![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
καλησπερα σε ολους.
Εχω ενα παλιο R1100GS , το οποιο φοραει μια εξατμιση Laser. Καιει πολυ , λογω του Chip που εχει πανω στον εγκεφαλο , αυτο που ερχετε μαζι με την εξατμιση Laser. Το "Αρχικο" Chip , δηλαδη το μαμα , που μπορει να ειναι? Μπορει να βρισκεται για παραδειγμα μεσα στο πλασικο κουτι του εγκεφαλου? οποιος γνωριζει , παρακαλω ας βοηθησει!! Ευχαριστω. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Συμπληρωματικα , το μηχανακι βγαζει λευκο καπνο οταν το ζοριζεις στο γκαζι (οχι πολυ) , και καιει αρκετα.
ΔΕΝ κανει σκασιματα , αλλα νομιζω οτι παιρνει πολυ καυσιμο χωρις λογο. Και παλι να ευχαριστησω το φορουμ εκ των προτερων για την συμπαρασταση!! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Γιαννη αν θυμαμαι καλα δεν εχεις καταλυτη αλλα Υ να το βγαλεις και να τοποθετησεις καταλυτη και θα δεις
μεγαλη διαφορα στην καταναλωση. Το τελικο αστο οπως ειναι δεν υπαρχει προβλημα.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Τοσο μεγαλη διαφορα εχει στην καταναλωση ο καταλυτης? |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Φίλε μου δεν γνωρίζω για το τσιπ αλλα για τον καπνό που λες μην ψάχνεις αιτιολογία στο καύσιμο . Λευκός καπνός ίσον λάδι . Οπότε εκτός οτι καεί πολυ βενζίνη καίει και λάδι . Αν ήταν αυτοκίνητο θα σου έλεγα οτι αφού το κάνει στα γκαζια είναι απο τσιμουχακια . Τώρα για τη μηχανή δεν μπορω να σου πω περισσότερα . Ίσως κάποιος άλλος μπορει
Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Να στε καλα παιδια.
στις 9 Ιουλιου εχω Ραντεβου στον Παναγιωτοπουλο να δω τι θα κανω. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Λαδι δεν καει , το κοιταξε ο μηχανικος.
Πολυ καυσιμο παιρνει. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
το οποίο το προγραμματίζαμε στο Υπολογιστη μας με την κατάλληλη βάση. Mετά βγάζαμε το εγκέφαλο της μοτό στο πάγκο και ανοίγαμε το μεταλικό καπάκι με προσοχή να μη χαλάσουμε το λαστιχακι στεγανοποίησης. Με πολύ προσοχή ξεκαρφώναμε το chip από τη βάση του και τοποθετούσαμε το νεο. Το παλιό το φυλάγαμε σε κάποιο συρτάρι......οπότε κατάλαβες... Αλλά γιατί έβγαλες το συμπέρασμα ότι καίει λόγω του chip και όχι λόγω απορύθμισης. Κατω από τη σέλα στα δεξια έχει το ρυθμιστηρι και αν πας να στο βάλουν στα καυσαέρια πρέπει να το φτάσεις να δειχνει κάτω από 2,5 CO2.... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Το συμπερασμα το εβγαλε ενας καλος μηχανικος , αρκετα εμπειρος , ο οποιος μου ειπε να παω σε αντιπροσωπεια.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ειχα ανοιξει παλιοτερο θεμα , αρχες τοτε που ειχα την μηχανη.
Μετα λογω οικονομικων θεματων την αφησα ακινητη. Τωρα που την κυκλοφορω ξανα ,. θελω να κανω την καταναλωση μικρη. Οδηγω μονιμως με 2,500 rpm σε 85 κλμ την ωρα.. Δεν θα επρεπε να καει πανω απο 5 λτ / 100 κλμ Τωρα με 2,500 rpm σε 85 κλμ την ωρα , καιει 8 με 9 λτ στα 100... Ουτε Διαστημοπλοιο... Θα μαθουμε την Δευτερα 9 Ιουλιου τι παιζει.. Last edited by sansiro.sugata; 29-06-2012 at 11:29. |
![]() |
|
|