![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ![]() Όταν ο μαυροπίνακας είναι χαρακωμένος και μόλις διακρίνονται τα σημάδια επάνω του..η σόμπα στη μέση της "αίθουσας" προσπαθεί να δώσει λίγο ζεστασιά στα μικρά παιδιά ![]() Όταν στα θρανία δεν κάθονταν δυο δυο η τρεις τρεις αλλά έξι και πάνω!! Ιδιαίτερη προσοχή δώστε στο βλέμμα του δασκάλου και στα σταυρωμένα χέρια των παιδιών(1952) ![]() Τα παπούτσια βέβαια ήταν πολυτέλεια... ![]() Κάτι ανάλογο και στα κοριτσάκια...και βέβαια πού βιβλία... ένα βιβλίο για δύο άτομα...(Δημοτικό Σχολείο Καναλίων Βόλου-1949-) ![]() Εδώ δεν υπάρχει ούτε καν αίθουσα...το μάθημα έξω...ο πίνακας φαίνεται μόνο σε λίγους και αυτό με πολύ δυσκολία...(Δημοτικό Σχολείο Ηπείρου-1950) ![]() ...όταν πολυτέλεια ήταν ακόμα και τα θρανία...τα παιδιά γονατισμένα συμμετέχουν στο μάθημα!!(194 ![]() ![]() Παιδόπολις - Αγ. Ελευθερίου - 1953...τα παιδιά ντυμένα πιο προσεγμένα...άλλωστε κυριαρχούσε η προπαγάνδα της βασίλισσας Φρειδερίκης περί προσεγμένων παιδιών και σχολείων... ![]() Υποστολή σημαίας σε παιδόπολη τη δεκαετία του 1950 ![]() Δημοτικό σχολείο στο Βαρδάρη Θεσσαλονίκης(1930)... καμιά 60αριά παιδιά με μόνο μία δασκάλα!!! ![]() Ελληνικό Σχολείο Αρρένων Πύλου (1930) ...όταν η τραγιάσκα επιβάλλονταν για τα αγόρια... ![]() ![]() Όταν η πείνα θέριζε...συσσίτιο στο σχολείο... ![]() Και βέβαια δε θα μπορούσαν να λείψουν οι εκδηλώσεις στο τέλος της χρονιάς...γυμναστικές επιδείξεις... ![]() Να και μια σχετικά πιο πρόσφατη φωτογραφία...το 5ο Γυμνάσιο Θηλέων Θεσσαλονίκης. Η ποδιά απαραίτητη στις μαθήτριες, το ίδιο και ο γιακάς... ΠΗΓΗ.Τρελλογιάννης [oreini-ileia.blogspot.com] |
#2
|
|||
|
|||
![]()
καταπληκτική πρωινή ανάμνηση.
οι δυό δεκαετίες (30-40 και 40-50) που έβγαλαν τους πιο λαμπρούς επιστήμονες στην χώρα μας. τα παπούτσια και τα κρυα πόδια φαίνεται δεν τους πτόησαν! πολύ καλό θέμα Σταύρο ευχαριστώ! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Πρέπει να δουν αυτές τις φωτογραφίες τα παιδιά που κάνουν καταλήψεις για τις συνθήκες διδασκαλίας και την κατάσταση των σχολικών εγκαταστάσεων
για να καταλάβουν πως διδάσκονταν οι παππούδες τους και να εκτιμήσουν το σήμερα...Για να μην παρεξηγηθώ εννοώ τις καθεαυτού άθλιες συνθήκες που επικρατούσαν εκείνα τα χρόνια,χωρίς να σημαίνει οτι δεν συμφωνώ σε κάποιους αγώνες που γίνονται για την παιδεία και έχουν νόημα..... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Φωτογραφίες που συγκινούν και ανάγουν σε ήρωες της πάλης με την ζωή τους πρωταγωνιστές εκείνης της δύσκολης και με πραγματικές ανάγκες, εποχής.
