GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 12-04-2012, 20:37
alexat Ο/Η alexat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Melissia
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 158
Προεπιλογή Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

είναι αυτά? (6&7) RealOEM.com BMW R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) CRANKSHAFT ATTACHING PARTS

Ειναι φυσιολογικό να χρειάζονται αλλαγή στα 75000 χλμ? Τελικά είναι μια μεγάλη (σε λεφτά) ζημιά?
Ουφφφφ, πολλά ερωτηματικά έβαλα ρε παιδια
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 12-04-2012, 20:55
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

ναι αυτα ειναι και τα τεσσερα......... Τωρα για την ζημια ειναι ενα θεμα,γιατι ενα το λύσεις το μοτέρ δεν θα βάλεις και ελατήρια? δεν θα βαλεις και γλίστρες? δεν θα αλλάξεις και δισκοπλατω? και αλλα ακομα καμποσα ειναι θεμα....... πας θες δεν θες για μια επισκευη τη να πω. Αλλα για πες πως καταλαβες οτι θελει μεταλλα??
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 12-04-2012, 21:07
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από alexat Εμφάνιση μηνυμάτων
είναι αυτά? (6&7) RealOEM.com � BMW R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) CRANKSHAFT ATTACHING PARTS

Ειναι φυσιολογικό να χρειάζονται αλλαγή στα 75000 χλμ? Τελικά είναι μια μεγάλη (σε λεφτά) ζημιά?
Ουφφφφ, πολλά ερωτηματικά έβαλα ρε παιδια
Τα εξι και εφτα ειναι τσιμουχες στεγανοποιησης .... αν δεν κανω καποιο λαθος.

Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 12-04-2012, 21:41
TASOS GS Ο/Η TASOS GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Chalkidiki 40° 14' 38" (40.2439°) north
Μηνύματα: 845
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων

Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ...

εμενα παλι μου φαινεται πολυ παραλογο...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 12-04-2012, 23:47
panagiotis.farmer Ο/Η panagiotis.farmer βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Ανω Διμηνιο Κορινθιας
Μoto: R1150GS(02) DRZ400S(04) DT175(80)
Μηνύματα: 4,764
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TASOS GS Εμφάνιση μηνυμάτων
εμενα παλι μου φαινεται πολυ παραλογο...
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 12-04-2012, 21:42
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα εξι και εφτα ειναι τσιμουχες στεγανοποιησης .... αν δεν κανω καποιο λαθος.
σωστός ειναι τσιμούχες στροφάλου....!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ...

κανονικα δεν επρεπε να του το κανει αυτο......!!!!

Reply With Quote
  #7  
Παλιό 13-04-2012, 11:14
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
........................................
Δεν μου φαινεται παραλογο να χρειαζονται αντικατασταση στα 75000 χλμ...
Eιναι τελειως παραλογο Γιωργο μου.
Τα κουζινετα εχουν μεγαλυτερη αντοχη απο τα ρουλεμαν και γιαυτο τα δευτερα αντικατασταθηκαν σε ολους τους κινητηρες......περαν του βαρους και φυσικα του κοστους που τα ρουλεμαν εχουν.
Ενα κουζινετο παθαινει βλαβη ΜΟΝΟΝ οταν μεινει απο λαδι "η οταν το λαδι ειναι κακης ποιοτητας λογω παρατεταμενης χρησης του οπου οι ιδιοτητες λιπανσης του εχουν παει περιπατο. Δλδ, αν βαζει ο χρηστης απλο ορυκτελαιο και δεν το αλλαζει στα προκαθορισμενα χιλιομετρα αλλα το αφηνει για άλλα τοσα τοτε μακροπροθεσμα θα υπαρξει προβλημα.
Οι αεροψυκτοι κινητηρες εχουν και μια ταση να καταναλωνουν λαδι λογω των μεγαλων διακενων που εχουν για να αντιμετωπισουν τις τεραστιες διακυμανσεις της θερμοκρασιας που υφιστανται αλλα και την εξατμιση του λαδιου μεσω υδρατμοποιησης μεσα στο καρτερ απο αυτην την θερμοκρασια, αφου δεν υπαρχει το νερο για να την κραταει σταθερη. Ετσι αν ο ιδιοκτητης δεν ειναι σχολαστικος με την σταθμη ¨η και την ποιοτητα του λαδιου τοτε καποιο κουζινετο θα παρουσιασει βλαβη και θα χρειαστει αλλαγη.

