![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Είμαι εδώ και καιρό σε αναζήτηση μηχανής πιό ταξιδιωτικής από το Dakar, χωρίς όμως να ξεφύγω σε χρήματα και κυβικά. Το μάτι μου λοιπόν έπεσε και στο 850 σε έκδοση GS ή RT.
Κάθε γνώμη και προσωπική εμπειρία ευπρόσδεκτη. Οπως καταλάβατε μέχρι να αποφασίσω..... θα σας τα πρήξω ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() 1150gs ξεκάθαρη λύση και λογική, το 850 είναι μεσοβέζικη λύση δεν βρίσκω πιό κατάλληλη λέξη! Η αν δεν θες να έχεις μεγάλο διαφορά(ευρώ) από το δικό σου πάρε το 1100gs. Τον τίγρη γιατί τον παραμέρισες??? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν είναι ώρα να φάω τα μούτρα μου... ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Θα συμφωνήσω!...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
το 850GS & RT θεωρήθηκε ψιλοαποτυχία διότι δεν έδινε την απαραίτητη δύναμη στην ήδη βαριά μοτοσυκλέτα...δεν την κράτησαν πολύ καιρό στη παραγωγή και γι' αυτό δεν θα βρεις πολλά κομμάτια....τώρα πια, ακόμα και να βρεις 850, δεν θα έχει μεγάλη διαφορά από το 1150....
Να επιλέξεις 1150 σε όποια έκδοση θέλεις, περισσότερο value for money, κι ότι και να σου ζητήσει είμαστε πάρα πολλοί οι πρώην αλλά και νυν κάτοχοι 1150 και η βοήθεια θα είναι αμέριστη..... ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
R 80 GS Paris-Dakar !!!!!
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Φίλε ούτε να το σκέφτεσαι , το χω δει απο κοντά πιο παλιά. Είναι σε χάλια κατάσταση |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το 1150 που σου προτεινει ο χαρης παντως με λιγη καλη διαθεση μπορεις να το ριξεις σε τιμη λιγο ακομα και αξιζει στα λεφτα αυτα.Αρκει να εχεις ορεξη και μερακι να το σουλουπωσεις λιγο,μιας και ειναι σε νησι και διακρινω αρκετες,αλλα περιφεριακες οξειδωσεις.Επειδη ομως ειναι σε νησι,και ειναι και πρωτο χερι,απ'οτι γραφει [πραγμα το οποιο αποδικνειεται,τα χιλιομετρα πρεπει να ειναι πραγματικα. ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() ....τον είδα σήμερα επί της β. Ολγας και εξεπλάγην...ομολογουμένως!!! |
![]() |
|
|