Σήμερα δεν μας ικανοποιεί τίποτε. Πρέπει να κοιτάμε και λίγο πίσω, για να αξιοποιούμε καλύτερα τον θησαυρό του σήμερα. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Οι αναμνήσεις έχουν πάντα νοσταλγικό χαρακτήρα και αναπολώ κι εγώ κάποιες εποχές , αλλά δεν είναι μέτρο σύγκρισης...Ο άνθρωπος πρέπει να πηγαίνει μπροστά και να συγκρίνει πάντα με με βάση το ανώτερο, αυτό που του δίνει καλύτερη ποιότητα ζωής..!!
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ναι λαθος ο μαυροπινακας ο ραγισμενος, ναι λαθος τα 6 παιδακια στο θρανιο, ναι λαθος η ξυπολισια, ναι λαθος......πολλα απο αυτα που φαινονται στις φωτογραφιες αλλα χειροτερο λαθος ειναι να περναμε απο δικη πραγματικη ¨η λεκτικη, να απειλουμε (...θα σε στειλω στον εβρο...) τους δασκαλους διοτι εβαλαν τιμωρια τον κανακαρη μας ¨η γιατι εβαλαν πολυ εργασια για το σπιτι!!!!!! Χειροτερο λαθος ειναι ο μαθητης να μην σεβεται τον δασκαλο του και να τον κοροιδευει ¨η και βριζει κατα προσωπο!!! ¨η η μαθητρια να ντυνεται σαν ξε#### στο σχολειο κ.λ.π., κ.λ.π., κ.λ.π.!! Απο ολα αυτα τα ''πηγαινω μπροστα'' εγω προτιμαω την ξυπολισια, τον ραγισμενο μαυροπινακα, τα 6 παιδακια στο θρανιο, την μπλε ποδια ¨η την στολη και ολα αυτα τα οποια φαινονται στις φωτογραφιες!! Αλλα αυτος ειμαι εγω και δεν ειναι αναγκη να συμφωνησετε μαζι μου!! ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() ομορφες φωτο....μπραβο σταυρο,φωναξα και εγω τα παιδια να τις δουν
![]() θα συμφωνησω με τον γιωργο,οτι εχει χαθει η πειθαρχια και ο σεβασμος απο τα σχολεια και στα σπιτια μας,βεβαιως... ![]() οι προοδευτικες πολιτικες δυναμεις της χωρας εβαλαν και εκει το χερι τους.... ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
Φίλε Γιώργο, α. Δεν νομίζω ότι το νόημα του Στράτου, ήταν όπως το κατάλαβες, αλλά βλέποντας την πρόοδο, απ' την "θετική" της άποψη και όχι απ' την αρνητική που ισχύει τις πλείστες των περιπτώσεων ... β. Συμφωνώ 100%, στο ότι, τα παιδιά τα "χαλάνε" οι γονείς, με την υπερπροστασία που τους παρέχουν κ με την ασυδοσία που τους επιτρέπουν ΚΑΙ τα προτρέπουν να έχουν .... ![]() Όταν κάποτε παραπονέθηκα στο σχολείο των παιδιών μου (στο ΛΕΟΝΤΙΟ ΛΥΚΕΙΟ), για κάτι ανάλογο, ο καημένος ο Γυμνασιάρχης μου είπε: Τί να σας κάνω κύριε τάδε ..... συμφωνώ κι εγώ μαζί σας, αλλά ο σύλλογος γονέων κ κηδεμόνων, μας έχει "δεμένα τα χέρια" .... ![]() Από κει κ μετά, τί να σου κάνει το σχολείο κ τί να σου κάνει ο δάσκαλος ??? Ούτε επίπληξη δεν μπορεί να κάνει πια στους μαθητές, γιατί θάρθει ο γονιός με τα "μέσα" κ θα του τραβήξει τ' αυτάκι ... Αλλά είπαμε ..... ελευθερία .... γ. Σ' αυτά τα θρανία, έχω καθήσει για δύο χρόνια .... Ήταν άβολα μεν, αλλά