![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ψάχνω τεχνικές πληροφορίες για Εξάτμιση - Καταλύτη, ο λόγος είναι ότι πήρα την μηχανή χωρίς τον καταλύτη με Y-pipe και Akrapοvic και σκέφτομαι πως θα ήταν χωρίς αυτά...γιατί για να είμαι ειλικρινής καλή η εξάτμιση αλλά σε ταξίδι με τρελαίνει και εμένα και την σύζυγο.
Τι θέλω? Να μειωθεί λίγο ο θόρυβος, να εξαφανιστεί το backfire, να γίνω enviromental friendly. Επίσης ψάχνω πληροφορίες για το αν θα αλλάξει η κατανάλωση αν μπει πάλι ο καταλύτης, θερμοκρασίες (θα ανέβουν - θα πέσουν ? κλπ) Οι λύσεις που σκέφτομαι είναι οι εξής: 1)Προσθήκη καταλύτη και χρήση του τελικού της Akrapovic (τι αποτελέσματα θα έχει στην κατανάλωση - ήχο - επιδώσεις ) 2)Προσθήκη καταλύτη και μαμά εξάτμιση (όπως ποιο πάνω) 3)Να το αφήσω όπως έχει (φοράω φίλτρο Κ&Ν σαν πρόσθετη πληροφορία) Τα φώτα σας ειδικοί!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
1 η καλητερη λυση ελαυρια αυξηση καταναλοσης ωρεος θορηβος ελαυρια αυξησης 4 hp
2 καλη λυση οσο αφορα την καταναλοση 3 αποφηγετο για λογους καταναλοσης κε θορηβου Κ&Ν πολυ καλη σε ολα εκτος ελαφριας καταναλοσης πρως τα πανω Last edited by giclas; 19-09-2011 at 13:29. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σε ένα γερμανικό συγκριτικό που είχα διαβάσει (ο Παναγιωτίδης μας το χε παραθέσει) φαίνεται ότι την καλύτερη καμπύλη απόδοσης την έχει guess who?.. η μαμά εξάτμιση. Η ακράπες και η after market λύσεις είναι μόνο για τον ήχο, την ομορφιά και το βάρος. Αν θες απόδοση βάλε τη μαμά. Επίσης αν σέβεσαι την υγεία σου και των γύρω σου, βάλε τον καταλύτη διότι εκπέμπεις καθαρό καρκίνο. ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
αλλά θα ήταν φρόνιμο να μην δημιουργούμε εντυπώσεις....στατιστικά λοιπόν οι 2-3 επόμενες γενίες θα έχουν αυξημένα επίπεδα καρκινογεννέσεων, ο λόγος δεν είναι ο καταλύτης μου φυσικά (συμβάλει κ αυτός όμως) οι λόγοι είναι πολλοί και παραθέτω μερικούς... 1)ακτινοβολία (απο παντού : κινητό, δίκτυα ηλεκτροδότησης, υπολογιστές,wifi ...you choose one) 2)Κακώς θαμμένοι καταλύτες (ναι ο καταλύτης είναι καρκινογόνος μετά το πέρας της ζωής του) 3)Μολυσμένοι υδροφόροι ορίζοντες 4)Πυρηνικά "ατυχήματα" 5)Πυρηνικές "δοκιμές" (δεν φαντάζομαι να πιστεύτουμε ότι η ραδιενέργεια περιορίζεται μολις ελευθερωθεί στο περιβάλλον) 6) Τσιγάρο (παθητικό ή ενεργητικό) Και η λίστα μπορεί να πάει πολύ κάτω, δεν θέλω να το παίξω έξυπνος...αντιθέτως χαζός είμαι για αυτό ρωτάω ώστε να μάθω, απλώς δεν είναι σωστό πιστεύω να δημιουργούμε εντυπώσεις...δεν φοράς καταλύτη = εκπέμπεις καρκίνο) Στο θέμα μας τώρα, η καμπύλη απόδοσης μπορεί να πεί οτιδήποτε χωρίς αυτό να είναι σωστό πάντα και ευαγγέλιο...