![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Παιδιά θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την συμπεριφορά της μηχανής μου με την ελπίδα ότι οι ποιο έμπειροι θα μπορέσουν να με βοηθήσουν.
Βιώνω το εξής περίεργο ……Όταν μπαίνω σε μια στροφή μπαίνω πολύ φυλαγμένα γιατί αισθάνομαι ότι δεν ‘’έχω’’ την μηχανή η οποία κινείται οριακά. Αντίθετα όταν μπαίνω στη ίδια στροφή αλλά γείρω μπροστά μετακινώντας δηλαδή λίγο το βάρος μου στο τιμόνι νιώθω ότι η μηχανή είναι πάνω σε ράγες τραίνου και μπορώ να πάω πολύ γρήγορα. Αυτή η συμπεριφορά που οφείλεται; Θέλει Ζελατίνα ψηλότερη? Θέλει Λάστιχα? Θέλει Ανάρτηση? Τι θέλει επιτέλους;;;;;(που λέει και ο Γκιωνάκης) |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Δεν θέλει τίποτα, απλά την δεύτερη φορά ασυναίσθητα, παίρνεις την κατάλληλη θέση πάνω στην μηχανή για να μπείς στην στροφή
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Αυτό που είπε το αερικό. Φορτίζεις το μπροστινό και σταθεροποιείται η μηχανή.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Θες μαθήματα οδήγησης. Ξεκινάς να καταλαβαίνεις ότι είσαι κομάτι της μοτοσικλέτας. Δούλεψέ το και λίγο.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Μάλλον η συνήθης θέση που οδηγείς, είναι τελείως λάθος
![]() Αν έχεις και top case χειροτερεύει το πράμα ![]() Όταν έρχεσαι μπροστά φορτίζεις περισσότερο το μπροστινό και στρίβει η μηχανή. Δεν χάνεις τίποτα να ελέγξεις πιέσεις ελαστικών και ρύθμιση αναρτήσεων (sag, προφόρτιση, απόσβεση), αλλά το κυριότερο είναι η θέση σου πάνω στη μηχανή. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Έχεις κοιτάξει το αέρα ;;;;
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Φιλαρακι έχεις αλλάξει λάστιχα πρόσφατα;
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
οχι. το εχω στο προγραμμα ομως
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Το "μπροστινό" ΔΕΝ θέλει καμία φόρτιση. Αντίθετα μάλιστα
|
![]() |
|
|