Σημειωσε οτι, η απειροελαχιστη ζημια σε κουζινετο δεν ειναι ποτε αναστρεψιμη οτι λαδι και να βαλεις οτι ματζουνι και να του κανεις εκ των υστερων....αν υπαρξει ζημια οσο μικρη και να ειναι αυτη θα εχει αυξητικη διαδρομη, ποτε στασιμη και ποτε αναστρεψιμη.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 13-04-2012, 16:35
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Eιναι τελειως παραλογο Γιωργο μου.
Τα κουζινετα εχουν μεγαλυτερη αντοχη απο τα ρουλεμαν και γιαυτο τα δευτερα αντικατασταθηκαν σε ολους τους κινητηρες......περαν του βαρους και φυσικα του κοστους που τα ρουλεμαν εχουν.
Ενα κουζινετο παθαινει βλαβη ΜΟΝΟΝ οταν μεινει απο λαδι "η οταν το λαδι ειναι κακης ποιοτητας λογω παρατεταμενης χρησης του οπου οι ιδιοτητες λιπανσης του εχουν παει περιπατο. Δλδ, αν βαζει ο χρηστης απλο ορυκτελαιο και δεν το αλλαζει στα προκαθορισμενα χιλιομετρα αλλα το αφηνει για άλλα τοσα τοτε μακροπροθεσμα θα υπαρξει προβλημα.
Οι αεροψυκτοι κινητηρες εχουν και μια ταση να καταναλωνουν λαδι λογω των μεγαλων διακενων που εχουν για να αντιμετωπισουν τις τεραστιες διακυμανσεις της θερμοκρασιας που υφιστανται αλλα και την εξατμιση του λαδιου μεσω υδρατμοποιησης μεσα στο καρτερ απο αυτην την θερμοκρασια, αφου δεν υπαρχει το νερο για να την κραταει σταθερη. Ετσι αν ο ιδιοκτητης δεν ειναι σχολαστικος με την σταθμη ¨η και την ποιοτητα του λαδιου τοτε καποιο κουζινετο θα παρουσιασει βλαβη και θα χρειαστει αλλαγη.

Σημειωσε οτι, η απειροελαχιστη ζημια σε κουζινετο δεν ειναι ποτε αναστρεψιμη οτι λαδι και να βαλεις οτι ματζουνι και να του κανεις εκ των υστερων....αν υπαρξει ζημια οσο μικρη και να ειναι αυτη θα εχει αυξητικη διαδρομη, ποτε στασιμη και ποτε αναστρεψιμη.
..νομιζα οτι το προβλημα ηταν στη στεγανοποιηση που κανουν οι τσιμουχες (μια που εγινε αναφορα στα εξαρτηματα 6&7) που μετα απο καμποσα χρονια και χιλιομετρα δεν αποκλειεται να δακρυζουν.
Δεν καταλαβα οτι το προβλημα ειναι τα κουζινετα της εδρασης του στροφαλου.....
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 13-04-2012, 16:44
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
..νομιζα οτι το προβλημα ηταν στη στεγανοποιηση που κανουν οι τσιμουχες (μια που εγινε αναφορα στα εξαρτηματα 6&7) που μετα απο καμποσα χρονια και χιλιομετρα δεν αποκλειεται να δακρυζουν.
Δεν καταλαβα οτι το προβλημα ειναι τα κουζινετα της εδρασης του στροφαλου.....
Κι εγω στην αρχη αυτο νομισα αλλα μετα, με την αναφορα στον ''θορυβο κουζινετων'' που ανεφερε ο μηχανικος στον φιλο μας εγραψα οτι εγραψα για τα κουζινετα. Εξαλλου οι τσιμουχες δεν κανουν θορυβο........και λογικα(?) αν δακρυζουν πρεπει να αλλαζονται εξωτερικα αλλα δεν ειανι απαραιτητο.

