![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Με τα κρύα της Θεσσαλονίκης, έκανα κάτι μερούλες να ανάψω την μοτό, που έχει μαμά μπαταρία. Όταν την άναβα, ζορίζονταν λίγο έως αρκετά, αλλά τελικά έπαιρνε. Ανάβαν και κάτι ενδείξεις στο άναμα όπως esa αλλά έσβηναν. Βλέποντας ότι η μπαταρία τα κακαρώνει, από έναν γνωστό πήρα μία της πλάκας να την δοκιμάσω, την φόρτισε και μου την έδωσε αλλά δεν την έβαλα γιατί ανέβηκε η θερμοκρασία και η μαμά μπαταρία είναι μια χαρά.
Μην την βγάλω να βάλω τον παλιοκινέζο ![]() Ερώτηση πρώτη. Η χαμηλή τάση μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην λειτουργία της μηχανής καθώς έχει πολλά μπλιμπλικια ![]() Ερώτηση δεύτερη. Δεν έχω φορτιστή. Πόσο καιρό μπορώ να την κρατήσω την άλλη στο κουτί και να την χρησιμοποιήσω στο μέλλον και να μην έχει υποστεί φθορα? Μπορώ να την αφήσω 5 μήνες για παράδειγμα και μετά με μία φόρτιση να είναι εντάξει και να αντέξει όσο αν την χρησιμοποιήσω τώρα?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
η μπαταρία επιπέδου μαμάς "πονάει" στα κρύα και την ακινησία...
από τη μεριά της η μοτό, εάν αντιληφθεί έλλειψη ρεύματος απενεργοποιεί ό,τι δεν μπορεί να υποστηρίξει...άρα δεν κινδυνεύει να "καεί" κάποιο εξάρτημα.... εάν δεν έχει φορτιστεί ποτέ η μπαταρία, θεωρητικά τη κρατάς και για 1-2 χρόνια σε φυλλαγμένο χώρο με σταθερή θερμοκρασία. εάν έχει φορτιστεί έστω και μία φορά ισχύει ότι έγραψα στη πρώτη γραμμή.....εάν δεν βαριέσαι να τη βάζεις σε έναν τύπου Lidl φορτιστή κάθε εβδομάδα, καλύτερα να τη βάλεις επάνω....μπορεί να μην κρατήσει 3-4 χρόνια αλλά δεν είναι και απίθανο εάν κινείς τακτικά τη μοτό |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Βασίλη ευχαριστώ για την απάντηση.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Εγω πηρα ενα φορτιστη απλο και φορτιζω τον παλιοκινεζο που λες μια τον μηνα και ολα καλα...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
παντως ο συντηρητης της μαμας κανει θαυματα,
αγορασα την μπαταρια της μαμας το 2007,στο RT, τηνεχω βεβαια στον συντηρητη συνεχεια και δεν κινω πολυ την μηχανη, αλλα μολις γυρισω το κλειδι, η μπαταρια σκοτωνει... ειμαι περιεργος να δω ποτε θα πεθανει, ελπιζω να μη με αφησει σε κανενα ταξιδι... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Εφοσον συντηρεις τη δυνατοτητα της να παραγει και να αποθηκευει ρευμα λογικα δεν κινδυνευεις....
Το προβλημα στις μπαταριες μας νομιζω ειναι οι κραδασμοι που μετα απο αρκετο καιρο καταπονησης, υπαρχει κινδυνος να κοψει τα στοιχεια, να ξεκολλησουν δηλαδη οι πλακες μολυβδου που βρισκονται εντος..... Ισως πριν απο ενα επομενο απαιτητικο ταξιδι να σκεφτεις τη προληπτικη αντικατασταση.....δεν μπαινει στον περιορισμενο χωρο της μοτο η οποιαδηποτε μπαταρια....... |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Οταν η μπαταρια εχει παλιωσει ή οταν ειναι απλα ξεφορτιστη, πρεπει να φορτιστει εκτος μοτοσυκλετας. Ταλαιπωρουνται πολυ τα κυκλωματα της φορτισης (κυριως ο ανορθωτης) οταν η μπαταρια ειναι αδεια και μολις που καταφερνει να ξεκινησει τη μοτοσυκλετα. Τα πραγματα ειναι χειροτερα το καλοκαιρι οπου η ψυξη του ανορθωτη ειναι ελλειπης...
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Επίθεση αγνώστων στο σπίτι του Κάρολου Παπούλια | ortho | Επικαιρότητα | 6 | 05-02-2012 01:26 |
| Την πρώτη μεταμόσχευση ποδιών προγραμματίζουν χειρουργοί στην Ισπανία | pirate | Υγεία | 7 | 19-11-2010 01:16 |
| Γάμος ή στερνή μου γνώση...... | pepax66 | Χιούμορ | 10 | 19-08-2010 22:33 |
| Πάλι απώλεια λαδιών στο διαφορικό | vpentza | Τεχνικά θέματα διάφορα | 31 | 19-12-2009 16:50 |
| Είστε ενήμεροι για την ασφάλεια των παιδιών σας!!!!!!!!!! | riko46 | Επικαιρότητα | 2 | 16-09-2009 01:52 |