάλου κυβισμου και μετά κατευθείαν βάλτε γκάζι.Ευκαιρεία για λιγο ακόμη . Τιμές στα μεγάλα τζίπ απίστευτα χαμηλές..
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΧ Α΄ΕΞΑΜ 2010 | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Αυτοκίνητο | 2 | 07-07-2010 22:19 |
| ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΧ Α' τριμήνου 2010 | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Αυτοκίνητο | 4 | 12-04-2010 17:14 |
| ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΙΧ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Αυτοκίνητο | 0 | 09-01-2010 00:14 |
| ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΧ ΙΑΝ-ΣΕΠ 2009 | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Αυτοκίνητο | 2 | 05-10-2009 19:26 |
| ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΧ ΙΑΝ-ΑΥΓ 2009 | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Αυτοκίνητο | 6 | 04-09-2009 23:14 |