πχ αν δεχτούμε ότι η κάθε after market εξάτμιση είναι ελαφρύτερη (4 κιλά στην περίπτωσή μας) και ότι δεν έχει κανένα άλλο όφελος τότε μιλάμε για βελτίωση της αναλογίας κιλά / ίππο συνεπώς έστω και μη αισθητή βελτίωση υπάρχει κατα την λογική μου.... επαναλαμβάνω όμως η εξάτμιση βρίσκεται εκεί επειδή "έτσι την αγόρασα την μοτό" και όχι απο άποψη και για αυτό με βλέπεις ρωτάω για να ζυγίσω και να αποφασίσω αν έχει κάποιο νόημα ή αν θα κάνω κάποιον άλλο συνδυασμό εκτός του εργοστασιακού. Φιλικά πάντα. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
κι οπως εχω ξαναπει αυτα που λεω γα επιδοσεις και τεχνικα τα εχω δει παθει δοκιμασει και πληρωσει ο ιδιος.. Για τον καταλυτη εχεις χιλια δικια αλλα εχω κι εγω αλλα χιλια για αυτα που γραφω παραπανω.. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Με τις πενιχρές μου γνώσεις (ας μιλήσουν ειδικότεροι):
Θεωρώντας ότι ΔΕΝ έχει αλλαγές στο στήσιμο η μηχανή σου! 1) Αρκετή πτώση απόδοσης, σχεδόν σαν να μην έχεις αλλάξει τίποτα (συνήθως τα τελικά μόνα τους, ΔΕΝ πετυχαίνουν σχεδόν τίποτα άσχετο αν διαφωνούν όλοι όσοι... έχουν αλλάξει μόνο τελικά ή θέλουν να αλλάξουν μόνο τελικά ![]() 2) Ε τι. Θα γίνεις στοκ. Ήσυχη εξάτμιση η μαμά του 1150. Θα πέσει η ελαφρά η κατανάλωση, πολύ ο ήχος και "όλη" (ή λίγο βελτιωμένη από το όπως την πήρες) απόδοση. 3) Τάπα έχει η εξάτμιση σου ή είναι ανοιχτή; Αν δεν έχει ΑΥΤΟ κάνει τη μεγάλη διαφορά. Βάλε. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
κάνα power commander, καμιά κομμένη εισαγωγή...
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
όχι, άρα φαντάζομαι ισχύουν τα προηγούμενα που είπες....
επειδή έχω ακούσει ότι ο καταλύτης αυξάνει την θερμοκρασία... ισχύει ή είναι και αυτό στα πλαίσια του "ότι δηλώσεις είσαι στην Ελλάδα" γιατί μου φαίνεται παράλογο η μαμά να έβαζε καταλύτη ο οποίος θα επιβάρυνε την μότο...και αν αυξάνει...είναι σε επικίνδυνα επίπεδα??? |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Ναι την αυξάνει (αφού είναι λίγο μεγαλύτερη η πίεση μέσα στο χταπόδι μέχρι να φτάσεις στον καταλύτη).
Αλλά εννοείται όχι σε επικίνδυνα επίπεδα, γιατί ναι αυτό ΔΕΝ θα το έκανε η μαμά. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Εξατμιση. | staikosn1 | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 12 | 08-09-2011 07:40 |
Γέμισαν αγανάκτηση οι πλατείες πόλεων σ' όλη την Ελλάδα | MARK | Επικαιρότητα | 26 | 13-06-2011 16:49 |
Πυρωμένη Εξάτμιση!? | KouaksKouaks | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 17 | 18-12-2010 23:21 |
Ρύθμιση πίσω ανάρτησης | zarcous | Τεχνικά θέματα διάφορα | 44 | 10-10-2010 08:39 |
Ρύθμιση αναρτήσεων ESA (1200GS Adv.), ποια ρύθμιση σας βολεύει? | georged | Τεχνικά θέματα διάφορα | 2 | 19-09-2010 21:17 |