![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Φανταζομαι οτι πρεπει να εχει ξανασυζητηθει το θεμα αλλα ας εκφρασω και εγω την απογοητευση μου....17.000 ευρω μηχανη και μολις περασει απο βρεγμενο δρομο ειδικα ο συνεπιβατης γινεται χαλια απο το γονταο και κατω. Αν δε τρεχεις να ξεφυγεις απο βροχη πιθανον η λασπη να μπει μεχρι και στο κρανος του (με κλειστη ζελατινα) ...δεν συζηταω για βαλιτσα..πλατη..μασχαλες κλπ κλπ. Τελικα τι κοστιζει 17.000 ευρω σε αυτο το μηχανακι? Γιατι πρεπει ο χρηστης να σκασει αλλα 200 για να βαλει το κακασχημο πισω φτερο , τα "τριγωνακια" της Wunderlich κλπ κλπ. Δεν θα επρεπε να υπαρχει εξ ορισμου για να κανει την δουλεια του και εγω να το βγαζω αν και εφοσον θελω?.....
Τελως παντων αφου προκοπη δεν βλεπω ειπα να παρω ενα φτερακι για πισω απλα η λυσεις που καλυπτουν τον μισο σχεδον τροχο δεν με ενθουσιαζουν σκεφτομουν το Mudsling. Το εχει βαλει κανεις? Δουλευει? Αναφερομαι παντα σε on και οχι off καταστασεις καθως στα off βγαινουν φτερακια και πολλα αλλα πραγματα απο την μηχανη anyway. Ευχαριστω για καθε συμβουλη και για την υπομονη σας στο αγανακτισμενο post μου |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Την τιμη της θα την καταλαβεις στα ηλεκτρονικα της στην αναρτηση της στο ταξιδι της κλπ οσον αφορα το θεμα σου εχεις δικιο ειναι προβλημα κ εμενα με χαλασε αλλα οπως λεει κ καποιος φιλος εχει πολλα καλα
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Δεν διαφωνω οτι εχει απειρα καλα. Αλλα το να νιωθω σαν να οδηγω ενα DR250 οπου ο πισω γινοτανε χαλια ειναι λιγο ξεφτιλα......Δεν διαφωνω οτι ειδικα στο off κομματι συγκριτικα με τον ανταγωνισμο ειναι ασυγκριτο (με εξαιρεση την γνωστη πορτοκαλι πολεμικη μηχανη που ομως υστερει σε πολλα αλλα). Mudsling κανεις...?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
ο Γερμανός σκέφτεται ρεαλιστικά, και εφόσον θα οδηγήσεις σε υγρό περιβάλλον θα φοράς οπωσδήποτε τα αδιάβροχά σου.
για κάποιο λόγο (ίσως για λόγους ασφάλειας) να μην θεωρεί σκόπιμο να στηρίξει κατι ακόμη στο κινούμενο μπράτσο ή να τοποθετήσει κάτι εκεί....και καλό είναι να το αποδεχθούμε..... για μερικά νερά που μπορείς να βρεις στο δρόμο μέσα στο καλοκαίρι, μπορείς απλά να τα αποφύγεις με ελιγμό ή να σηκώσεις και λίγο τα πόδια....πόσες φορές θα τύχει ? δύο? τρεις? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Εχω το mudsling και μπορώ να πώ οτι στην κατηγορία του (φτεράκια που σταθεροποιούνται στο πλαίσιο και όχι στο διαφορικο) είναι οτι πιο ποιοτικό μπορείς να βρεις σε σχέση με άλλες εταιρίες όπως wunderlich! Απο απόδοση σε εξασφαλίζει κατά 80-90% προστασία απο τα νερά στα πόδια του οδηγού και κατά 30-40% στα πόδια συνοδηγού. Η χρησιμοτητα του είναι επιβεβλημένη κατά την άποψη μου όχι μόνο για τα νερά αλλα και την προστασία που θέλει το πίσω έμβολο της αναρτησης που λόγω χτυπημάτων απο κάθε είδους πετραδάκια μπορεί να σου σκάσει η φλάντζα και τότε αν είσαι εκτός εγγύησης τότε κλάφτα χαράλαμπε γιατί η BMW δεν το επισκευάζει και στο αλλάζει μόνο & πάει set με την ESA.(Υπάρχει πλεόν και η λύση της επισκευής εκτός BMW αλλά η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη της Θεραπείας)
