![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
είναι αυτά? (6&7) RealOEM.com BMW R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) CRANKSHAFT ATTACHING PARTS
Ειναι φυσιολογικό να χρειάζονται αλλαγή στα 75000 χλμ? Τελικά είναι μια μεγάλη (σε λεφτά) ζημιά? Ουφφφφ, πολλά ερωτηματικά έβαλα ρε παιδια
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
ναι αυτα ειναι και τα τεσσερα......... Τωρα για την ζημια ειναι ενα θεμα,γιατι ενα το λύσεις το μοτέρ δεν θα βάλεις και ελατήρια? δεν θα βαλεις και γλίστρες? δεν θα αλλάξεις και δισκοπλατω? και αλλα ακομα καμποσα ειναι θεμα....... πας θες δεν θες για μια επισκευη τη να πω. Αλλα για πες πως καταλαβες οτι θελει μεταλλα??
![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
εμενα παλι μου φαινεται πολυ παραλογο...
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
σωστός ειναι τσιμούχες στροφάλου....!! Απόσπασμα:
κανονικα δεν επρεπε να του το κανει αυτο......!!!!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Τα κουζινετα εχουν μεγαλυτερη αντοχη απο τα ρουλεμαν και γιαυτο τα δευτερα αντικατασταθηκαν σε ολους τους κινητηρες......περαν του βαρους και φυσικα του κοστους που τα ρουλεμαν εχουν. Ενα κουζινετο παθαινει βλαβη ΜΟΝΟΝ οταν μεινει απο λαδι "η οταν το λαδι ειναι κακης ποιοτητας λογω παρατεταμενης χρησης του οπου οι ιδιοτητες λιπανσης του εχουν παει περιπατο. Δλδ, αν βαζει ο χρηστης απλο ορυκτελαιο και δεν το αλλαζει στα προκαθορισμενα χιλιομετρα αλλα το αφηνει για άλλα τοσα τοτε μακροπροθεσμα θα υπαρξει προβλημα. Οι αεροψυκτοι κινητηρες εχουν και μια ταση να καταναλωνουν λαδι λογω των μεγαλων διακενων που εχουν για να αντιμετωπισουν τις τεραστιες διακυμανσεις της θερμοκρασιας που υφιστανται αλλα και την εξατμιση του λαδιου μεσω υδρατμοποιησης μεσα στο καρτερ απο αυτην την θερμοκρασια, αφου δεν υπαρχει το νερο για να την κραταει σταθερη. Ετσι αν ο ιδιοκτητης δεν ειναι σχολαστικος με την σταθμη ¨η και την ποιοτητα του λαδιου τοτε καποιο κουζινετο θα παρουσιασει βλαβη και θα χρειαστει αλλαγη. Σημειωσε οτι, η απειροελαχιστη ζημια σε κουζινετο δεν ειναι ποτε αναστρεψιμη οτι λαδι και να βαλεις οτι ματζουνι και να του κανεις εκ των υστερων....αν υπαρξει ζημια οσο μικρη και να ειναι αυτη θα εχει αυξητικη διαδρομη, ποτε στασιμη και ποτε αναστρεψιμη. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν καταλαβα οτι το προβλημα ειναι τα κουζινετα της εδρασης του στροφαλου..... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Last edited by GeorgeP; 13-04-2012 at 16:46. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Η φθορά στα κουζινέτα δεν είναι λογική στα 75.000 χιλ. …. Ούτε στα 150.000 !!! Σαν βλάβη όμως μπορεί να παρουσιαστεί σε οποιαδήποτε χιλ. εάν υπάρξει ελλιπείς συντήρηση όπως λέει άνωθεν κι ο Γιώργος Π. Εάν ακούγονται σε μοτο υπό αγορά … αποφεύγουμε την αγορά !!!
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| πλαινες βαλιτσες ΒΜW για GS1150 R | Mascetti R850R | Πωλήσεις εξοπλισμού αναβάτου | 2 | 14-10-2011 21:22 |
| GS1150 κάθισμα μπροστινό καινούργιο | konstelos | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 0 | 21-06-2011 13:53 |
| Karoo για Χωματινους αλλά & Bridgestone BW για F800ηδες | mAthosalas | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 06-02-2011 12:10 |
| πωλουνται για GS1150 | CF.DAKAR | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 0 | 06-09-2010 17:23 |
| Συστάσεις για λάστιχα και μπαταρία GS1150 ADV | Βαγγέλης Λ. | Τεχνικά θέματα διάφορα | 5 | 26-08-2009 20:35 |