πραγματικά Α-ΘΡΑ-ΥΣΤΑ .... ![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Έτσι είναι και φυσικά πως αλλιώς θα μπορούσε να το δει ένας άνθρωπος σαν τον Στράτο, που όταν έλεγχε το σκάφος πριν τη πτήση, έπρεπε να είναι σίγουρος και όχι αιθεροβάμων. Η πραγματικότητα αυτή είναι και η εξέλιξη ευτυχώς δεν "σκοντάφτει" σε παλαιοντολογίες!!!!!! Το αυτό, κατά την γνώμη μου ισχύει και για τις ποδιές, τα πηλήκια, τα κατηχητικά και τις άλλες αηδίες που μας υποχρέωναν να υφιστάμεθα προκειμένου να έχουν ιδεώδεις υποτακτικούς. Άλλωστε την ηλιθιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος σε όλες τις βαθμίδες πληρώνουμε και στην καθημερινή μας ζωή. Δυστυχώς δεν προωθούμε την έρευνα και την συμμετοχή, αλλά επιμένουμε στο χρεοκοπημένο μοντέλο, όπου η αυθεντία του καθηγητή είναι αναμφισβήτητη και περιμένουμε από την "παράδοσή" του να παπαγαλίσουμε την γνώση. Γι αυτό και δεν πρόκειται να βγάλουμε ποτέ κανένα Μπιλ Γέιτς, αλλά τα καλά Ελληνικά μυαλά θα πρέπει να βρεθούνε σε άλλες εκπαιδευτικές κοινότητες για να λάμψουν. κοροϊδεύουμε τα αμερικανάκια, όμως αυτοί έχουν εκπαίδευση και έρευνα και εξέλιξη. Εμείς αναμασάμε τα αρχαία κλέη, λες και αν ρωτήσεις κανένα τριγύρω, ξέρει τι έλεγαν οι αρχαίοι φιλόσοφοι. Το πολύ πολύ να σου πει για τον Λιακόπουλο, τον Άδωνη Γεωργιάδη και φυσικά την Μανωλίδου!!!! |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Χαρηκα δε κατα πολυ οταν το σχολειο της κορης μου εν ετη 2010 επελεξε και αποφασισε το αυτό προτεινοντας ομοιομορφη στολη για ολους τους μαθητες! Απόσπασμα:
Η ''παραδοση'' του δεν παπαγαλιζεται αλλα μαθαινεται μεσα απο ερωτησεις και σημειωσεις του καθε μαθητη που ενδιαφερεται να μαθει γραμματα προσθετωντας βηματα και γνωσεις στην μετεπειτα ζωη του! Αντιθετα δεν προσφερει τιποτα στον καθε ''πολιτικοποιημενο'' 16χρονο που αποτερος του σκοπος ειναι η τεμπελια μεσα απο την προσδοκουμενη μελλοντικη του εξελιξη σε εργατοπατερα! Απόσπασμα:
Συνεχιζουμε να βγαζουμε επιστημονες και στην πληροφορικη οπως ο κατω των 35 ετων Κος Παραγιος ( http://vision.mas.ecp.fr ) ο οποιος καταφερε να μετατρεψει την νοηματικη γλωσσα σε κειμενο! Οπως ο επισης κατων των 35 ετων Κος Κελλης ( http://mit.edu/manoli/www )ο οποιος με την ερευνα ''καλύτερης κατανόησης του ανθρώπινου γονιδιώματος'' βοηθαει στην καταπολεμηση του καρκινου! Οπως ο επισης κατων των 35 ετων Κος Απόστολος Αργύρης ((http://www.apostolosargyris.tk/ ), ο οποιος κατάφερε να «μεταμφιέσει» ένα μήνυμα σε θόρυβο, να το στείλει σε απόσταση 120 χιλιομέτρων μέσω υπόγειων οπτικών ινών και να το επανακτήσει στο άλλο άκρο, δημιουργώντας κατ αυτό τον τρόπο ένα σύστημα χαοτικής κρυπτογράφησης, ικανό να