Για να αυξήσεις τα ποσοστά προστασίας απο τα νερά σε οδηγό και κυρίως σε συνοδηγό πρέπει να χρησιμοποιήσεις και ακόμα ενα φτεράκι που να καλύπτει το τροχό αρκετά και να εφαρμόζει στο διαφορικο. Κατά την γνώμη μου η λύση της wundelich εδώ είναι απο τις πιο όμορφες και λειτουργικές. Την δευτερη περίπτωση δεν την έχω ακόμη δοκιμάσει αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω! Πιστεύω πάντως οτι ακόμη και αν βάλεις και δευτερο φτεράκι δεν θα λύσεις 100% το πρόβλημα αλλά τουλάχιστον μετά απο βροχή δεν θα φοβάσαι να κυκλοφορήσεις στους βρεγμένους δρόμους! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Εγω παντως ελυσα το προβλημα με τα νερα και τις λασπες με αυτα τα extra parts.Θα μου πεις οτι ειναι ακριβα και θα συμφωνησω,αλλα τουλαχιστον το προβλημα λυθηκε σε ποσοστο 99%.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Κυκλοφορούσε ένα φτεράκι έλληνα κατασκευαστή που το προμηθεύομασταν μέσω του φόρουμ (ομαδική). Εγώ το έχω ακόμη στη μηχανή, δεν ξέρω τι έγινε με τους υπολοίπους που το αγόρασαν.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γεια σου ρε Πανουλη!!με το μνημονικο σου ![]() ![]() ![]() φίλε μου αν θες κάτι πραγματικα καλο αλλα και φθηνο.... ![]() ![]() ![]() ![]() τότε για δες εδω.... το post ν.9 ![]() ![]() ![]() ![]() νομίζω οτι θα σε καλύψει ![]() ![]() Last edited by vasorfa; 17-06-2011 at 15:33. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Έτυχε και πέρασα εχθές από τη Δοϊράνης στην Καλλιθέα μιας και είναι πολύ κοντά στη δουλειά μου.
Δεν ξέρω αν είναι ο συγκεκριμένος που κάναμε την ομαδική(τώρα το έψαξα αυτός πρέπει να είναι) αλλά μου είπε το εξής:λόγω υπερβολικής βύθισης του αμορτισέρ το φτερό σπάει. ![]() ![]() Έχει ακόμα κομμάτια (μου εξήγησε ότι τα στερεώνει με 2 βίδες και tire-up) και είναι το μοναδικό κομμάτι που κάνει πλέον για το adventure. Highest Level Design Να πω πάντως ότι ήταν εξυπηρετικότατος,ομιλητικός και δεν είχε πρόβλημα να παραδεχτεί ότι κατά κάποιον τρόπο το προϊόν που πουλάει έχει ''θεματάκι''... Στις φώτο,το φτερό για τον πίσω τροχό(4 πρώτες φωτογραφίες για BMW) έχει σταματήσει να το φτιάχνει για τον λίγο ότι έβρισκε στον άξονα... Το φτερό για τις 4 επόμενες συνεχίζει και το φτιάχνει... Last edited by spirossam; 17-06-2011 at 22:38. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ έχω βάλει μόνο αυτό που δένεται ακριβώς μπροστά από το πίσω αμορτισέρ (4η φωτό του βαραντερίστα) και κάνει ΜΕΓΑΛΗ δουλειά (έπρεπε να είναι από τη μάνα του).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
περι παγωτων... | klagenfurt | Τι μας έτυχε | 10 | 12-06-2011 11:37 |
χαριζεται προεκταση φτερου bmw για 1150adv | johntsip | Χαρίζεται | 7 | 16-03-2011 11:09 |
περι μπαταριας | tasosktm | Τεχνικά θέματα διάφορα | 1 | 13-04-2010 15:59 |
Τα περι λαδιων | taksidiotis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 9 | 13-04-2010 15:04 |
Η κριση τεχνας κατεργαζεται!(περι βαλιτσων ο λογος) | kostasmats | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 12 | 21-01-2010 22:37 |