![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
α) Υπαρχει stabilizater για το GS ? αν ναι, aftermarket ή BMW ?
Στα πόλλα χιλιόμετρα η μηχάνη έχει πολύ ασταθές τιμόνι .... β) Πόσο μπορεί να πλαγιάσει το GS ? έχει κάποιο όριο ? Σε varadero που είχα παλιότερα το τέρμα ήταν στα πατάκια με τίς μπίλιες και λίγο από τα παπούτσια... εδώ τί γίνεται ? τι βρίσκει πρώτο κάτω ? έχει κάποιο όριο ? κάποιο σημάδι ότι φτάνει στα όρια του ? μη βρεθώ προ εκπλήξεως φαρδύς πλατύς κάτω..... Εχθές σε διαδρομή Καρδίτσα - Αθήνα και στίς στροφές του Δομοκού η μηχανή σου έδινε μια απίστευτη σταθερότητα 'μέσα' στη στροφή και έβλεπα ότι έχει πολύ ακόμα, αλλα να πω την αλήθεια τη φοβήθηκα μη με 'πούληση' ξαφνικά.... Αυτα, και οτι αλλες απορίες έχω θα τα πούμε πιο κάτω.... ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
εύλογες απορίες,
να μη ξεχνάς όμως ποτέ ότι η μοτό είναι τύπου "on off" δηλαδή μεικτής χρήσης και όχι αποκλειστικά στημένη να ξύνει μαρσπιέδες...... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Επίσης στο θέμα stabilizater θα έπρεπε να το είχε από κατασκευής.. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Τα παλιά βαραντέρο ήξερα οτι είχαν αρκετό ύψος από το έδαφος. Στα καινούργια έχουν βάλει τόσο χαμηλά τα πατάκια που ακουμπάνε και στην ευθεία ;;;;;
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
VARADERO 2002 Καρμπυρατερ, και 168000χιλ στα χέρια μου, καλό εργάλειο.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γιατί και στις στροφές πάλι όρθιος μπαίνεις αν δεν θές να δοκιμάσεις τις γκορντούρες ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Για την ασάφεια, τσεκάρισε τα λάστιχά σου
![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Στα όργανα εχω 2,0 & 2,6 ? σε τι μεταφράζετε αυτο ? πόσο πρέπει να είναι ?
Thanks για την απαντηση.. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν εννοώ την πίεση (μπροστά θέλει παραπάνω) που είναι και ανάλογη του φορτώματος. Εννοώ οτι μπορεί να είναι στραβά τα λάστιχά σου. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Αυτο που θα πω, δεν το ξέρω απο προσωπική πείρα, γιατί ως γνωστών... Δεν τρέχω! Όμως οφείλω να το πω και οποίος θέλει το κρατάει, οποίος θέλει το πετάει.
Ίσως και να "γλυτωσω" κάποιους... γρήγορους αναβάτες απο τα χειρότερα! Γνωστός του αδελφού μου (και δικός μου) έιχε και εχει παρα πολλά μηχανάκια στην κατοχή του, άλλα για "κανονική" χρήση και άλλα για πίστα (τρέχει σε αγώνες χρόνια τώρα). Για το GS μας είπε ότι έχει ένα βασικό μειωνεκτημα στις στροφές: "Πλαγιαζει παρα πολυ, όμως δεν σε προειδοποιεί! Αν "φύγεις, θα φύγεις απότομα". αυτο είχα να πω. Τα συμπέρασματα/σχόλια δικά σας! |
![]() |
|
|