προσφέρει ένα επιπλέον επίπεδο προστασίας στη μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων. Οπως ο επισης κατων των 35 ετων Κος Πάρης Σμαραγδής (http://web.media.mit.edu/paris/ ), ο οποιος δουλεύει την ανάπτυξη μηχανικών συστημάτων ικανών να «ακούν» και σε έναν βαθμό να «κατανοούν» ήχους. Για παράδειγμα, μπορούν να εντοπίσουν έναν άνθρωπο που κινείται μεταξύ δωματίων ή να παρακολουθούν τον ήχο μηχανημάτων ώστε να εντοπίσουν τυχόν λειτουργικά προβλήματα. Ολοι αυτοι οι παραπανω τέσσερις Ελληνες επιστήμονες συμπεριλήφθησαν στη λίστα των 35 πιο καινοτόμων νέων επιστημόνων του έτους 2006 στον κοσμο -όπως τους επέλεξε το περιοδικό Technology Review του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ) και βραβευτηκαν γιαυτα τα επιτευγματα τους!! Κοινο στοιχειο αυτων των τεσσαρων........ολοι σπουδασαν στην ελλαδα και αυτοι, οπως και οι άλλοι, ''επεμέναν στο χρεοκοπημένο μοντέλο, όπου η αυθεντία του καθηγητή είναι αναμφισβήτητη και περιμέναν από την "παράδοσή" του να παπαγαλίσουνε την γνώση''. Μονον που αυτοι οι τεσσερεις - και ποσοι άλλοι που δεν ξερουμε - κρατουσαν σημειωσεις και δεν ''παπαγαλιζαν'' την παραδοση, απλα......την εμπεδωναν βαθεια!!! Και οταν τα σχολεια και τα Πανεπιστημια απεργουσαν αυτοι εβαζαν το κεφαλι κατω και διαβαζαν περαιτερω του κανονικου και της ''παπαγαλιστης παραδοσης''!!! Ενω οι άλλοι σπαταλουσαν τον πολυτιμο αυτον χρονο σε καφεδες με τις γκομενιτσες και σε καποιο παρακειμενο ξενοδοχειο.....με τις γκομενιτσες! Κοινο στοιχειο αυτων των 4ρων με τον Ιατρο Παπανικολαου? Κανενα!!! οι μεν 4ρεις ειχαν ολα τα εχεγγυα απο γονεις και το συστημα να πανε μπροστα αν το ηθελαν,ενω ο Ιατρος Παπανικολαου ηταν απο εκεινα τα ξυπολυτα παιδια των φωτογρασφιων του frits!! παρόλες τις δυσκολιες και των μεν και του δε πηγαν ολοι τους μπροστα προσφεροντας οχι στην τσεπη τους ¨η στο στενο ελλαδικο περιβαλλον αλλα στην ανθρωποτητα! Γιατι? διοτι το ηθελαν οι ιδιοι και δεν περιμεναν να γινουν Δ.Υπαλληλοι με το πτυχιο του Πανεπιστημιου αθηνων!!! Αρα φιλε Γιαννη και Μπιλ γκειτς βγαζει η ελλαδα και, το κυριοτερο, επιστημονες που σωζουν ζωες ανειδιοτελως!! Αρκει να το θελουν οι ιδιοι!!!! Last edited by GeorgeP; 24-10-2010 at 21:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Φωτογραφίες από το ηφαίστειο στην Ισλανδία. | frits | Κόσμος | 10 | 23-04-2010 10:52 |
Ανεβάζει ταχύτητα το ελληνικό Internet | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games | 10 | 02-02-2010 03:13 |
Έκθεση παιδιού από δημοτικό σχολείο της Αθήνας !!!!! | arisxios | Ανέκδοτα | 3 | 09-01-2010 02:31 |
Mιάς και αρχισε το σχολείο...κάτι χρήσιμο | essel | Χιούμορ | 3 | 05-10-2009 19:25 |