Last edited by GeorgeP; 13-04-2012 at 16:46.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 13-04-2012, 19:17
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Απορίες για thrust (κουζινέτα?) στροφάλου για GS1150

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Eιναι τελειως παραλογο Γιωργο μου.
Τα κουζινετα εχουν μεγαλυτερη αντοχη απο τα ρουλεμαν και γιαυτο τα δευτερα αντικατασταθηκαν σε ολους τους κινητηρες......περαν του βαρους και φυσικα του κοστους που τα ρουλεμαν εχουν.
Ενα κουζινετο παθαινει βλαβη ΜΟΝΟΝ οταν μεινει απο λαδι "η οταν το λαδι ειναι κακης ποιοτητας λογω παρατεταμενης χρησης του οπου οι ιδιοτητες λιπανσης του εχουν παει περιπατο. Δλδ, αν βαζει ο χρηστης απλο ορυκτελαιο και δεν το αλλαζει στα προκαθορισμενα χιλιομετρα αλλα το αφηνει για άλλα τοσα τοτε μακροπροθεσμα θα υπαρξει προβλημα.
Οι αεροψυκτοι κινητηρες εχουν και μια ταση να καταναλωνουν λαδι λογω των μεγαλων διακενων που εχουν για να αντιμετωπισουν τις τεραστιες διακυμανσεις της θερμοκρασιας που υφιστανται αλλα και την εξατμιση του λαδιου μεσω υδρατμοποιησης μεσα στο καρτερ απο αυτην την θερμοκρασια, αφου δεν υπαρχει το νερο για να την κραταει σταθερη. Ετσι αν ο ιδιοκτητης δεν ειναι σχολαστικος με την σταθμη ¨η και την ποιοτητα του λαδιου τοτε καποιο κουζινετο θα παρουσιασει βλαβη και θα χρειαστει αλλαγη.

Σημειωσε οτι, η απειροελαχιστη ζημια σε κουζινετο δεν ειναι ποτε αναστρεψιμη οτι λαδι και να βαλεις οτι ματζουνι και να του κανεις εκ των υστερων....αν υπαρξει ζημια οσο μικρη και να ειναι αυτη θα εχει αυξητικη διαδρομη, ποτε στασιμη και ποτε αναστρεψιμη.
Σωστός !

Η φθορά στα κουζινέτα δεν είναι λογική στα 75.000 χιλ. …. Ούτε στα 150.000 !!! Σαν βλάβη όμως μπορεί να παρουσιαστεί σε οποιαδήποτε χιλ. εάν υπάρξει ελλιπείς συντήρηση όπως λέει άνωθεν κι ο Γιώργος Π.



Εάν ακούγονται σε μοτο υπό αγορά … αποφεύγουμε την αγορά !!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
πλαινες βαλιτσες ΒΜW για GS1150 R Mascetti R850R Πωλήσεις εξοπλισμού αναβάτου 2 14-10-2011 21:22
GS1150 κάθισμα μπροστινό καινούργιο konstelos Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 0 21-06-2011 13:53
Karoo για Χωματινους αλλά & Bridgestone BW για F800ηδες mAthosalas Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 9 06-02-2011 12:10
πωλουνται για GS1150 CF.DAKAR Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 0 06-09-2010 17:23
Συστάσεις για λάστιχα και μπαταρία GS1150 ADV Βαγγέλης Λ. Τεχνικά θέματα διάφορα 5 26-08-2009 20:35


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:11.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!